Polecane posty

lukasz2207    13

Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś  jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seba505    0

Witam.Wydaje mi się po objawach że mogą być zatkane albo uszkodzone wtryskiwacze  sprawdź je .Spróbuj pociągnąć paliwo z nad silnika np z bańki i zobacz czy coś się zmieni , sprawdź w jakim stanie jest filtr powietrza , miałem przypadek że przez zapchany filtr powietrza nierówno pracował silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz2207    13

Wtryskiwacze sprawdzone w firmie zajmujacej sie regeneracja byly sprawne. Filtry paliwa nowy powietrza sprawdzone czyste a co do sprawy z bańką juz sprawdzałem podłaczylem bańkę bezposrednio pod pompe wtryskowa i żadnej zmiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seba505    0

A kąt ustawienia pompy jest dobrze ustawiony , sprawdź czy zawory są dobrze ustawione i czy nie mają luzu jeśli to nic nie da to może być grubsza sprawa z silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz2207    13

Kąt wyprzedzenia wtrysku jest ustawiony według znaków a przy probie przestawienia nie ma wielkiej zmiany luzy zaworowe ustawione 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz2207    13

Tak dawka paliwa tylko dlaczego jest za mala jak pompa byla sprawdzona i jest ustawiona dawka paliwa nawet wieksza niz powinna być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz2207    13

Też doszedlem do tego wniosku i pompa poszła jeszcze raz do sprawdzenia bo na zalilaniu pompy jest paliwa w opór a dalej go ewidentnie brakuje ale jesli macie jeszcze jakies pomysły przyczyny takiego stanu bede wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378
lukasz2207 , napisz czy ta pompa ma siłownik zwiększjący dawkę paliwa po wzroście ciśnienia doładowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz2207    13

Pompa sprawdzona jeszcze raz wszystko z nia wporzadku nowe  wtryskiwacze trochę sie poprawila praca silnika widac ze dostaje wiecej paliwa ale to jeszcze nie jest to czy to moze być głowica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek23    12
Miałem takie objawy w Claasie z perkinsem. Możliwe, że twoja pompa ma tak samo, a mianowicie przewód zasilający pompę nie można dokręcać zbyt mocno. Jest tam taka cylindryczna uszczelka, która przy za mocnym dokręceniu zamyka się i blokuję przepływ. Rzecz prozaiczna ale mi zajeła cały dzień, powymieniałem przewody, filtr, zaworki w pompie i ostatecznie to.

_____________________________________________


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marl    439

A próbowałeś podłączyć bezpośrednio do pompy wtryskowej  karnister 20L z ON? Czyli węzyk do karnistra a drugi koniec do pompy paliwa. I wtedy zobaczyć jak pracuje. Jeśli do karnistra nie podłączymy przelewu to paliwo dośc szybko ucieka. Trzeba wziąść to pod uwagę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz2207    13

Już probowalem na wszystkie sposoby paliwo z beczki wlasnie przez wężyk do pompy nawet wykrecalem zaworek przelewowy żadnej zmiany 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek23    12

Masz pompę lucasa to mocno prawdopodobne jak opisałem wcześniej zamknięty dopływ przez gumową uszczelkę. Do kupienia w każdym sklepie z częściami. Jest tam na wlocie pompy mały filterek, sprawdź i wyczyść.


_____________________________________________


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz2207    13

Pompa stanadyne i pompa byla rozebrana i sprawdzona mysle ze filterek wyczyszczony a ta kocowke z przodu tez juz sami odkrecalismy i wszystko drozne a przewod zasilajacy nie ma zadnej uszczelki 

Edytowano przez lukasz2207

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

witam

jak odpowietrzyć układ paliwa pompka zasilająca elektryczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez INZADI
      Dzień Dobry!
      Jestem studentem i moją pracą inżynierską jest konstrukcja sadzarki do ziemniaków, na wzór swojej pracy przyjąłem sadzarkę jednorzędową taśmowo-czerpakową np firmy BOMET. Czy ktoś ma może z państwa taką sadzarkę i posiada książkę INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA I OBSŁUGI KATALOG CZĘŚCI ZAMIENNYCH, lub ktoś posiada taką sadzareczkę i podzieli się informacjami? Z góry dziękuję za każdy komentarz.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj