Xeon

Members
  • Ilość treści

    281
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

1 obserwujący

O Xeon

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

3795 wyświetleń profilu
  1. Witam, Muszę założyć pneumatykę o mojego DX 6.30 Oryginalnie sprężarka montowana jest nad alternatorem przy pokrywie rozrządu. Czy mógłbym prosić o jakieś fotki jak to dokładnie wygląda? Nie mogę nic na necie ciekawego wygooglać.
  2. Że są dostępne to ja wiem, rzecz w tym, czy takowy będzie pasował do c360 (chodzi o długość, bo rozmieszczenie frezów jest takie samo)?
  3. Witam, Mam szybkie pytanie... Czy w C 4011 był tylko jeden rodzaj wałka wom (chodzi mi o jego długość)? Zastanawiam się, czy nie dało by się go dopasować do c 360. W 60-ce te dzielone wałki womu, to poroniony pomysł - pomysłodawca tego rozwiązania był kompletnym idiotą. Jak może to dobrze działać przy tak małym zazębieniu. Żeby nie było ... widełki (w skrzyni i moście) ustawione idealnie i sztywno. Muszę, to przerobić - dzielonych wałków już na pewno nie założę. Ostatecznie zespawam je ( w miejscu spawu frez zrobić) i wałek będzie wieczny. Koniec problemów z WOMem.
  4. Zrobiłem inny test... Podniosłem klapę i zablokowałem na rozdzielaczu. Następnie odpiąłem węże od ciągnika (pasy nie były popuszczone). Siłowniki od klapy po 48 godzinach wsunęły się jakieś 5mm. Ciśnienia na przewodach, które podpina się do ciągnika nie było. Wychodzi na to, że w prasie rozdzielacz jest szczelny. Podejrzewam, że przepuszczają siłowniki od klapy. Zrobiłem też podobny test, ale w drugą stronę, mianowicie... Zaryglowałem hakami klapę i odpiąłem węże od ciągnika (rozdzielacza nie blokowałem). Po 24h haki trochę się uniosły. W wężach także nie było ciśnienia. Czyli wychodzi na to, że tu także siłowniki przepuściły olej na manszetach.
  5. Opadnie, co prawda bardzo wolno (kilkanaście cm/24h). Czyli rozdzielacz... Da się go zregenerować samemu (wymiana jakichś oringów...), czy trzeba komuś oddać (mam mam 50km do Tucholi - tm zajmują się hydrauliką siłową)?
  6. Prasę ciągam Deutzem DX 6.30 W ciągniku rozdzielacz puszcza na pewno. W sumie haki otworzą się po kilku min nawet przy pustej wyłączonej prasie (podczas transportu). To radzicie co sprawdzić pod kątem szczelności - rozdzielacz (ten z dźwignią to luzowania pasów), czy siłowniki od tylnej klapy? W sumie żeby sprawdzić czy to nie wina rozdzielacza w ciągniku, to mogę zaryglować komorę i odpiąć węże od ciągnika. Będzie wiadomo, czy winny jest ciągnik, czy prasa. Rolki od ryglowania się OK - to fotka daje takie złudzenie. Poza tym są brudne (łańcuchy strasznie chlapią olejem).
  7. Zgadza się, że nie otworzą się. Ale w ciągniku puszcza u mnie trochę rozdzielacz i przy dłuższym prasowaniu jednego bala potrafi się hak otworzyć. Faktycznie są trochę luzy na sworzniach. Będzie trzeba chyba dać do regeneracji rozdzielacz. Prościej to zrobić niż bawić się z usuwanie luzów.
  8. Witam, Zerknijcie proszę czy haki w Variantach 180 ryglują się u Was do końca (do samego dołu)? U mnie wygląda to jak na fotkach (przy maksymalnym wsunięciu siłowników od zamykania klapy).
  9. W mojej wersji nie ma oddzielnego zbiornika na hydraulikę. Jedyny to ten w plecaku (kilkanaście litrów - bardzo mało). Skrzynia pracuje na innym oleju. Na plecaku są jakieś korki, to myślę, że coś znajdę. Orbitrol korzysta z tego samego oleju co hydraulika. Powrót z orbitrola jest poprowadzony przez filtr. Obawiam się, że gdybym podpiął pod niego powrót z ładowacza, to mogłoby go rozerwać (zbyt duży przepływ).
  10. To tylko zawór poglądowy - w moim przypadku muszę mieć pod 12V z przepływem co najmniej 60 l (mam pompę 58 l). Z wyprowadzeniem ciśnienia z pompy na zawór, a dalej na ładowacz i podnośnik nie będzie problemu. Muszę tylko znaleźć jakieś miejsce w podnośniku do którego poprowadzę powrót z ładowacza. Podsumowując... to chyba faktycznie najlepsze rozwiązanie - jak wstępnie liczę, to będzie kosztowało mnie to ok 400zł Taniej byłoby gdyby zastosować manualny zawór. Jednak musiałbym go zamontować w kabinie, a w raz z nim wszystkie przewody, które musiałyby być do niego podpięte - to raczej odpada. Dzięki @peewee1984 za pomoc.
  11. Masz rację @peewee1984 Coś takiego by chyba wystarczyło? Zawór hydrauliczny sterowany elektrycznie 3-drogowy https://sklepdlarolnika.pl/pl/p/Zawor-hydrauliczny-sterowany-elektrycznie-3-drogowy-32-gwinty-38-napiecie-24V-przeplyw-60Lmin-cisnienie-max-315bar/24025 Do tego w kabinie zamontować jakiś przełącznik z pozycjami ON - OFF Na OFF - działa podnośnik Na ON - działa ładowacz Jedyna wada to to, że nie mogę używać obu jednocześnie, ale, to w sumie nie jest problem.
  12. Witam, Chcę założyć ładowacz czołowy do DX 6.30. Zastanawiam się, gdzie wpiąć się do układu hydraulicznego, aby zasilić rozdzielacz od ładowacza czołowego. Na podnośniku zauważyłem jeden korek - może na nim jest ciśnienie i mógłbym z tego miejsca wyjść na rozdzielacz (zaznaczyłem na fotce czerwoną strzałką). Jeżeli nie ma miejsca na podnośniku z którego można by wyprowadzić zasilanie drugiego rozdzielacza, to pozostaje wpięcie się pod rurkę ciśnieniową między pompą, a podnośnikiem?
  13. Problem rozwiązany. Odwrotnie była włożona tarcz od WOMu (na rysunku oznaczona nr 23). Przy okazji jak był rozpołowiony wyregulowałem łapki. Teraz jest wszystko idealnie. @piotrbm_211320 ogromne dzięki za pomoc.
  14. Co masz na myśli przez docisk pośredni? Tam jedyne co można odkręcać, to: - całe sprzęgło (śruby oznaczone nr 13) - regulacja imbusem wysokości łapek od jazdy (3 śruby) - regulacja sprzęgła od womu (3 nakrętki na 14 klucz) - Wydaje mi się, że to masz na myśli jako docisk pośredni. Doszedłem do tego, że sprzęgło działa lepiej jak popuszczę te nakrętki. Popuściłem je tak dużo, że trzymały się na 3 zwojach gwintu (nie dało się już wyłączyć womu przy skręconym na max cięgnie), a sprzęgło nadal ciągnie - co prawda trochę mniej, ale ciągnie. Dodam, że sprawdzałem działanie sprzęgła co pół obrotu nakrętek regulacyjnych. Także nie mam już pomysłu - może jednak coś jest źle złożone, albo uszkodzone/zużyte w sprzęgle? EDIT Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz... może odwrotnie zamontowałem tarczę (oznaczona na schemacie nr 23)? Nie pamiętam teraz, czy piasta na tarczy jest po obu stronach tyle samo wysunięta, czy też może w jedną stronę odchodzi szerzej. Jeżeli z jednej strony jest szersza, a zakładając, że zamontowałem ją odwrotnie, to przy wysprzęglaniu zapiera się o piastę i ciągnie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj