Polecane posty

ZETORRRRRR    3

Witam forumowiczów. Tworze ten temat bo natknąłem się na silnik z LTZ 50 do sprzedaży. Gdy rozmawiałem ze sprzedającym mówił mi że z rok temu sprzedał też podobny silnik i gościu miał go montować do t25. Moje pytanka .

 

Czy wytrzyma sprzęgło z t25 ?

Czy ktoś z Was jest posiadaczem T25 z takim silnikiem ?

Czy ktoś z Was jest posiadaczem T40 lub ciągnika z silnikiem D144 ?

Tylko proszę nie piszcie że skrzynia nie wytrzyma się na pewno rozsypie czekam na jakieś jasne i fachowe spostrzeżenia ?

Chodzi mi o to czy taki silnik pasował, by na śruby do korpusu pod akumulatorami ?

Co sądzicie o takiej zmianie sprzedać silnik z t25 za 2500-3000zł ( po kapitalnym remoncie) i kupienie 4 cylindrowego silnika za 2500-3000 zł.

 

Czekam, że ktoś odezwie się na ten temat.

 

http://olx.pl/oferta/silnik-ltz-50-CID757-ID3PCuN.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal155    2

z tego co słyszałem od użytkowników LTZ to te silniki 4 cylindrowe chłodzone powietrzem strasznie sie grzeją ponić za mały wiatrak jest ... ale to podobno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Napisano (edytowany)

W małym ruskim raczej by go nie przegrzał.

Nie wiem na pewno ale sam blok jest jednak inny niż w T25 bo dłuższy i brak wałka wyrównoważającego. Szkoda że na łączeniu obudowy sprzęgła z silnikiem nie ma uszczelki bo można by w pierwszym lepszym sklepie porównać.

Ale zawsze można zapytać o tą płytę co jest do bloku przykręcona od strony sprzęgła. Może będą mieli na stanie od jednego i drugiego i obudowę sprzęgła od T25 i można by przymierzyć :)

Trzycylindrowy silnik to widziałem jak ktoś założył do T25, są nawet filmiki na YT ale czwórki jeszcze nie widziałem.

 

Trzeba by dorwać pozycję 25 z tego zdjęcia http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=191 i tą obudowę http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=773 i przymierzyć ale tak na oko wydaje mi się że nie podejdzie bez przeróbek.

Edytowano przez mani51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewek1267    1

Witam,mam takie pytanie czy udało Ci się przerobić T25, może ktoś z użytkowników widział taką przeróbkę. Też myślę nad taką przeróbką i nie wiem czy będzie pasował silnik i czy się opłaca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3581

Silnik będzie pasował tylko 3 cylindrowy z ciągnika T40 albo pronar żubroń 2048 a czy się oplaca to taka przeróbka nigdy sie nie opłaca tylko robisz ją dla własnej wygody


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewek1267    1

Tylko że taki silnik można kupić wyłacznie na wschodzie

Edytowano przez sewek1267

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Sewek nie koniecznie wyłącznie na wschodzie, ile możesz dać za taki d130 zupełnie nowy, tylko bez sprzęgła ? Może się dogadamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewek1267    1

Nie mam pojęcia ile można dać za taki silnik. A co masz jakiś dostęp do takich silników a może masz coś używanego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Za nowy trzeba położyć ponad 10 000 pln, plus ewentualnie VAT. Cena zależy od kursu $$$$

 

Używany był tylko raz na OLX z rozwalonego Żubronia i kosztował 6500pln. Żubroń był strasznie sfatygowany to i silnik musiał nie źle dostawać w d.....e.

 

Silnik D144 strasznie wydłuża ramę i ciągnik, pozatym moc nie będzie wykorzystana bo ciężar będzie cisnął na przednią oś, zmienia się całkowicie wyważenie ciągnika no i skrzynia dostaje nieźle / nie chodzi o moc tylko moment napędowy-mieli wałki /

Edytowano przez slawek99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarek1893    7

Bardzo chciałbym zobaczyć efekt takiego "swap-u" Patrzałem na obudowę i z Ltz i z T-25 i jednak jest troszkę inna... T-25 i Ltz mają inne ramy i nie wiem jak z mocowaniami do niej. Tak sobie myślałem ze gdyby wał koła z Ltz by pasował to można by dać większe koła z tyłu. 38" może za duże ale z tego co wiem Mtz 550 wychodził na 30" i chyba na 34" No chyba że Ltz ma inny rozstaw niż Mtz. Ale to tylko moje abstrakcyjne przemyślenia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj