Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli blokada ma tą  sprężynę o której pisałem wyżej to 30% siły tracisz na to żeby ją ubić i wyskakuje bo mało siły na pedale. To znów powoduje wyskakiwanie blokady i wyrabianie się kłów co pomaga w jej wykleszczeniu. Do tego jak dołożysz fakt że w mało którym ciągniku jest ona ustawiona jak należy i zazębia do końca masz efekty jak opisujesz.  Jeśli sprężynę wywalisz a kły są zdrowe, zazębia na full nie ma najmniejszej szansy by ją po przeróbkach wyrzuciło. Ale  jak wspomniałem przeróbka na proste zęby jest jedną z najlepszych jakie można zrobić.

Opublikowano

Doraźnie jak ktoś potrzebuje to owszem fabryka wystarcza bo potwierdzam po swoim przypadku.Ostatnio blokady to ja używałem 2 lata temu jak ojciec sie z rozrzutnikiem zakopał próbowałem wyjechać może na upartego bym wyjechał ale szkoda było mi sprzętu więc tylko się odczepiłem i wyciągnąłem rozrzutnik na lince.Po drugie odkąd opony zmieniłem tam gdzie ciągnik grzebie koła brały zawsze dwa mówię o jeździe na wprost.

Opublikowano
14 godzin temu, withanight napisał:

Dla mnie największym niewypałem w ciągnikach, które posiadam są gniazda bezpieczników. A po rozciągnięciu mas przewodem tylko klosze wymieniam a wszystko jeszcze w oryginale.

Gniazda bezpieczników walcowych są faktycznie nie wypałem jeżeli ciągnik pracuje w wilgoci, Znajomy przed świętami przyprowadził mi do naprawy C-360 nie działało prawie nic, poza stopem i prawym pozycyjnym na błotniku, bezpieczniki wizualnie ok, sprawdziłem dojście na bezpieczniki napięcie jest na wyjściu brak, wyczyściłem "zaczęło" działać, pozakładałem masy do lamp zadziałało, w końcowym efekcie założyłem gniazdo bezpieczników http://allegro.pl/gniazdo-skrzynka-obudowa-bezpiecznikow-uni-gba8-i5632462528.html nie jest to też jakiś cud z strony bezpieczników szczelne od strony zacisków już nie.

Tam że skrzynka bezpieczników była w nie najlepszym stanie to to że ciągnik pracował w oborze i opary zrobiły swoje.

Opublikowano

Znajomy ma ostatnio problem w zetorze. Zwarcie w lamie paliło mu bezpieczniki w końcu to zrobił ale nie o to chodzi. To skrzynki bezpieczników jeszcze porcelanowe włożysz  ale te z tworzywa to już zapomnij. Jest dłuższy a blaszka to taka lipa że szkoda gadać. Blaszek nie rozegniesz mocniej bo zaraz za nią jest kostka ze śrubką a pchając na chama zakute łebki zdejmuje z plastiku. Na dobrą sprawę wszystko do wymiany na nowego typu. W rusie stopiła mi się jedna skrzynka... założyłem obie nowego typu.

Opublikowano

Jak ja założyłem skrzynkę normalną do c-360 dzisiejszej produkcji a mam w lampach z przodu żarówki H4 pt45 instalacja nowa bezpieczniki też i paliło mi bezpiecznik od świateł mijania  sprawdziłem nigdzie nie było zwarcia.Założyłem skrzynkę bezpieczników zapasów, podłączyłem wszystko bezpieczniki te same i problem znikł.Widocznie nie było dobrego styku na bezpiecznikach 

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Borekk17 napisał:

ta skrzynka to chyba od czegoś innego niż z 40

Racja racja,poprawiłem.To jest tzw skrzynka bezpieczników 6-cio krotna płaska.

Edytowane przez jackob1997
Opublikowano
1 minutę temu, DTaras napisał:

A gdzie macie pokrywki? Pierwszy z góry już po tuningu...

Mam klapę  maski,tyle że podczas pracy ciągnikiem ściągam (wyjątek podczas opadów deszczu itp..) gdyż silnik się tak nie grzeje jak z maski i zamki od maski zakończyły śwój żywot.

Opublikowano

O.o toś teraz dowalił ,bez pokrywy sie mniej grzeje ,no moze i tak ,ale za to chłodnica bardziej odpowiada ,

a koledze chyba chodzilo o pokrywkę od bezpieczników :D,

a ta skrzynka ani z 60tki ani z 40tki oryginalna miala 5 wejść i 8 wyjść

Opublikowano (edytowane)

@Tomasz78 Jak jeździłem z klapą to po robocie jak otwierałem odrazu po robocie to ciepło było czuć spod klapy,a osłonkę od skrzynki bezpieczników posiadam i założona jest non stop,chyba że robię coś przy bezpiecznikach to wtedy ściągam ;) .W c360  oryginalna wg schematu skrzynka bezpieczników ma 6 wejść a w c4011 8 wejść.

 

 

Edytowane przez jackob1997
Opublikowano

Co do jazdy bez klapy faktycznie parę stopni różnicy jest  2 3 stopnie niby mało ale robi różnicę przecież ciepło idzie do góry klapa jakby hamuje całe ciepło i musi wyjść bokami gdy jest bez klapy ma się gdzie rozejść.Dobra chłodnica i sprawny układ chłodzenia nie ma prawa się grzać klapa nie powinna zrobić wrażenia jedynie bez tej klapy będzie nieco chłodniej

Opublikowano

Nie mam 60 tki już 7 lat ale potwierdzam ,przy dużej ciepłocie i talerzowaniu na 3 biegu  temperatura blisko czerwonego ,po podniesieniu klapy silnika wskazówka o te 2-3 mm zeszła dotyczy silnika 3p

Opublikowano (edytowane)

@Tomasz78 W skrzynce w c4011 jest tak jak piszesz,a dokładniej tłumacząc 1 bezpiecznik od góry ze zmostkowany z drugim,,trzeci z czwartym a piąty z szóstym a siódmy i ósmy nie są zmostkowane,zaś w c360 zmostkowany jest czwarty bezpiecznik z piątym.Jeśli źle coś napisałem to poprawiać śmiało.

Edytowane przez jackob1997
Opublikowano
3 godziny temu, Sadek napisał:

Gniazda bezpieczników walcowych są faktycznie nie wypałem jeżeli ciągnik pracuje w wilgoci, Znajomy przed świętami przyprowadził mi do naprawy C-360 nie działało prawie nic, poza stopem i prawym pozycyjnym na błotniku, bezpieczniki wizualnie ok, sprawdziłem dojście na bezpieczniki napięcie jest na wyjściu brak, wyczyściłem "zaczęło" działać, pozakładałem masy do lamp zadziałało, w końcowym efekcie założyłem gniazdo bezpieczników http://allegro.pl/gniazdo-skrzynka-obudowa-bezpiecznikow-uni-gba8-i5632462528.html nie jest to też jakiś cud z strony bezpieczników szczelne od strony zacisków już nie.

Tam że skrzynka bezpieczników była w nie najlepszym stanie to to że ciągnik pracował w oborze i opary zrobiły swoje.

I też tak właśnie zrobię jak znajdę czas. gniazda które podałeś w linku kupiłem latem do wszystkich  ciągników. 

Wcale nie musi być wilgoć , tylko przez tyle czasu te gniazda się po prostu, po rozchodziły i doginanie juz nie wiele daje ...

Ciekawe jak te nowe "oryginalne" co teraz można w sklepach kupić się sprawują , chyba nie chciał bym się przekonać i wolę założyć te uni. Na tych niema chyba opcji żeby bezpieczniki nie łączyły ,w koncu w samochodach takich kwiatków niema.

Opublikowano
19 minut temu, DTaras napisał:

Są - bezpieczniki w samochodach nie lubią wody...

Nie wiem czym jeździsz , ale też nie pytam.Ja  kilka gruchotów przerobiłem ale z bezpiecznikami nigdy problemu nie miałem jak już to jakaś zwara  w lampie czy śniedź bądź też jakiś urwany konektor, 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v