Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez gregorius
      Nie wiedziałem, gdzie ten temat założyć, więc tu go wcisnąłem.
       
      Tak więc chodzi mi jak można turbosprężarkę wyczyścić chodzi mi o nagar z łopatek, bo znalazłem taki środek http://wynns.pl/top/do%20ropy/233%20ERG3%20DIESEL.php, który też niby oczyszcza ale czy w tym prawda jest to nie wiem... Czy trzeba rozkręcać turbine najlepiej i przemyć ją w nafcie?
    • Przez kamilrolnik18
      Mam problem gdy kupiłem w moim ursusie 1014 było słychać turbine. Po pewnym czasie było jej słychać prawie wcale.
      Przeprowadziłem remont silnika (kapitalka) i gdy zawiozłem pompę paliwową do regeneracji to tak miał pokręconą dawkę że masakra.
      No i wtedy myślałem ze przez pompę nie gwizdała. Po zrobieniu i odpaleniu w ogóle nie było słychać turbosprężarki.
      Po dotarciu ursusa zauważyłem że ciągle ubywa oleju. Moc nie spała tak mi się wydaje ale gdy chwyciłem za tym wirnik to ma luzy.
      Czy to wina turba ? Opłaca się regeneracja? Poza tym zauważyłem że to turbo nie jest do tego ciągnika , z tabliczki odczytałem ze to turbo od
      Mana i pasuje. Byłem zaskoczony tylko rożni się wielkością , szersza a wąska.
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.