Majjdann

Zetor 5211 Co jest powodem wypadania biegów szosowych na reduktorze

Polecane posty

farmer7745    19

A co już wymieniłeś?

Ja bym na początek wymienił, albo "podciągnął" bezpiecznik.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

Bezpieczniki wymieniłem i dalej to samo sie działo . Zamówiłem dziś wodzik Reduktora i 2 i 3 Biegu bo był do wymiany może to pomoże a jak nie to tylko rozpoławianie mnie czeka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2068

Czyli już remontujesz... Niby na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok. No właśnie a jak próbujesz ruszać wałkami to jest luz? U mnie wodziki są jeszcze biedniejsze ale o wybijaniu biegów nie ma mowy. Może jak założysz nowe wodziki z nowymi widełkami to wszystko wróci do normy..jak nie to będziesz dalej kombinował.Ile Cię będą kosztować nowe wodziki?


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

Prorok luzu niema u mnie wodzik od reduktora jest biedniutki widełki wytarte i od 2 i 3 biegu też nie ma rewelacji wymienie to i mam nadzieje że pomoże .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2068

W zetorku wszystkie są chyba spawane. Pierwsze co jak rozebraliśmy u sąsiada to właśnie myślałem że ktoś pospawał(bo w ursusie są nitowane) ale po oględzinach okazało się że wszystkie są spawane,wygląda na to że fabrycznie.


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

W zetorach tej serii i tych trochę starszych wodziki są spawane oryginalnie. Wg mnie jest to super rozwiązanie nic się nie zluzuje tak jak na nitach w c 360. Chociaż miałem już przypadek w skrzyni która była z ciągnika z zachodu widełki odpadły od listwy. Ale pewnie coś cię zblokowało lub na siłę ktoś włączał bieg.

Co do wypadania biegów to pierwsze trzeba sprawdzić te zatrzaski czy dobrze trzymają w swoim położeniu,lub tak jak wyżej @URSUS16 napisał ,że tryb jest wyjechany chociaż na foto to najgorzej nie wygląda,lub widełki zużyte. Warto sprawdzić też czy wał na którym jest reduktor nie ma czasem luzu na łożyskach.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

Panowie wymieniłem widełki od reduktora bo były wytarte założyłem nowe i teraz jak przełączam reduktor chodzi ciężej i pasowanie dawniej był luz lekki na redukotrze może to pomoże powiem po pierwszych testach ale sprawdziłem łożysko na wałku sprzęgłowym i pod lewarkiem zmiany biegów na tym łożysku bodajrze igiełkowym jest lekki luz jak to nie pomoże to wymienie tamto łożysko i powinno pomóc bo koła zębate i inne rzeczy są w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj