Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Panowie, co może być, że podnośnik przestał podnosić ale zanim to się stało pomogło przesunięcie dźwigni na wywrot lub dociążenie a dopiero na podnoszenie. przez kilkanaście razy to działało a teraz już nie. pompa i filtr są ok.

Opublikowano

Panowie, co może być, że podnośnik przestał podnosić ale zanim to się stało pomagało przesunięcie dźwigni na wywrot lub dociążenie i przytrzymanie w tej pozycji, a dopiero na podnoszenie. przez kilkanaście razy to działało a teraz już nie. pompa i filtr są ok. Nie wiem od czego zacząć sprawdzanie bo nie uśmiecha mi się zdejmowanie plecaka.

Opublikowano

witam. Co może być przyczyną wycia/gwizdania/piszczenia pompy? Gdy uruchamiam pompę zaczyna gwizdać, gdy dźwignie ustawiam w pozycji podnoszenia ledwo podnosi , muszę kilka razy mocno dopchnąć aby zaczął podnosić ale wycie nie ustępuje. Podnosi dość wolno. Olej jest ok bo wymieniałem po zakupie ( w tamtym roku). Wina rozdzielacza? 

Opublikowano

Witam. Co to moze byc zw czasami wyje mi tak jakby pompa tzn to wyje w tych przewodach metalowych co ida do rozdzielacza tego co na blotniku i jak rusze ta wajcha od rozdzielacza na blotniku so przodu lub do tyllu to czasami ustaje to brzeczenie. Co to moze byc ?

Opublikowano

Ale na tym co na błotniku czy pod siedzeniem? bo kiedyś odkręciłem ten zawór taki z boku rozdzielacza pod siedzeniem to tam jest sprężynka i jakieś podkładki.

Opublikowano

cześć

dla wszystkich zainteresowanych. jeśli chcecie zmienić tłok podnośnika na tłok z manszetkami czyli wyrzucić ten z metalowymi pierścieniami to nie musisicie ekstra gdzieś zamawiać takiego tłoka. taki tłok podnośnika pasuje od c330m. ma on wtedy dwie manszety gumowe i jeden pierścień metalowy

pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Cześć RobertLewicz niestety mylisz się tłok do C-330M jest taki sam jak do C-330. Pewnie chodzi Ci o tłok od C-335 wtedy jest z manszetami. Niestety takie manszety w cylindrze od C-330 (C-330M) nie zdają egzaminu, ponieważ obcina je dziurka w cylindrze ograniczająca wysuw tłoka. 

 

Pytanie do całego forum siedzącego w tym temacie.

Co sądzicie o takim czymś ?

 

https://www.olx.pl/oferta/silownik-tuleja-podnosnika-c330-CID757-IDhSRWd.html#f0a5a1dcb5

 

Tłok opiera się o pierścień segera i "powinien" zadziałać zawór bezpieczeństwa w rozdzielaczu, oczywiście dziurka ograniczająca wysuw tłoka w cylindrze jest zlikwidowana. Jestem ciekawy czy to wytrzyma?

Edytowane przez toobek
Opublikowano (edytowane)

Wytrzyma od ponad roku mam w swoich dwóch 30-stkach takie rozwiązanie.

Otwory w tulei zaspawane od środka i wyszlifowane i na końcu tulei wytoczony rowek na dwa pierścienie segera W70 

Tłok z dotoczonymi rowkami na dwa uszczelniacze.

Tłok opiera się o pierścienie i otwiera się zawór w rozdzielaczu i podnośniki trzymają  ;)

76fd0f530f167b29.jpg

7e4527b58de5849f.jpg

 

Ktoś podłapał już pomysł i chce zbić na tym kasę  :lol:

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

No ciekawe , biorąc pod uwagę to że olej jest lżejszy od wody , to w skrzyni masz samą wodę  :P  . Szkoda jednak że do szkoły miałeś pod górkę :D :lol: . Więc , albo wlałeś wody zamiast oleju , albo cud :ph34r: .

Opublikowano

To że  olej biały  , a  raczej siwy,  nie  musi znaczyć że jest tam woda 

Może podpinałeś  hydraulikę  zewnętrzną   do jakiejś  maszyny,  która  wcześniej pracowała  z  traktorem,  co ma  inny rodzaj oleju  w hydraulice ?

Opublikowano

Woda może dostać się wszelkimi możliwymi szczelinami i nieszczelnościami, zarówno w skrzyni biegów, jak również tylym moście (uszkodzone uszczelki, niedostatecznie dokręcone pokrywy, zużyte tuleje górnego wałka podnośnika, dekielek nad blokadą tylnego mostu, uszkodzony oring filtra oleju, czy nawet uszczelnienie rurki wchodzącej w pokrywę, itd...).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez asharot
      Jaką polecacie gałkę na kierownicę ze wspomaganiem co by się po tygodniu nie rozleciała. Mam taką na oku https://sprzedajemy.pl/galka-kierownicy-mocowanie-na-ramie-oryginal-ursus-turobin-2-e30984-nr55136949
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v