Polecane posty

Mam problem gdy kupiłem w moim ursusie 1014 było słychać turbine. Po pewnym czasie było jej słychać prawie wcale.

Przeprowadziłem remont silnika (kapitalka) i gdy zawiozłem pompę paliwową do regeneracji to tak miał pokręconą dawkę że masakra.

No i wtedy myślałem ze przez pompę nie gwizdała. Po zrobieniu i odpaleniu w ogóle nie było słychać turbosprężarki.

Po dotarciu ursusa zauważyłem że ciągle ubywa oleju. Moc nie spała tak mi się wydaje ale gdy chwyciłem za tym wirnik to ma luzy.

Czy to wina turba ? Opłaca się regeneracja? Poza tym zauważyłem że to turbo nie jest do tego ciągnika , z tabliczki odczytałem ze to turbo od

Mana i pasuje. Byłem zaskoczony tylko rożni się wielkością , szersza a wąska.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

tak jak kolega wyżej... załóż oryginał i będzie git.


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki a czy nowa turbina musi gwizdać czy nie koniecznie? Oglądam ceny turbin i jest czeska za ponad 1000 zł i ma rok gwarancji a znalazłem za 770 niemieckiej firmy granit z gwarancja na 2 lata. która lepiej kupic i czym się różnią bo chyba niczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Sprawna turbina powinna gwizdać tylko pod obciążeniem nigdy na postoju jak się gazuje.Tylko turbina Czeska bo Polskich chyba nie ma.A ta "niemiecka" to jest indyjska albo chińska nie znam pochodzenia tych części.Z granitu jest wszystko nic nie warte...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499
Napisano (edytowany)

Zanim wydasz tysiaka na turbine weź sobie kolego kup (jest np na allegro) wskaźnik ciśnienia doładowania. O takie coś

http://www.racingfac...e68df7fd4fd.jpg

 

Ja dałem jakieś 5 dych kilka lat temu, wiec nie majątek.

 

Pocłączysz sobie i będziesz wiedział wszystko o stanie turbiny.

 

U mnie jest bez obciążenia niezaleznie od obrotów zero.

Wraz ze wzrostem obciążenia rośnie do max pół bara.

 

ps

turbina może gwizdac a nie musi.Ogólnie im mniej gwiżdże tym lepiej bo gwizdanie oznacza zuzycie. (co nie zaczy, ze jak gwiżdze to jest źle. O ile nie puszcza za dużo oleju i pompuje jakie takie ciśnienie to niech sobie gwiżdze. ot tylko wiadomo, ze ma już dobre kilka tysiecy mtg za sobą)

Wirnik może mieć luz osiowy. Ważne, żeby nie miał luzu promieniowego.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

locke mnie to dziwy ze czeska za tyle kasy ma 1 rok gwarancji a granit producent z niemiec ma o połowę tańszą i z 2 letnią gwarancją i chyba skusze się na tą z niemiec.

 

nunu85 jak należy podłączyć ten zegar i co jest jeszcze do tego potrzebne? a na czym polega ten luz promieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499
Napisano (edytowany)

grait to tylko marka niemiecka (ale produkcja odbywa sie gdzies w chinach/indiach czy czymś podobnym)

 

a wiesz co to jest marka- to tyle co prawo do nazwy.

 

tak samo, jak dzis mozesz kupić niby polskiego rometa czy diore, a sie okaże, że wszystko jest zrobione w chinach i tylko ma naklejke z polsko brzmiącą nazwą bo ktoś sobie kuił prawa do tej nazwy.

 

 

 

Podłaczenie zegara jest bardzo proste: wpinasz się w ten przewodzik, którym idzie ciśnienie z kolektora do czujnika w pompie wtryskowej (mini trójniczek i wężyk są juz w zestawie z zegarem, także montaż to max 10 minut)

 

luz osiowy to luz wzdłuz wirnika (czyli jak złapiesz za wirnik, to mozesz go całego lekko wyciągać i wpychać) i to jest normalne.

luz promieniowy natomiast to taki luz, że wirnik rzuca sie w poprzek, tak, ze swoimi łopatkami zaczyna haczyć korpus turbiny

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No to jak kusi Cie gwarancja na dwa lata to po dwóch latach będziesz zakładał drugą.Długość gwarancji nie oznacza że produkt jest dobry czy zły.

 

W kolektorze ssącym jest taki otwór gdzie można się podłączyć z zegarem.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nunu85 gdy go teraz sprawdziłem to ma luz promieniowy i jak ruszam mocno to jest luz i to nawet duży bo to słychać jakby obijał się z dwóch stron o brzegi. także turbo muszę wymienić.

 

No i dlatego jak zawsze odpalalem to na biało kopcił ale w pracy mniej. myślałem że to silnik się dociera i bierze olej zawsze na początku, no ale za długo. no na turbinie widać było osady takiego oleju wyschnietego . A regeneracją się opłaca cenowo do kupna nowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemq    54

Witam koledzy. Do ursusa 385 turbo z silnikiem od zetora 10111 to jakie turbo zakładać? Bo mi padło zero barów a do tego w oleju silnikowym są jakieś mikroopiłki.czy to możliwe że to z turbosprężarki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemq    54

Kupiłem nową czeską turbosprężarke  i gwizdała do 10 mth później coraz mniej i ciśnienie doładowania spadło do max 0.2 i przestała gwizdać.. co mogło się stać? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gregorius
      Nie wiedziałem, gdzie ten temat założyć, więc tu go wcisnąłem.
       
      Tak więc chodzi mi jak można turbosprężarkę wyczyścić chodzi mi o nagar z łopatek, bo znalazłem taki środek http://wynns.pl/top/do%20ropy/233%20ERG3%20DIESEL.php, który też niby oczyszcza ale czy w tym prawda jest to nie wiem... Czy trzeba rozkręcać turbine najlepiej i przemyć ją w nafcie?
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
    • Przez Gregoryy90
      Regenerowal ktos turbo ? szukam sprawdzonego warsztatu
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj