Zablokowane włączenie szosowych MTZ
Przez
fax21, w Belarus, MTZ, Jumz
-
Podobna zawartość
-
Przez Majjdann
Co jest powodem wypadania biegów szosowych na reduktorze ( nie na lewarku ) pod obciążeniem tak wygląda sytuacja w skrzyni co wy byście wymienili .
http://www.abload.de/image.php?img=dsc0252790isp.jpg
http://www.abload.de/image.php?img=dsc025320hf44.jpg
http://www.abload.de/image.php?img=dsc02524dvznf.jpg
-
Przez czarny1211
Witam
Mam problem z Renault 110-54, pierwsze odpalenie po 2 miesiącsch (po zimie) i zablowowało się sprzęgło tzn. naciskam sprzęgło i ramię (wchodzące do łożyska oporowego tarcz sprzęgłowych) dochodzi do ogranicznika, ale nie rozłącza skrzyni. Opór przy wciskaniu sprzęgła jest normalny - taki jak zawsze.
Zapaliłem ciągnik na biegu (zwarcie), pojeździłem trochę (ruszając cały czas pedałem sprzęgła) i nic ciągnik cały czas jedzie czyli tarcza nie rozłącza się.
Gdy ciągnik jest zapalony nie mogę wrzucić biegu go skrzynia zgrzyta.
Kilka lat temu miałem bardzo podobny problem tyle, że zablowowała się tarcza od tylnego wałka WOM. Trzeba było rozjechać ciągnik wyjąć cały kosz sprzęgłowy i tarcza była jakby sklejona, przypieczona do docisku i dlatego nie rozłączało wałka.
Stare tarcze w sumie były niezłe ale mImo tego zostały wymienione obie na nowe - te droższe .
A teraz jest znowu to samo tyle, że z drugą tarczą. Nie chcę znowu rozpoławiać ciągnika.
Może Ktoś ma jakiś pomysł jak to naprawić.
Próbowałem również szarpać zgaszoną Renatę (na biegu) z wciśniętym sprzęgłem drugim ciągnikiem i nic.
-