Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zastanawialo mnie czy moj ciagnik przzy minusowych teperaturach bedzie palil i ostatnio sie przekonalem. przy -10 z g rzaniem swiecy z bieda odpalil za 2 razem a iuz przy - 14 uwzialem sie az akumulator posadzilem nie odpalil.i nie sadze zeby to byla ropa bo inny chodzi na tej samej i nie mam takiego problemu

Opublikowano

Na JD trzeba wybulić 2 razy tyle, co na Farmera, więc nie dziw się, że jakościowo są różnice. Jakość części z jakich składają te ciągniki nie zależy od nich.

Opublikowano

jak nie zależy?głupia chłodnica jak zakłądaja chińska to jasne ze po jakimś czasie bedzie cieknać,z cena to przesadziłes tanszy jd typu seria m 80 koni za 160 tys mozna kupic a ft 690 ,ok 145 cena katalogowa ,to biorac na prow zostaja grosze rożnicy

Opublikowano (edytowane)

No fakt, że ostatnio zachodnie firmy wprowadziły tańsze modele, ale one też mają dalekowschodni rodowód.

JD 5M u dealera kosztują od niecałych 170tys (70KM model) w górę. 80KM kosztuje 174 660 zł, więc faktycznie można by kupić go taniej.

Farmtrac 685DT stoi na Allegro za niecałe 145tys zł.

Prawie 30tys zł to nie mało. Za to można kupić używaną prasę w dobrym stanie albo Bizona.

Edytowane przez XMK13
Opublikowano

U mnie chłodnica 2 lata i nie widać najmniejszego przecieku, jedynie z przewodów czasem coś poleci jak opaski się poluzują. Co do odpalania to wczoraj odpalałem sąsiada Majora i po chwili chciałem odpuścić, kręcił z 10/15 sek i nie chciał załapać.

Opublikowano

No fakt, że ostatnio zachodnie firmy wprowadziły tańsze modele, ale one też mają dalekowschodni rodowód.

JD 5M u dealera kosztują od niecałych 170tys (70KM model) w górę. 80KM kosztuje 174 660 zł, więc faktycznie można by kupić go taniej.

Farmtrac 685DT stoi na Allegro za niecałe 145tys zł.

Prawie 30tys zł to nie mało. Za to można kupić używaną prasę w dobrym stanie albo Bizona.

ale np taki lamborghini r3 85,kosztuje 160 tys z klima,mechanik typowy ,i juz to niema nic wspolnego z chinami robiony we wloszech

Opublikowano

Ja się zastanawiam od kiedy Włosi słyną z produkcji niezawodnych maszyn?

W motoryzacji Włochy się kojarzą z dobrym designem i zawsze zepsutą elektryką i sypiącą się mechaniką. Może czasy się zmieniły? Albo niemieckie geny DF-a coś dały?

Opublikowano

Włochów chyba mylisz z z produkcją samochodów, maszyny rolnicze raczej produkowali mało awaryjne np Laverda, Fiat Agri czy teraz NH poza tym w funtracu są chyba mosty włoskiej firmy carraro to posiadacze ftraca pewnie chwalą :lol:

  • Like 1
Opublikowano

w ft to są ,ale indyjskie skrzynie ,mosty chyba też carraro,włosi akurat prodkuja bardzo dobre ciągniki i maszyny rolnicze,laverda robi dla fendta ,calignani tak samo ,same ciagniki landini ,mccormick,new holland ,deutz fahr ,same ,lamborghini,,także widzisz ze to same liczace sie marki,więc porównywanie farmtraca nawet niema sensu

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ale ja wiem że włosi robią dobre maszyny tylko XMK13 tego chyba nie wie, nie czytaj tylko ostatniego postu to zrozumiesz co napisałem wcześniej, pozdro.

Edytowane przez swat24
Opublikowano

Wiem, że Włosi robią dużo dobrych maszyn. Chodziło mi o to, że oni nie potrafili zrobić porządnego auta, a ciągniki robili bardzo dobre???

To po prostu dziwne... Polacy nie potrafili zrobić dobrego auta i ciągniki też nie były najlepsze (wnioskując po tym co się stało z ich producentami).

Opublikowano

Włoskie Fiaty 125 czy maluchy to były wytrzymałe auta jak na tamte czasy, to Polacy je schrzanili podobnie jak Ursus i jego "nowoczesna" C360 co do pięt nie dorastała 4011. Druga sprawa fiaty na naszym rynku konkurowały np z daewoo a nie z audi czy toyotą więc jaka cena taki towar...

Opublikowano

Włoskie Fiaty 125 czy maluchy to były wytrzymałe auta jak na tamte czasy, to Polacy je schrzanili podobnie jak Ursus i jego "nowoczesna" C360 co do pięt nie dorastała 4011. Druga sprawa fiaty na naszym rynku konkurowały np z daewoo a nie z audi czy toyotą więc jaka cena taki towar...

Opublikowano

ale wroce do braku mocy ktory jest naj bardziej klopotliwy.

po przepracowaniu 160 godzin zadzwonilem do serwisu jak i do fabryki ze cos jest nie tak moim zdaniem. po moich prozbach i ostrzezeniu mnie o ewentualnych kosztach ktore bede musial poniesc za transport i chamownie zgodzili sie zebym przywiuzl ciagnik na chamownie do mrogowa i tam zostanie zbadana moc. okazalo sie ze mojemu ciagnikowi z chamowni brakuje prawie 11 koni! nie wiedzac co z tym zrobic firma farmtrack oddala mi ciagnik i powiedzieli jak ustala z perkinsem jak to zrobic zadzwonia przyjada po ciagnik i do 3 dni bede mial oddanego naprawionego.mieli jeszcze po badaniu na chamowni zarzuty do sprzegla 2 stopnia ze byly omkniecia ze sie slizga delikatnie. to mialo byc tez usuniete gdy zabiora na poprawienie mocy ciagnik.po pewnym czasie odezwali sie ze przyjedzie gosc i zabieze do remontu no i tak bylo. co naj leprze zwalili cala wine na mnie bo przyczepili sie do filtra powietrza. zabrali ciagnik po belowaniu slomy a ja nie wyczyscilem akurat filtra i oddali ciagnik taki jak wzieli ze to moja wina ze nie mam mocy bo doprowadzilem filtr do takiego stanu.a dodam ze filtr jak i chlodnice w tym ciagniku zabija strasznie trzeba ciagle co dzien tego pilnowac.a kwestje sprzeg la wyjasnili ze bylo podparte i wyregulowali .i tak zostalem sprawca wszystkiego a oni umyli od tego rece. na dodatek tego muj ciagnik pali okrutnie duzo14 litry na motogodzine w plugach 3 skibowych 14cali. a na jazde po lekku przy tuze czy beczce4tysiace litrow 7litry na motogodzine. jednym slowem ma klopoty z uciagiem i przyspieszeniem w wiekszosci maszyn. nie biorac juz deklarowanej mocy a taka jaka ma nie wiem gdzie te konie to chyba koniki.

 

 

 

odradzil bym po swoim przypadku kazdemu miec cokolwiek wspulnego z ta marka

Co do mocy to nie dziw się każdy ciągnik nie ma tyle samo KM na WOM i kołach co na silniku w katalogu w przypadku FT 690DT jest to ok 70-71KM(na silniku 88). Straty na przekładni wentylatorze(około 5KM) itd. Co do reszty nie wypowiadam się bo też miałem kilka problemów

Opublikowano

dzwonilem do goscia ktory zajmuje sie podnoszeniem mocy i opowiedzialem o moim przypadku. byl zaskoczony ze az tyle mi brakuje.odpowiedzial mi ze silniki perkinsa do 2006 roku byly dobre a pozniej to juz szajs. jak mowil z czystej ciekawosci ma byc w polowie marca w moich okolicach i ma zajechac sprawdzic na chamowni ile mu wyjdzie.ogolnie doradzil mi jak zrobic zeby mial moc tak jak stare ciagniki trzeba bylo by wymienic walek rozrzadu i przyspieszyc delikatnie zaplon.tylko ze oni silnikow perkinsa jak na razie nie robia.

Opublikowano

kolejna usterka mocowanie blotnika nie wytrzymalo odpdl

jakies 2 miesiace temu nie wiem czemu zaczelo mi schodzic powiersze z przedniego prawego kola rozebralem zrobila sie dziurka w detce pare dni temu sytuacja sie powrozyla

Opublikowano

Opona pewnie przyszczypuje dętkę i stąd dziura. Weź tą oponę do wulkanizacji, powinni coś zrobić. No chyba że masz gwoździa w oponie. Tak, czy inaczej wpadnij z nią do wulkanizacji.

Osobiście polecam błotniki metalowe od Ursusa. Mi jeszcze się nie oderwały, a mają 14 lat. :) Oczywiście nie będziesz kupować nowych błotników więc po prostu wspawaj jakiś dodatkowy element wzmacniający ten wspornik - płaskownik lub kątownik.

Opublikowano

witam wszystkich

chcial bym opowiedziec wiekszej ilosci osob o ciagniku ktory kupilem nie mal ze 9 miesiecy temu.

 

 

wiesz, przez pewien czas zastanawiałem sie nad farmtracem jako ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie, jednak dzięki Twojemu postowi skutecznie się z tego pomysłu wyleczyłem.

Bedę szukał zachodniej używki (przy odrobinie szczęścia myśle znajdziey się coś niezajeżdzonego).

 

Ps

a co do zachowania serwisu, to jestem ciekaw kiedy w końcu nauczą się (nie tylko ci z farmtraca ale i wszyscy inni) poszanowania i dbałosci o klienta.

Jednego Ciebie spławili, zarobili na tym moze parę tysi, ale za to Twoją historię przeczytało przynajmniej setki potecjalnych klientów na czym mogli stracić dużo dużo więcej (wystarczy kilku takich jak ja, którzy rozważali zakup traktora i się rozmyślili)

  • Like 2
Opublikowano

detke oczywiscie posiada.tez tak mysle ze to przez paski na oponie po wygladzie detki. jak bede jezdzil im dalej zamierzam nastepnym razem wlozyc 2 detki

ciesze sie ze po moim przypadku odwiodlem nie jedna osobe od zakupu tego ciagnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v