Skocz do zawartości
Majjdann

Zetor 5211 Co jest powodem wypadania biegów szosowych na reduktorze

Polecane posty

farmer7745    19

A co już wymieniłeś?

Ja bym na początek wymienił, albo "podciągnął" bezpiecznik.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Majjdann    93

Bezpieczniki wymieniłem i dalej to samo sie działo . Zamówiłem dziś wodzik Reduktora i 2 i 3 Biegu bo był do wymiany może to pomoże a jak nie to tylko rozpoławianie mnie czeka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    802

Czyli już remontujesz... Niby na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok. No właśnie a jak próbujesz ruszać wałkami to jest luz? U mnie wodziki są jeszcze biedniejsze ale o wybijaniu biegów nie ma mowy. Może jak założysz nowe wodziki z nowymi widełkami to wszystko wróci do normy..jak nie to będziesz dalej kombinował.Ile Cię będą kosztować nowe wodziki?


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    93

Prorok luzu niema u mnie wodzik od reduktora jest biedniutki widełki wytarte i od 2 i 3 biegu też nie ma rewelacji wymienie to i mam nadzieje że pomoże .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    802

W zetorku wszystkie są chyba spawane. Pierwsze co jak rozebraliśmy u sąsiada to właśnie myślałem że ktoś pospawał(bo w ursusie są nitowane) ale po oględzinach okazało się że wszystkie są spawane,wygląda na to że fabrycznie.


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

W zetorach tej serii i tych trochę starszych wodziki są spawane oryginalnie. Wg mnie jest to super rozwiązanie nic się nie zluzuje tak jak na nitach w c 360. Chociaż miałem już przypadek w skrzyni która była z ciągnika z zachodu widełki odpadły od listwy. Ale pewnie coś cię zblokowało lub na siłę ktoś włączał bieg.

Co do wypadania biegów to pierwsze trzeba sprawdzić te zatrzaski czy dobrze trzymają w swoim położeniu,lub tak jak wyżej @URSUS16 napisał ,że tryb jest wyjechany chociaż na foto to najgorzej nie wygląda,lub widełki zużyte. Warto sprawdzić też czy wał na którym jest reduktor nie ma czasem luzu na łożyskach.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    93

Panowie wymieniłem widełki od reduktora bo były wytarte założyłem nowe i teraz jak przełączam reduktor chodzi ciężej i pasowanie dawniej był luz lekki na redukotrze może to pomoże powiem po pierwszych testach ale sprawdziłem łożysko na wałku sprzęgłowym i pod lewarkiem zmiany biegów na tym łożysku bodajrze igiełkowym jest lekki luz jak to nie pomoże to wymienie tamto łożysko i powinno pomóc bo koła zębate i inne rzeczy są w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez patrykdabek2000
      Zna może ktoś dokładny układ biegów w skrzyni przekładniowej w ciagniku Fortschritt zt323?
    • Przez Michle18
      Witam jak w tytule jak zablokowac przednia os w zetorze? przy belkach przodek siada boje sie o sprezyny
    • Przez Bartekk303
      Witam   W zetorze 7441 szybko nagrzewa się olej w skrzyni biegów (10w30 oryginalny Zetora), nowa pompa hydrauliczna. Jakie mogą być tego przyczyny? 
      Pilne! Oczekuję sensownych odpowiedzi  
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam okazję kupić traktor zetor proxima 100 power z roku 2012 i 2010. Jakie opinie macie na temat tego traktora (jazda, awarie)? Naprawiał ktoś sprzęgło elektrohydrauliczne? Jakie są częste awarie w tych traktorach? Na co patrzyć przy kupnie traktora? 
    • Przez Kondzio55
      Witam.Od jakiegoś czasu mam problem z przednim napędem w moim zetorze.Mianowicie,podczas jazdy czasem słychać jakies odgłosy z napędu.
      Odkreciłem wał napędowy i okazało się ze na tej łączce zerwane są frezy.Więc zakupiłem tą łączke załozylem i wszystko fajnie,lecz samym wałem moge kręcić w lewo i prawo do pewnego momentu ale przy kręceniu słychać stuki tak jakby na zębatkach w moscie.I moje pytanie gdzie szukać przyczyny,czy zdejmować koło i probować się jakoś tam dostać,czy probować grzebać w przekladni od strony wału??
×