Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Misiaul

 

Dostaniesz taką redukcję z 22 na 16 wewnętrzną. Nie wiem dlaczego nie idzie tego odkręcić, bo wygląda na typową zakręcaną i nie jest to lewy gwint. Być może jest inna konstrukcja i na ten króciec M16 jest naciśnięty przewód ,a nakrętka zabezpiecza go przed zerwaniem.

 

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano

michal -ja mam przewód taki zwykły u przyczepy i chce go zmienic na ten z linku, ten co mam to on ma wtyczki także dodatkowych kosztów nie będzie.

zorzyk - odkręciłem to dopiero kluczem do odkręcania rur a i tak ciężko szło.

Opublikowano

A więc odpisali mi na temat tego przewodu co podałem wcześniej link i napisali że po rozciągnięciu ma 280 cm. Jak myślicie starczy nie będzie za krótki ?

Opublikowano (edytowane)

Potrzebuję informację które wejście (1, 1-1, 1-2, 2, 4) jest od:

- zasilania,

- wyjście na zbiornik powietrza przyczepy,

- wyjście przewodu do drugiej przyczepy

- oraz który otwór muszę zaślepić, bo nie mam więcej podłączeń.

Jeżeli chodzi o wyjście na zawór sterujący siłą hamowania, to domyślam się, że chodzi o wejście "2" z owalną stopką mocowane na 2 śróbki.

Za pomoc bym był wdzięczny.

 

EDIT: już sobie poradziłem. Założyłem trójnik między traktorem a zaworem i omijając zawór podłączyłem przewód do drugiej przyczepy...

przy przeróbce hamulców w d47 z 1 na 2 obwodowe wystarczy tylko założyć ten zwór HZS-4 ??

 

jakie trzeba wprowadzić dodatkowe zmiany oczywiście poza nowymi przewodami

musisz w otwór "4", dać przewód żłóty Edytowane przez wdaniel
Opublikowano

Mam przyczepę Autosan d 46. Na dyszlu powinien byc trójnik który rozdziela żeby powietrze szło na zawór pierwszej przyczepy i na złącze żeby można było podpiąc w drugiej przyczepie hamulce. Jak to się fachowo nazywa ? Montowany był w d 46, d 47, nie wiem czy w innych modelach było montowany. On powinien byc na dyszlu.

Opublikowano

Koledzy możecie mi powiedziec jak założyc tą końcówkę http://www.madejski.com.pl/pl,oferta,rurki_poliamidowe__tekalan__i_armatura-Koncowka_do_tekalana,52,1119.html. Jak wkłądam ją tak bez niczego to ona po prostu się nie trzyma i jak zakręcę to wąż się w niej obraca. Jak ją mam założyc ? Tata raz jak zakładał taką końcówkę na tekalan to po prostu podgrzewał tekalan zapalniczką i ta końcówka się trzymała.

Pozdrawiam

Opublikowano

Najpierw wsuń tą dłuższą tulejkę do środka,poźniej tą krótszą na zewnątrz i całość zakręcić na króciec gdzie przewód ma być.Tulejka sama się zaciśnie na przewodzie.

Opublikowano

Zakręciłeś, teraz odkręć i zobacz czy ta zewnętrzna tulejka zacisnęła się na przewodzie. Jeśli nie to albo za słabo dokręcasz, albo gwint na króćcu jest za krótki i nakrętka za mało się nakręca by zacisnąć tulejkę.

Opublikowano (edytowane)

Króciec na który nakręcasz nakrętkę musi mieć wewnątrz stożek,jak jest płaski to tego nie zaciśniesz.

Tak to ma wyglądać:

phpThumbg_nprnxax.jpeg

Edytowane przez asharot
Opublikowano

ja dałem przy zaworze trójnik z 2 gwintami wewnętrznymi i jednym zewnętrznym (coś takiego, jak ten: http://pl.strima.com/wxwxz-3-8-x-3-8-x-3-8-rozgaleznik-typu-t-2-x-gwint-wewnetrzny-3-8-1-x-gwint-zewnetrzny-3-8-(trojnik)/item/126581/ ), końcówkę z gwintem zewnętrznym na nici teflonowej wkręciłem do zaworu, a do 2 pozostałych otworów przykręciłem wąż zasilający z ciągnika i ten, co podaje powietrze do drugiej przyczepy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez arturo4333
      Witam wszystkich! Mam takie pytanie czy do Ursusa 3512 można podpiąć dodatkowy siłownik pomocniczy? za odpowiedzi z góry dziękuję.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez Lukas7
      Witam
       
      Mam problem i licze na Waszą pomoc mianowicie podłączajac silownik dwustronnego działania do 2 złączy na tyle c 360 patrzac od tylu w lewy jako zasilanie prawy powrót sterujac dzwignia kipru silownik sie wysuwa ale gdy przesuwam dzwignie kipru tak jak do opuszczenie np wywrotki do silownik sie nie wsuwa nie chowa dodam ze rozdzielac jest nowy uszy np z pługiem sie podnosza czy moze ja to zle rozumuje ?? pozdrawiam i licze na jakis odezw
    • Przez JOZEEKK
      Mam pytanie... Czym się różni siłownik hydrauliczny jednostronny od dwustronnego? Bo mam zamiar założyć do siewnika żeby znaczniki się same składały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v