Skocz do zawartości
Majjdann

Zetor 5211 Co jest powodem wypadania biegów szosowych na reduktorze

Polecane posty

farmer7745    19

A co już wymieniłeś?

Ja bym na początek wymienił, albo "podciągnął" bezpiecznik.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxima100    70

Sprawdź czy nie ma luzów na wałkach, bo to one mogą być przyczyna wyskakiwania reduktora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Majjdann    93

Bezpieczniki wymieniłem i dalej to samo sie działo . Zamówiłem dziś wodzik Reduktora i 2 i 3 Biegu bo był do wymiany może to pomoże a jak nie to tylko rozpoławianie mnie czeka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    816

Czyli już remontujesz... Niby na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok. No właśnie a jak próbujesz ruszać wałkami to jest luz? U mnie wodziki są jeszcze biedniejsze ale o wybijaniu biegów nie ma mowy. Może jak założysz nowe wodziki z nowymi widełkami to wszystko wróci do normy..jak nie to będziesz dalej kombinował.Ile Cię będą kosztować nowe wodziki?


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    93

Prorok luzu niema u mnie wodzik od reduktora jest biedniutki widełki wytarte i od 2 i 3 biegu też nie ma rewelacji wymienie to i mam nadzieje że pomoże .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    816

W zetorku wszystkie są chyba spawane. Pierwsze co jak rozebraliśmy u sąsiada to właśnie myślałem że ktoś pospawał(bo w ursusie są nitowane) ale po oględzinach okazało się że wszystkie są spawane,wygląda na to że fabrycznie.


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

W zetorach tej serii i tych trochę starszych wodziki są spawane oryginalnie. Wg mnie jest to super rozwiązanie nic się nie zluzuje tak jak na nitach w c 360. Chociaż miałem już przypadek w skrzyni która była z ciągnika z zachodu widełki odpadły od listwy. Ale pewnie coś cię zblokowało lub na siłę ktoś włączał bieg.

Co do wypadania biegów to pierwsze trzeba sprawdzić te zatrzaski czy dobrze trzymają w swoim położeniu,lub tak jak wyżej @URSUS16 napisał ,że tryb jest wyjechany chociaż na foto to najgorzej nie wygląda,lub widełki zużyte. Warto sprawdzić też czy wał na którym jest reduktor nie ma czasem luzu na łożyskach.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    93

Panowie wymieniłem widełki od reduktora bo były wytarte założyłem nowe i teraz jak przełączam reduktor chodzi ciężej i pasowanie dawniej był luz lekki na redukotrze może to pomoże powiem po pierwszych testach ale sprawdziłem łożysko na wałku sprzęgłowym i pod lewarkiem zmiany biegów na tym łożysku bodajrze igiełkowym jest lekki luz jak to nie pomoże to wymienie tamto łożysko i powinno pomóc bo koła zębate i inne rzeczy są w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pafeu
      Witam, mam pytanie dot.skrzyni biegów. A mianowicie kiedy podczas braku biegów hamulec ręczny jest zaciągniety i kręcę kołem od sprzęgła to wałek od ręcznego się kręci. Czy to możliwe, że podczas oberwania nitów wałek będzie się kręcił? 
    • Przez chwiolas
      Witam. Zastanawia mnie czy macie również problem z prasowaniem Forterrami. Chodzi o przypadek gdy są duże lusy słomy albo ściernisko jest wysoko. Mam forterre 110 hsx i forterre 135 i obie mają tak zaniżone mocowanie zaczepów że słoma normalnie się podwija i zapycha pod ciągnikiem. Chyba nie ma możliwości przesunięcia tego mocowania do góry? Jak sobie z tym radzicie?
    • Przez lukasztusin123
      Witam kupiłem zetora 8145 w którym ciężko ze zgrzytem wchodziły biegi oraz ciągnęło sprzęgło.
      po rozjechaniu Wymieniłem : Słoneczko, piasta napędu WOM, tarcza dociskowa była nowa i w bdb stanie więc zostawiłem, tarcza sprzęgła nowa, koło zamachowe było już nowe i w bdb stanie, łożysko oporowe zmieniłem na nowe wyższe 45mm, nowa tuleja wyciskowa + nowe widełki i cięgło regulacyjne. piaste WOM i tarczę sprzęgła założyłem na 100% dobrze (tarcze krótszą piastą w stronę skrzyni. Po zjechaniu jest tak samo co przed "naprawą".
      Zrobiłem pomiary i po wciśnięciu pedału sprzęgła łożysko oporowe pracuje max 10.5mm, natomiast skręciłem na wierzchu docisk z tarczą do koła zamochowego i po wciskaniu prasą hydrauliczną tarcza zwalnia się przy 13-14mm wciskając słoneczko. stara tarcza była zwykła pełna i tutaj pytanie czy w docisku typu słoneczko nie powinna znajdować  się 6ramienna tarcza ceramiczna? czy to może być problemem złego wysprzęglania tarczy?
    • Przez rolnik_profil
      Jak w temacie. Jest problem z guzikiem w joysticku do zmiany biegów. Guzik chodzi bardzo ciężko i nie odskakuje. Jak się do tego dobrać ? Co mogło się uszkodzić? Może sprężyna wyskoczyła ?jak to się fachowo nazywa ?

    • Przez MariuszGontarek
      Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.