Skocz do zawartości
dzikijohn

Co oznaczają przyciski Fendt Farmer 312

Polecane posty

dzikijohn    19

post-26844-0-89006300-1392741676_thumb.jpg

 

Niech ktoś się ulituje i napisze do czego służą przyciski 1-6. Wiem że jedna strona od napędu a druga blokada mostu ale prosiłbym szczegółowy opis.

 

To samo odnośnie hydrauliki.

Edytowano przez dzikijohn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

te przyciski od 7-10 to z pewnością są od regulacji szybkości podnoszenia i opuszczania tuzu: 2 pokrętła od przedniego i 2 od tylnego Ja mam podobnie w farmtrac tylko że pod siedzeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrJCBx7m    12

1 Wyłączenie napędu

2 Napęd który wyłącza się powyżej 15 km/h lub przy pewnym kącie skręcenia kół

3 Napęd stały który się nie wyłączy powyżej 15 km/h i przy ostrym skręcie

4 Wyłączenie blokady kół

5 Blokada która się wyłącza po podniesieniu podnośnika lub przekroczeniu prędkości

6 Blokada stała która się nie wyłącza przy podniesieniu narzędzi lub przekroczeniu prędkości

7,8,9,10 są to pokrętła od blokady wajchy rozdzielacza

:D więc na tyle :D

 

te przyciski od 7-10 to z pewnością są od regulacji szybkości podnoszenia i opuszczania tuzu: 2 pokrętła od przedniego i 2 od tylnego Ja mam podobnie w farmtrac tylko że pod siedzeniem

 

nie zgodzę się z tym pod żadnym pozorem :D są to blokady :D a przepływ oleju zmieniamy bardziej z tyłu kabiny lub pod kabiną :D

  • Like 1

Fendt Favorit 514C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dzikijohn    19

Dzięki wielkie

5 - blokada przy jakiej prędkości się wyłącza?

 

 

Kiedy te blokady od hydrauliki się stosuje i na jakiej zasadzie to działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrJCBx7m    12

@dzikijohn Przy jakiej prędkości to ja tego jeszcze nie wiem nie wiem czy wogóle się wyłącza ^^ jeszcze tego nie sprawdziłem :D A blokady hydrauliki używasz kiedy tylko chcesz :D ja stosuję po to aby przez pomyłkę nie używać danej sekcji lub zablokować po to aby np nie opuścił ktoś tura :D


Fendt Favorit 514C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikijohn    19

No dobra. Dajmy na to mam prasę i chcę podłączyć jeden wąż - do którego wyjścia go wsadzić (są u mnie 4)? Powiedzmy że wsadzę go do wyjścia z lewej strony na górze - jak sterować wtedy tą gałką od hydrauliki by opuszczać i podnosić klapę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

No a od czego są kolory przy blokadach? Te same kolory sa na wyjsciach i już wiesz któa od czego.... Traktor ma koło 10 tys co najmniej bo schemat biegów już sie wytarł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikijohn    19

Tylko że u mnie nie ma kolorów na wyjściach bo ten plastik chroniący jest zdjęty. Co do przebiegu - to zdjęcie z neta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez Denis1997
      Witam. Koledzy pomóżcie mi !
      Mama problem, a dokładnie  nie mam pojęcia jak rozebrać zwrotnice. A bliżej przytaczając problem to jak zdemontować seger widoczny na zdjęciu ?
       


    • Przez bzykuu
      Witam
      Nadszedł czas na zmianę ciągnika, trzeba w końcu przesiąść się z C-360 poczytałem parę postów, parę możliwości już odrzuciłem, finalnie muszę wybrać któryś z ciągników: Deutz Fahr DX4.50(lub wersje poboczne), Fendt 108, MTZ 82 lub jeszcze Landini 7550. Szukałem postów o dostępności części i ich ceny, awaryjności itp lecz bardzo ciekawi mnie wasze zdanie w porównaniu tych ciągników co wy byście wybrali. Czy wy mieliście styczność z tymi ciągnikami czy w sklepach są dostępne części a jak są to czemu tak drogo Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez zdredzik
      Witam.
      Posiadam Fenda 916 Vario i mam problem z hydraulika, mianowicie nie działają sekwencje z joystika(czerwona i zielona) oraz nie wyświetlają sie one na monitorze.Żółta i niebieska działa.
      Z gory dziękuję za pomoc.
    • Przez daniello7745
      Pytanie od "świeżego" użytkownika Fendt'a. Gdzie znajdę złącze przewodów elektroniki "E"? W instrukcji, którą posiadam, opisane są konkretne piny, ale nie wiem, gdzie szukać tego złącza. Potrzebuję tego do sprawdzenia ciągłości przewodów od czujnika poziomu paliwa, ponieważ wskaźnik "pływa" od max do min. 
×