Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER

yogi    7

co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


lisek    3

To chyba coś nie tak z tym remontem.Musi gdzieś na wale gubić, bo piszesz że tylko na rozgrzanym spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yogi    7

no gdy jest zimny to jeszcze trzyma ciznienie a po 15 minutach pracy na wolnych obrotach niema nic a na gazie to tylko troszke sie wskazówka dzwiga a silnik buł już robiony 3 razy własnie z powodu braku ciśnienia!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wojtek    3

my w mf 235 2 razy silnik rozbieralismy, wszystk nowe wsadzilismy a sie wkoncu okazało ze oszukiwał czujnik( po odpaleniu nei swieciła sie kontrolka po pewnym czasie zaczynała mrygac a potem jzu sie swieciła, objawy nie wskazujące ze czujnik jest popsuty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yogi    7

a ja zamiast czujnika mam wskaznik ze on raczej nie kłamie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miki7211    5

Ale w takiej sytułaci to albo pompa wysiadła ale silnik jest do kitu. Innej mozliwosci nie widze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coolman111    54

Zegar na pewno dobrze pokazuje. U mnie walnięty był czujnik, ale jak wkręciłem zegar to od razu wiedziałem jakie dokładne mam ciśnienie. Ciężko coś doradzić w tej sytuacji :huh:. Ktoś źle przeprowadził remont...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

t-tas    0

a czy przypadkiem wałek rozrządu nie ma zbyt dużych luzów w bloku-kolega pracuje w POM i silniki perkinsa(właśnie te z MF235,MF255,3P tarpana, widlaków i jeszcze inne zastosowania) często remontuje i z tego co pamiętam(ale jak chcecie to mogę się dokładnie na jutro dowiedzieć) w kilku przypadkach jak szlifierz dał ciała właśnie z łożyskowaniem wałka rozrządy trzeba było zwiększać ciśnienie otwarcia zaworu bezpieczeństwa w pompie olejowej aby większe ciśnienie na pompie zniwelowało spadki ciśnienia na wałku rozrządu-ale mówił mi to kiedyś tak więc jak chcecie mogę się jeszcze czegoś dowiedzieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek15h    14

Ja w swoim 3512 zaraz po remoncie tez miałem problem z ciśnieniem oleju ,świeciła kontrolka po nagrzaniu silnika i to nawet na wysokich obrotach ,ale wystarczyła tylko wymiana czujnika i wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witja    0

pomóc to może ci nie pomoge ale cie pociesze ja żeby doprowadzić kapitalny remont w mf-255 do końca czyli to takiego stanu żeby wszystko bylo ok. rozbieralem silnik trzy razy to wszystko przez ''zajebi... czesci'' ale teraz jest ok poza tym że nowiutka pompa wtruskowa po kilku MTG już pojechala do reklamacji wyciek paliwa ale co zrobic takie życie no albo części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yogi    7

i sprawa rozwiazana :) okazalo sie ze przy wybijaniu tlokow facet za mocmo walil po korbach i zrobil z nich niezle jaja :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


quercus    6
a to CH...J amator! A ile kosztował cie remont 3512?

 

A najlepsze jest to że tacy najwięcej sobie liczą za remonty :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yogi    7

nio troche kosztował!!! szlif wału +2 razy panewki i 3 korbowody i do tago 3 komplety uszczelek i kupa nerwów :P nio i jeszcze drugi silnik z tarpana za 1000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawlus224    1475

pytam,bo mieliśmy podobny przypadek przy remoncie . Też nam żle złożyli-nie zadbali o czystośc przy składaniu silnika i już po nie całych 10mth kontrolka od oleju sie świeciła!!! I zaprowadziliśmy go do poprawki to powiedziął ze żle go docieramy,ale tata sie wku.wił kazał mu wykręcić wał i zawiózł tam gdzie robili szlif to mu właśnie powiedzieli ze wał był złożony z jakimiś opiłkami i dlatego tak sie stało. I musiał zrobić drugi remont, ale menda policzył sobie za części i drugi nowy wał kazał kupic bez potrzeby!!! Ku przestrodze ten partacz nazywa sie Kwiatkowski T. mieszka w PIOTRÓWKU!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


lambogrand    26

Te czujniki cisnienia oleju w 3512 to jakies badziewia i buble sa ja juz mam cale pudelko szwankujacych czujnikow co chwile zakladam nowy juz sie nawet nie przejmuje ze swieci kontrolka cisnienia oleju bo przyjezdrzam do domu zmieniam czujnik i wszystko gra. Ludzie doradzcie mi co zrobic teraz znow swieci jak sie zagrzeje to do 1000 obrotow lekko swieci silnik mialem w specjalistycznym zakladzie kapitalke robiona 1000mtg temu robiona wiec jest sprawny chodzi igla tylko te czujniki mnie strasza ciagle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marian3p    17

Zamiast czujnika wkrec cisnieniomierz i zawsze bedziesz wiedzial jakie masz cisnienie. Ja tak mam w 3p i c-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


samczyk1991    82

W moim mf kontrolka oleju zaczeła wariować, więc ojciec wstawił wskaźnik ciśnienia oleju i okazało się , czujnik albo coś innego było popsute. Radze wstaw se licznik, będziesz mógł na biżaco kontrolować ciśnienie oleju. oto mój : http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/12317...48_69_27426.jpg ( ten czarny po lewej)

Oto przykładowy nowy : http://www.allegro.pl/item540496063_wskazn...u_ursus_mf.html

W moim Mf zrobiliśmy kapitalke bo jak silnik sie zagrzał to ciśnienie na liczniku spadało do zera. Wymieniliśmy wszystkie części oprócz pompki oleju , złożyliśmy silnik i okazało się , że na zimno ciśnienia wogle nie było, zmieniliśmy popke oleju i już wszystko było git , ciśnienie wynosiło na min. obrotach ok. 3.5 a obecnie na max. obrotach dochodzi do 4. ;)

Cena wskaźnika wacha się od 30 do 100zł. Sam licznik dorwiesz za 30 zł , a za gotowy komplet z wężykiem i inymi elementami montażu musisz dać od 50-100żł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lambogrand    26

Dawno tu nie bylem zalozylem wskaznik zamiast czujnika no i sie zalamalem po ok 1000 mtg od remontu cisnienie wynosi 3 atm jak sie zagrzeje to 0.5 atm :P bede tak jezdzic niestety kasy na remont niema zobaczymy jak dlugo wytrzyma tylko w opryskiwaczu i rozsiewaczu jezdzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


jaroweres    6

Nie chce cię martwić ale chyba silnik do remontu.... :P Chociaż jeszcze może trochę pochodzi bo to ciśnienie jeszcze nie jest krytyczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
    • Przez Kamilukowiak
      Witam jestem posiadaczem ursusa 4514 i planuje kupić do niego tura. Mam w nim jedną pompę do hydrauliki i zastanawiam się  czy da on sobie radę przy oborniku lub w balotach z sianokiszonki. Czy będzie trzeba dokładać drugą  pompę ?
×