Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam 2 skibowy plug i zaczelem orac ale wydaje mi sie ze mam slaby traktor lutym go kupilem

jak najlepiej sprawdzicgo moc jego

na jakim sie ora biegu jest z roku 1978 pochodzi z ukrainy prosze o pomoc m am mniejsze kola

Opublikowano

miałem kiedyś coś takiego w c360

miał moc c330

po prostu w cylindrze zapiekł sie wtrysk czy coś

pierwszy wogule nie chodził a drugi miał połowę mocy

a następne 2 było wszystko ok

 

sprawdził to mechanik po po prostu miał takie urządzenie do mierzenia ciśnienia w cylindrze

Opublikowano
mam 2 skibowy plug i zaczelem orac ale wydaje mi sie ze mam slaby traktor lutym go kupilem

jak najlepiej sprawdzicgo moc jego

na jakim sie ora biegu jest z roku 1978 pochodzi z ukrainy prosze o pomoc m am mniejsze kola

skoro to 335 to powinno sie orac na 4

Opublikowano

No ja 4 zawsze (3 sporadycznie przy granicach). A obroty to w okolicach 1700 -2000. Musiałem się nauczyć trochę słuchać mojego ciągnika bo linka od obrotomierza jest zerwana a nie ma komu kupić nowe. <_<

 

P.S Mógłbyś odpisać w poprzednim temacie...

Opublikowano

a moja c330 musiała być zamulona bo zawsze tylko najlżejsze prace podjazdy długa praca na wolnych obr na postoju i też miałem wrazenie ze słaba sie zrobiła przy ruszaniu z 5tki się mulała, ale jak zaniemógł mf 255 uczepiłem ją do 3x30 bo musiałem czymś pługi z pola ściągnąć bo w orce mf zdechł i zrobiłem 4 ha podorywki na długim polu c330 cały czas porządne obciążenie tak na 90% i po tych kilku godz cieżkiej pracy przy dużym obciążeniu ciągnik nie do poznania jak by mocy przybyło odmuliła się, musiała się nieźle przedmuchać z nagaró itd <_<

Opublikowano

"Ferdek" to u ciebie takie ziemie ciężkie czy tak głęboko orzesz na podorywkę? Umnie orałem c-330 5 podorywkowymi i nie miała tak ciężko,a z 3 normalnymi to nawet lekko,a i tak mja 330 jest mulowata dopiero jak sie rozgrzeje to można normalnie pracować ,ale to podobno wina ustawienia początku wtrysku-tak mówił mechanik. "piotrekk" może ci się tylko wydaje że ciągnik nie ma siły ,najlepiej poproś sąsiada który ma 330 niech sie przejedzie twoim 335,albo ty spróboj jakąs 330 poorac-tak aby sie tylko przekonać.

Opublikowano

Witam.

 

Mam problem tego typu że jakiś tydzień temu podczas orki ciągnik nagle zaczął tracić moc,z chodził z obrotów aż wreszcie zgasł. Myśleliśmy że może filtry paliwa są zapchane bo już dawno nie były wymieniane ale po wymianie filtrów przeczyszczeniu osadnika przy pompce paliwa i przeczyszczeniu wężyka który idzie do pompki paliwa wraz jest to samo. Przejechałem jakieś 200m i wracając do domu ciągnik tracił obroty aż wreszcie znowu zgasł. I mam pytanie co może być nie tak z ciągnikiem,jaka może być usterka?? ;):D Chciałbym dodać że to jedyny ciągnik w gospodarstwie i potrzebuje szybkich i trafnych porad.

Opublikowano

Mialem to samo jak chcialem zaoszczedzic troche i kupilem tansze paliwo, to juz bylo kilka lat temu ale pamietam ze skutki byly takie same. radzilbym spuscic paliwo i wlac nowe kupione na innej stacji paliw(moze paliwo ze stacji z ktorej kupujesz jest mieszane z woda albo jeszcze z czyms innym). jesli pomimo to bedzie wszystko ok to wywal stary wezyk i daj nowy, wymien filtry paliwa, zobacz czy nie ma syfu w odstojniku. A moze on ci sie poprostu zapowietrza ciagle??

Opublikowano

No właśnie pompką wypompowaliśmy powietrze i nagle słychać bulgotanie i cały wężyk pełen powietrza i myślicie że to może być ten problem.Paliwo dziadek kupuje lewe tz to żółte. A jeśli się zapowietrza to jaki element się zapowietrza i co trzeba wymienić i czy zapowietrza się cała instalacja paliwowa?? BO może gdzieś brakuje jakiejś uszczelki bo się zużyła??

Opublikowano

Mi też ciągnik tracił moc podobnie jak u Ciebie, przyczyną było paliwo (opałówka, która potem się okazało, że była chrzczona wodą ;)). Teraz już leje z stacji. Jeśli widać w wężyku bomble powietrza, to może jest coś nie tak z kranikiem.

Opublikowano

No ale to paliwo to już mamy jakiś czas i cały czas bierzemy od jednego kolesia. A na tym zakupionym ostatnio jeździmy już jakieś 5-6 miechów i mysle że to jednak bedzie wina kraniku bo chyba gdzyby było lipne paliwo to by było tak od razu a nie że to tak nagle się zrobiło.

Opublikowano

ściągnij końcówkę wężyka, który leci od baku, Podłącz sprężarkę, odkręć korek od baku i puść ciśnienie. Powinno ostro zabulgotać. Następnie opuść wężyk poniżej poziomu baku i zobacz jak leci. Jak kapie, to powtórz czynności, a jak leci pełnym strumieniem to dokręć wężyk, pod pompuj pompką i odpal ciągnik.

 

Powinno pomóc ;)

Opublikowano

Może wtryskiwacze już bardzo dużo widziały i są już do wymiany? A odpala dobrze? Aha i jeszcze coś a propos kranika, jak kupiłem kiedyś nowy kranik razem z nowym bakiem, założyłem i z niego kapało to pojechałem go wyminięć do sklepu dali mi inny i dalej kapało, założyłem stary kranik ten co był przy starym baku i nie kapie do dziś ;) Morał z tego taki że nie wszystko co nowe jest lepsze ;) Ale jak chcesz to kup nowy może tobie nie będzie kapało ;)

Opublikowano

Sprawdź drożność przelewu głownego i tego od wtrysków

Być moze zaworek zwrotny ma dośc lub pompka zasilajaca nie domaga

Piszesz ze filtry nie były dawno zmieniane może syfy sie przedostały do pompy wtryskowej a w orce to mozliwe bo sie robi wir w baku

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez diaz34
      Witam, problem polega na tym ze ciagnik jak sie rozgrzeje traci moc i wydaje mi sie ze niechodzi na wszystkich cylindrach, wczesniej nigdy tak sie nie dzialo, dodam ze z odmy dymi troche jak sie rozgrzeje i czuc dziwny zapach lecz olej nie widze zeby ubywal. Ostatnio zostal zamontowany tur a i zostala odlaczona sprezarka powietrza lecz to chyba nie ma zadnego zwiazku ?
    • Przez lukasz2207
      Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś  jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem 
    • Przez lukasz2207
      John deere 1065 brak mocy nierowna praca silnika dobrze wkreca sie na obroty ale przy tym nawet dymka nie puści. Sprawdzona pompa wtryskowa, nowa pompka zasilajaca,zbiorniczek odpowiedzialny za przelew sprawny, elektryczna pompka dziala, przewody drozne sprawdzone ,filter paliwa nowy, powietrza czyste, zbiornik wyczyszczony a ciagle dostaje mało paliwa 
    • Przez Sadownikx2
      Witam
      Ile potrzeba mocy by ciągnąć po piachu 2 beczki po 2 tysiące litrów,2 beczki na jednej przyczepie+ pompa bęzynowa do nich?
      By je ciągnąć z prędkością 15km/h ile trzeba mocy?
      Aktualnie jest ciągana jedna czyli 2 tysiące litrów przez ciągnik o mocy 55 koni około 15km/h -3 bieg zakres Zając (H)
      Max prędkość na 3 (H) to 22km/h
      Się znaczy około 15 km/h dokładnie nie wiem ile jedzie na obrotach 2200-2400 na 3 (H)
    • Przez maciej_zubek
      witam co moglo sie stac z  walkiem  wom  malo mocy ma 
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v