Skocz do zawartości
piotrekkkk

C-330 brak mocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrekkkk    0

mam 2 skibowy plug i zaczelem orac ale wydaje mi sie ze mam slaby traktor lutym go kupilem

jak najlepiej sprawdzicgo moc jego

na jakim sie ora biegu jest z roku 1978 pochodzi z ukrainy prosze o pomoc m am mniejsze kola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor5321    1

miałem kiedyś coś takiego w c360

miał moc c330

po prostu w cylindrze zapiekł sie wtrysk czy coś

pierwszy wogule nie chodził a drugi miał połowę mocy

a następne 2 było wszystko ok

 

sprawdził to mechanik po po prostu miał takie urządzenie do mierzenia ciśnienia w cylindrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10
mam 2 skibowy plug i zaczelem orac ale wydaje mi sie ze mam slaby traktor lutym go kupilem

jak najlepiej sprawdzicgo moc jego

na jakim sie ora biegu jest z roku 1978 pochodzi z ukrainy prosze o pomoc m am mniejsze kola

skoro to 335 to powinno sie orac na 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Ja też swoim C-330 latam 4-ką na 1600-1800obr/min i dobrze sobie radzi. A przeciez C-335 jest mocniejsza o 5km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6

No ja 4 zawsze (3 sporadycznie przy granicach). A obroty to w okolicach 1700 -2000. Musiałem się nauczyć trochę słuchać mojego ciągnika bo linka od obrotomierza jest zerwana a nie ma komu kupić nowe. <_<

 

P.S Mógłbyś odpisać w poprzednim temacie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

a moja c330 musiała być zamulona bo zawsze tylko najlżejsze prace podjazdy długa praca na wolnych obr na postoju i też miałem wrazenie ze słaba sie zrobiła przy ruszaniu z 5tki się mulała, ale jak zaniemógł mf 255 uczepiłem ją do 3x30 bo musiałem czymś pługi z pola ściągnąć bo w orce mf zdechł i zrobiłem 4 ha podorywki na długim polu c330 cały czas porządne obciążenie tak na 90% i po tych kilku godz cieżkiej pracy przy dużym obciążeniu ciągnik nie do poznania jak by mocy przybyło odmuliła się, musiała się nieźle przedmuchać z nagaró itd <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1477

"Ferdek" to u ciebie takie ziemie ciężkie czy tak głęboko orzesz na podorywkę? Umnie orałem c-330 5 podorywkowymi i nie miała tak ciężko,a z 3 normalnymi to nawet lekko,a i tak mja 330 jest mulowata dopiero jak sie rozgrzeje to można normalnie pracować ,ale to podobno wina ustawienia początku wtrysku-tak mówił mechanik. "piotrekk" może ci się tylko wydaje że ciągnik nie ma siły ,najlepiej poproś sąsiada który ma 330 niech sie przejedzie twoim 335,albo ty spróboj jakąs 330 poorac-tak aby sie tylko przekonać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek363    0

Witam.

 

Mam problem tego typu że jakiś tydzień temu podczas orki ciągnik nagle zaczął tracić moc,z chodził z obrotów aż wreszcie zgasł. Myśleliśmy że może filtry paliwa są zapchane bo już dawno nie były wymieniane ale po wymianie filtrów przeczyszczeniu osadnika przy pompce paliwa i przeczyszczeniu wężyka który idzie do pompki paliwa wraz jest to samo. Przejechałem jakieś 200m i wracając do domu ciągnik tracił obroty aż wreszcie znowu zgasł. I mam pytanie co może być nie tak z ciągnikiem,jaka może być usterka?? ;):D Chciałbym dodać że to jedyny ciągnik w gospodarstwie i potrzebuje szybkich i trafnych porad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacol    0

A sprawdzałeś jak paliwo leci z kranika może być przytkany, paliwo musi lecieć pełnym wężykiem a nie sączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    0

Mialem to samo jak chcialem zaoszczedzic troche i kupilem tansze paliwo, to juz bylo kilka lat temu ale pamietam ze skutki byly takie same. radzilbym spuscic paliwo i wlac nowe kupione na innej stacji paliw(moze paliwo ze stacji z ktorej kupujesz jest mieszane z woda albo jeszcze z czyms innym). jesli pomimo to bedzie wszystko ok to wywal stary wezyk i daj nowy, wymien filtry paliwa, zobacz czy nie ma syfu w odstojniku. A moze on ci sie poprostu zapowietrza ciagle??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek363    0

No właśnie pompką wypompowaliśmy powietrze i nagle słychać bulgotanie i cały wężyk pełen powietrza i myślicie że to może być ten problem.Paliwo dziadek kupuje lewe tz to żółte. A jeśli się zapowietrza to jaki element się zapowietrza i co trzeba wymienić i czy zapowietrza się cała instalacja paliwowa?? BO może gdzieś brakuje jakiejś uszczelki bo się zużyła??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Mi też ciągnik tracił moc podobnie jak u Ciebie, przyczyną było paliwo (opałówka, która potem się okazało, że była chrzczona wodą ;)). Teraz już leje z stacji. Jeśli widać w wężyku bomble powietrza, to może jest coś nie tak z kranikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek363    0

No ale to paliwo to już mamy jakiś czas i cały czas bierzemy od jednego kolesia. A na tym zakupionym ostatnio jeździmy już jakieś 5-6 miechów i mysle że to jednak bedzie wina kraniku bo chyba gdzyby było lipne paliwo to by było tak od razu a nie że to tak nagle się zrobiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Czy gaśnięcie silnika jest jakoś powiazane z temperatura silnika, prościej- gasnie niezależnie od tego czy silnik jest zimny lub gorący?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

ściągnij końcówkę wężyka, który leci od baku, Podłącz sprężarkę, odkręć korek od baku i puść ciśnienie. Powinno ostro zabulgotać. Następnie opuść wężyk poniżej poziomu baku i zobacz jak leci. Jak kapie, to powtórz czynności, a jak leci pełnym strumieniem to dokręć wężyk, pod pompuj pompką i odpal ciągnik.

 

Powinno pomóc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Może wtryskiwacze już bardzo dużo widziały i są już do wymiany? A odpala dobrze? Aha i jeszcze coś a propos kranika, jak kupiłem kiedyś nowy kranik razem z nowym bakiem, założyłem i z niego kapało to pojechałem go wyminięć do sklepu dali mi inny i dalej kapało, założyłem stary kranik ten co był przy starym baku i nie kapie do dziś ;) Morał z tego taki że nie wszystko co nowe jest lepsze ;) Ale jak chcesz to kup nowy może tobie nie będzie kapało ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    10

Sprawdź drożność przelewu głownego i tego od wtrysków

Być moze zaworek zwrotny ma dośc lub pompka zasilajaca nie domaga

Piszesz ze filtry nie były dawno zmieniane może syfy sie przedostały do pompy wtryskowej a w orce to mozliwe bo sie robi wir w baku

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pierniczek
      Witam,
       
      Chciałbym kupić ciągnik o mocy 80 KM, max 90KM. Niestety kwota jaką w chwili obecnej dysponuję to 40 - 50 tys. Za te pieniążki można znaleźć ciągnik o tej mocy, ale nie można też wybierać za bardzo.
       
      W związku z tym proszę was o pomoc w podjęciu decyzji jakiej maszyny szukać? Można za taką kwotę kupić MTZę, albo jakiś zagraniczny ciągnik np. MF - choć będzie dużo starszy.
       
      Zakupiony ciągnik będzie pracował głownie przy gnieceniu pryzmy z kukurydzy, transporcie, być może przy sianokiszonce po założeniu ładowacza czołowego.
       
      Pozdrawiam
    • Przez kat
      Witam!!! Po nowym roku mamy zamiar zmienić główny ciągnik w gospodarstwie (orka, agregat, talerzówka, transport). I tu moje pierwsze pytanie czy opłaca się kupować ciągnik kilku letni taki jak DF Agrotron 120, czy lepej kupić nowy (zetor, same)???
      Jeśli ktoś z was polecał by inną markę to takrze proszę o opinie
       
       
      Pozdro dla całego AF ;D
    • Przez masiew
      mam MTZ-a z 80 roku. mam problem z przekażnikiem. nie mogę go włączyć. odkręciłem ztyłu ten dekiej z końcówką WOM bo myślałem że rozsypały się wałeczki zabezpieczające ale okazało się że wałek wychodzący ze skrzyni obraca się swobodnie. jaka może być przyczyna? może ma ktoś schemat WOM-u ? bardzo proszę o pomoc
    • Przez gajor24
      witam może ktoś z was wie ile kosztuje John Deere 5100R interesuje mnie cena brutto.
    • Przez kgbck
      Witam Nurtuje mnie jedno zagadnienie posiadam traktor Fendt 724
      Moc nominalna 220KM wedlug ecr 24
      Moc maxymalna 240KM wedlug ecr 24
      Moc nominalna 237KM wedlug 97/68 moment 1058 nm wedlug ecr24
      moc maxymalna 246KM wedlug 97/68
       
      Sasiad posaida rowniez nowego tylko ze Case ih Puma 230cvx
      Moc nominalna 228KM wedlug iso 14396
      Moc maxymalna 249KM wedlug iso 14396 monemt wedlug iso 1160nm
      Moc maxymalna 269KM wedlug iso 14396 z powerbost
       
      Patrzac na te normy to ktory bedzie mocniejszy ?! gdyz w ostatnim numerze top agrar bylo zawarte ze od mocy maxymalnej Case trzeba odejmowac okolo 30-35 KM gdyz maja inna norme mocy czyli teoretycznie 269-30 rowna sie 239z powerbostem w Case
       
      Moze kiedys ktos rozkminil te normy wiem ze najbardziej rygorystyczna ktora zostala teraz to wlasnie ecr 24 uzywa ja JD i Fendt a iso 14396 i ecr120 jest najmniej rygorystyczna Podaje ja case NH i inne marki .
×