Skocz do zawartości
Xeon

Opinia o Deutz Fahr DX 6.50

Polecane posty

Xeon    4

Witam,

Trafił mi się do kupienia Deutz Fahr DX 6.50. ('90 rok)

Ma na liczniku 14,5 tys motogodzin [mtg] - był używany głównie w transporcie. Pali bez problemu nawet w mrozach, po uruchomieniu silnika na początku przez chwilę dymi na czarno (ale tak mają wszystkie diesele).

Co o tym sądzicie? Ile te silniki wytrzymują (przy normalnym użytkowaniu)? Jaki jest ew. koszt remontu silnika?

 

Tak naprawdę chciałem kupić model 6.30, a nie 6.50 (ten ostatni ma dodatkowo turbo).

Jak mniej-więcej jest różnica w spalaniu między nimi?

Jaka jest trwałość turbiny i koszt jej ew. remontu/regeneracji?

 

Pzdr.

Edytowano przez Xeon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ;Wedluk mnie to bardziej powinienes sie skopic na skrzyni bieg a nie na silniku.Silnik jeszcze bedzie ogarnial jakbys mosial przy nim cos nawet zrobic to bedzie pryszcz w porownaniu do skrzyni bieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xeon    4

Skrzynia pracuje podobno bardzo dobrze - biegi na wszystkich ustawieniach reduktora? wchodzą lekko bez zgrzytów i żaden sam nie wyskakuje.

Myślę, że w żaden sposób poza przejechaniem się nim na wszystkich przełożeniach i ew. powajchowanie trochę biegami nic więcej w skrzyni nie sprawdzę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Byc moze trafil ci sie traktor z niekreconym licznikiem to dzisiaj zatkosc.Co do skrzyni jak wszystko chodzi lekko i niema zgzytow ani dziwnych odglosow to powinna po smigac jeszcze. Z silnikiem to niepowinno byc zadnych problemow jak go nikt nie przegzal.Wszystko sie okaze jak pojdzie w pole i sie dobrze rozgzeje.Bo tak na sucho to nigdy wszystkiego nie sprawdzisz..Zawsze istnieje ryzyko jak sie kopuje uzywany sprzet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xeon    4

Mówisz, że silnik może nie być jeszcze podjechany? Ponad 14 tys mth, to nie jest dla nich dużo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik do 20 tys jak jest dobrze uzytkowany to niema z nim problemow .Mowa tu o zachodnim sprzecie . Jak bedziesz testoowal na cieplym silniku to daj mu pochodzic na wolnych obrotach tak z 10 min poczym dodaj gazu i jak dymek pojdzie czarny to ok. No i jeszcze odma musisz obserwowac czy tam sie nie pojawia lekki dymek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    41

Ja mam dx 6.10 nie cały rok nie miałem z nim większych problemów wymieniłem tylko oleje filtry uszczelniacze w przedniej osi i kosmetyka . U mnie jest silnik F6L912 a w dx 6.50 F6L913 ale to podobne silniki więc według mnie (ja nim nie jechałem nie widziałem ) jak dobrze utrzymany to możesz ryzykować z kupnem ale wiadomo wszystkiego nie sprawdzisz B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam deutz dx 6.50. Mam problem ze skrzynia biegów a mianowicie nie nie ma żadnego biegu oprócz 3. Nie mam pojęcia co się mogło stać dlatego jeżeli ktoś miał taki problem lub wie jak go rozwiązać to bardzo bym prosił o pomoc. Nie wiem czy to konkretnie skrzynia biegów się popsuła czy jakiś dany element który można wymienić bez demontowania skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×