Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A ja z innej beczki.Jak to widza diagnosci  na przegladzie (brak homologacji)ewentualnie miski? chodzi oczywiscie  o wspomagania opisane wyzej

Edytowane przez toffik
Opublikowano

witam,odkopie troche temat... chce zalozyc wspomagani do c330, chce uzyc kolumny od mercedesa(odwrotna zasada dzialania), przekopalem fora i nie znalazlem nic co moglo mi pomoc ;/

z tego co przymierzalem to "was" musi byc u gory zeby skrecalo w dobra strone ale nie widzi mi sie prowadzenie drazka wysoko przy masce,ma ktos moze jakies zdjecia albo patenty jak to zrobic zeby mialo rece i nogi? prosze o pomoc! :)

Opublikowano

chce załozyc wspomaganie do c360 i sie zastanawiam czy lepiej kupic zestaw z siłownikiem poprzecznym czy montowanym w miejsce drazka od kolumny kierowniczej (wzdłuznie) ?

ciagnik posiada tura

Opublikowano

a pompa wspomagania która lepsza ? ta napedzana z rozrzadu czy z koła pasowego ?

Opublikowano

Witam, chcę założyć wspomaganie do mojej c-360, kupiłem używane z fortschritta e-512 (pompa, orbitrol, siłownik, zbiornik z filtrem, kilka przewodów),planuję pod pompę podłączyć również ładowacz czołowy. Mam kilka pytań co do tego, potrzebny jest dzielnik strumienia (nie byłem jeszcze tego świadomy jak wykręcałem z kombajnu), czy ten z linku to taki właśnie dzielnik? http://olx.pl/oferta/zawory-hydrauliczne-CID757-IDcG2px.html#fb29193010 Kolejna rzecz czy na tym układzie oprócz dzielnika strumienia muszę zastosować jakiś zawór przeciążeniowy lub regulacyjny, jeśli tak to jaki? Dodam że na przewodzie zasilającym rozdzielacz ładowacza będzie zawór trójdrożny który będzie kierował olej od razu do zbiornika w momencie nie korzystania z ładowacza aby nie obciążać rozdzielacz. Proszę o rozwianie moich wątpliwości.   

Opublikowano

Witam wszystkich kupiłem ostatnio na allegro wspomaganie do c 360 .Wszystko co do skręcenia  jest ok chociaż było trochę roboty  (...) ale jest  problem a mianowicie w trakcie jazdy  po linii prostej muszę kręcic kierownicą aby utrzymac się w linii prostej przy obrotach 1500 a ponad 2000 to nie da się już prowadzic

"po prostu pływie po ulicy" co to może byc za przyczyna. Dodam ,że zgłaszałem reklamacje odesłałem  orbitol okazalo się ,że nie było w nim wyregulowane  cisnienie odesłali go z powrotem  zamontowałem i to samo. Prosiłbym  jakieś podpowiedzi. 

Opublikowano (edytowane)

założe się że siłownik CI się przekręca przy każdym ruchu kierownicą na przegubach... Widziałem na youtube takie badziewie i autor wciskał że to jest dobre...

to jest złom

 

A drugie co mi się nasuwa to brak ciśnienia po obu stronach siłownika w momencie gdy nie kręcisz kierownica... Podnieś przód i sprawdź czy Ci silownik sprężynuje choć zapewne już jest odpowietrzony. W jednym traktorze mam taki przypadek ale nie jest to aż tak uciążliwe

Edytowane przez lukbold

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v