krzysztoftores

Members
  • Ilość treści

    200
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

20 Excellent

4 obserwujących

O krzysztoftores

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2177 wyświetleń profilu
  1. A cisnienie sprawdzałes czy jest na obydwóch wężach w zależnosci której sekcji używasz. Dobrze by było jak byś wstawił fotkę rozdzielacza to może ci pomogę .Bo tak to nawet niewiem jakie masz sterowanie rozdzielacza.
  2. Odkręć korek od zbiornika paliwa. Bo wygląda że chyba ci się w zbiorniku robi podcisnienie lub ciśnienie. I spróbuj bez korka.
  3. Sprawdz szybko złącze .Albo zamień przewody i uzyskasz odpowiedz.
  4. Muszę przyznać że nigdy nie natrafiłem na tak owa pompę wspomagającą.A zajmuje się naprawą ciągników 30 lat.Dlatego jestem zdziwiony że takie ustrojstwo było montowane.
  5. Ssacy jest ten siatkowy z tą klamrą na obudowie. Wyczyść i załóż nowy oring na kapslu. Jak się nie poprawi to sprawdz oringi na podłączeniu pompy. A to co ty pisałeś o pompie wewnątrz to dla mnie jest to mikro która niema nic wspólnego z wysokim ciśnieniem.
  6. Powietrze się dostaje od strony ssacej pompy. Najprawdopodobniej przez obudowę filtra.
  7. Niema czegoś takiego jak pompa wspomagająca w ursusie.Opisz dokładniej o co chodzi z tym podnośnikiem. Szarpie przy podnoszeniu czy jak już podniesie.
  8. Utrata kalibracji lub uszkodzony czujnik przeciążeniowy.
  9. Sprawdzałeś czy masz te 4.5 bara .Bo jak nie masz to będziesz miał problem z cisnieniem na dzielniku .
  10. Z tego co opisałeś to wygląda mi na pompke.Za duży jest ruch jałowy pedału sprzęgła .Osiem cm zdecydowanie za dużo.
  11. Witam. Według mnie to wysprzęglik się za mało wysuwa .Powodem jest prawdopodobnie powietrze które nadal się znajduje w układzie. Opisz jak odpowietrzałeś układ to coś poradzimy. A na pedale sprzęgła masz luz.
  12. Tam brakuje takiej rurki lub tulejki jak kto woli z prawej strony od gniazda euro złączki. Rurka musi być jak najbliżej rolki i po kłopocie. Nawet jak ci upali końcówki to nie zawinie. Jak nie masz takiej rurki to dotnij kawałek pancerza. Słusznie któryś z kolegów wyżej to zauważył.
  13. Ja bym się w to nie bawił.Kosa od bizona ma cieńsze nity złapiesz kamyczka i nitowanie.Druga sprawa to że w Claas są większe obroty na napędzie kosy przy tych cieńszych nitach to nie wiem czy stalki nie będą wylatywać.Nie wspomnę że jest delikatniejsza.A po trzecie ja jak swojego kupiłem to główkę od kosy przerobiłem na bizonowska i uważam że to był największy błąd.Teraz jest tak że w sezonie 3 końcówki od bizona wymieniam.A ta przy kosie jest nie przerobiona i zamiennik claasa wytrzymuję 2 sezony spokojnie.Jak byś jednak zdecydował się na przeróbkę to jest na tym wahadle regulacja wyżej, niżej i to spasojesz.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj