Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Deny    0

Witam !

Tak jak w temacie chciałbym się dowiedzieć opinii forumowiczów na temat tych ciągników..

Czy mógłby mi ktoś doradzić który z nich wybrać ? Zastanawiam się nad modelami 6115M i 6105R , tylko nie wiem który wybrać ..

Czy operatorzy , lub ludzie którzy czytali troche o tych ciągnikach mogli by o nich coś powiedzieć ?:D

Interesuje mnie , cena (również cena poszczególnych elementów wyposażenia) , spalanie w pracach ciężkich/lekkich i to czy tę ciągnik jest po prostu warty tej ceny , i nie postawić na inną markę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MKrajes    25

Ciągniki są naprawdę warte swojej ceny. Mają to być ciągnik główny czy pomocniczy? Na jakim areale ma pracować ?

 

Sam stoję przed zakupem kolejnego JD i też mam dylemat R czy M. Z różnic to podstawową jest cena seria 6R jest dużo droższa niż 6M ale za to oferuje lepiej wyposażoną i bardziej komfortową kabinę.Command Center pozwala na dostosowanie ciągnika do konkretnej pracy czy pod konkretnego operatora. Seria 6M posiada kabine dobrze znaną z serii 6030 doposażoną w dodatkowe informacje na wyświetlaczu pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem. Na wyświetlaczu tym poza podstawowymi parametrami możemy sprawdzić spalania, dystans, czas pracy, licznik hektarów oraz możemy wybrać opcję manualnego wypalania DPF. Z różnic w konstrukcji silnika to serie te różnią się tez zastosowanymi turbosprężarkami. Pracowałem zarówno serią 6M i 6R (6150M,6170M,6140R) i z moich własnych odczuć w 6R czuje się dużo większy komfort. Po przesiadce z 6430 na 6M nie czułem dużej zmiany zmieniono zaledwie kilka przycisków ale zarówno w jednym jak i w drugim wszystko jest proste i czytelne i nawet starsi rolnicy nie mają problemów z opanowaniem wszystkich funkcji ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

Szczerze mówiąc to główny , (Do jakiś cięższych prac) , w sumie to sam nie będzie bo prawdopodobnie będzie pracował z DF Agrofarm 410 Agrotron k 420 i Forterra ( 90Km )..

Ja bym stawiał nacisk bardziej na cenę , a skoro komfort jest podobny , a cena zróżnicowana to chyba M :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MKrajes    25

W komforcie różnica jest naprawdę bardzo duża, zresztą różnica w cenie też. Jeżeli głównym argumentem ma być cena to zdecydowanie M. Tylko czy wykładając nie małą kwotę na nowy ciągnik nie warto dołożyć i zainwestować w trochę mocniejszy z zapasem na przyszłość ?

Tzn zamiast słabszej R mocniejsza M ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroSlask    76

Ja tam osobiście wolałbym dołożyć do R,ale M'ka też fajna,ogólnie R jesy lepie wyposażona,bardzie bogata wersja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    8

No dobrze ale mechanicznie ciągniki są takie same w R i w M ? chyba w R jest wyświetlacz i komuter zarządzanie np na uwrociach o ile są wyjścia hydrauliczne sterowane elektryczne itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MKrajes    25

Kolego a miałeś chociaż styczność z M że wyrażasz taką opinię ? Czy słyszałeś coś od kolegi brata sąsiada swojego wujka ?

 

Mi osobiście M przypadłą bardzo do gustu i nie mogę na nią złego słowa powiedzieć tak samo jak rolnicy z którymi rozmawiałem a którzy zakupili 6M i 6R. Co do 6R to jest to ciągnik zdecydowanie bardziej komfortowy i dający dużo większe możliwości poprzez możliwość łatwego przystosowania go do kazdej pracy ale róznica w cenie tez jest spora i trzeba naprawdę przemyśleć czy w codziennym użytkowaniu będziemy w stanie wykorzystać wszystkie możliwości tego ciągnika zwłaszcza że nie mówimy tutaj o mocy ok 105-115 KM. Co innego w przypadku większych mocy gdzie ciągnik będzie pracował z większymi maszynami i ma dużo większe pole do pokazania swoich możliwości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

kup se 6105r dolozycz 3 tysie podkrecisz go o 25 km i dolozysz jeszcze 3 tysie wywalisz filtr czaseteczk i masz kolejne 20 km i w sumie masz ciagnik ponad 140 km ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MKrajes    25

Naprawdę myślisz że 6105 R po tych modyfikacjach to będzie to samo co 6140R ? Bo ja szczerze wątpię. Może wyjdzie z tego coś zbliżonego do 6125 R realniej 6115R ale to dalej nie będzie to samo a te 140 KM to chyba tylko pobożne życzenia. A co z gwarancją ? większa moc to i większe zużycie podzespołów. Zresztą kupować słabszy nowy ciągnik i pakować w niego kasę to dlaczego nie zając się posiadanymi mocowo wyjdzie podobnie a ok 300 tys zostanie

Edytowano przez MKrajes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

no pewnie ze bedzie to samo taka sama moc bedzie filtr mozna po gwarancji wywalic daje sporo kopa i nie zamula tak sinika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi29    0

witam Ja miałem podobny dylemat w wyborze miedzy M a R i padło na R z tego względu ze trafiłem ( tak mi sie wydaje) na dobra cene. Chciałem ciagnik o mocy 140-150 KM i myslelem nad 6150 M który miał kosztowac około 280 netto Na placu tafil sie 6140R którego biore za 290 netto z przednim tuzem, zawory mechaniczne, autoquad 20 x 20 z eco, opony 540 R28 i 580 R38, klima manual i kilka pier**lek typu ogrzewana szyba tylna, fotel pasażera itd Co myslicie o tej cenie w porównaniu do wyposażenia ????

 

Mamu juz jednego johna ktorego chce szprzedac i jest to 6320 SE czyli prostsza wersja niz Premium, teraz jednak stawiam na wyższa klase

Edytowano przez adi29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

Dobra wszystko fajnie tylko te "różnice w cenie" jak duże są ? :D

M i tak mi się wydaje ze nie jest zły , i wcale komfortowy , tylko pytanie czy go doposażyć czy po prostu wziąć r w podstawie :D

A wgl dało by się z M zamknąc w kwocie mniej niz 300 tyś ? :D

I czy R w podstawie to 290 netto? :)

Edytowano przez Deny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi29    0

Musiałbyś podać jeszcze w co była wyposażona M-ka. Czy też miała przedni tuz i jaka była tam skrzynia. Wtedy można sobie porównać.

 

w szczegoły na temat tej M-ki nie wchodzilismy bo szybko padło na R ale z tego co kojarze to 6150 M zaczynaja sie od ceny 280 i to bez tuz i na skrzyni power quad

 

Dobra wszystko fajnie tylko te "różnice w cenie" jak duże są ? :D

M i tak mi się wydaje ze nie jest zły , i wcale komfortowy , tylko pytanie czy go doposażyć czy po prostu wziąć r w podstawie :D

A wgl dało by się z M zamknąc w kwocie mniej niz 300 tyś ? :D

I czy R w podstawie to 290 netto? :)

no wlasnie w moim przypadku dużej róznicy w cenie nie było bo roznica 10 000netto miedzy R a M to zdecydowanie przewaza za R

290 za moj ciagnik to nie jest podstawa tylko juz z tym wyposazeniem co pisałem wczesniej.

ciagnik zaklepany we wrzesniu, na dzien dzisiejszy tego co mowil sprzedawca (kolega) z tym wyposazeniem w granicach 320 netto

Edytowano przez Marcin91
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

A na ile można by wycenić to wszystko ??

Bo z tego co widze to wszystkie ceny są w netto , a skoro ciągnik brutto ma mnie wynieść ponad 300 to ja raczej podziękuje z tej marki i wezmę valtrę kolejengo deutz,a czy coś :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MKrajes    25

w 300 brutto na pewno się się nie wyrobisz w M a co dopiero w R.

 

@adi29 Ceny 6150M zaczynają się od 299 tyś netto za ciągnik w podstawowym wyposażeniu ale każdy dealer na dzień dobry daję jakiś upust z tej ceny. Swoją drogą gdybym dostał ofertę na R za 290 tys tez bym się nie zastanawiał za długo.

 

Cenowo różnica pomiędzy R a M to ok 30-35 tys netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

:C No to słabo bo ponad 300 to sporo kasy ;C

Do 300 wydaje mi się ze mozna dostać dobrą valtrę , lub deutza :C

 

:C No to słabo bo ponad 300 to sporo kasy ;C

Do 300 wydaje mi się ze mozna dostać dobrą valtrę , lub deutza :C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

Od kiedy wyjęcie filtra cząstek stałych dodaje 20 KM? To nie tłumik w komarku. Obecność filtra nie ma większego wpływu na moc. Jest on tak zrobiony, aby nie wpływał jakoś szczególnie na wydech. Napewno nie zabiera 20 KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

spoko ty masz swoje zdanie a ja wiem swoje byl pomiar mocy na hamowni z dpf i po wyciagnieciu go roznica jakies 18km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    53

Chciałem ciagnik o mocy 140-150 KM i myslelem nad 6150 M który miał kosztowac około 280 netto Na placu tafil sie 6140R którego biore za 290 netto z przednim tuzem, zawory mechaniczne,

A nie pomyślałeś , że cena na tą Mkę jest celowo zawyżona?

Za 290-295 netto można kupić 6170M z przekładnią taką , jaką oferują Ci w Rce , opony tył 650 przód 600 , przedni tuz , balast 900kg .


You Shook Me All Night Long

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

spoko ty masz swoje zdanie a ja wiem swoje byl pomiar mocy na hamowni z dpf i po wyciagnieciu go roznica jakies 18km

Kolego po wycięciu filtra musisz na nowo wgrać program. Samo wycięcie tak jak Hubert powiedział nic nie da bez nowego softu. Moim zdaniem 6M to nic innego jak 6030 w dobrym wyposażeniu. Ja bym zdecydował się na ciut mniejszą r6 modelowo i zchipowanie. Dzisiaj możliwości zaprogramowania spalania paliwa, długości i dawki wtrysku, doładowania sprężonego powietrza dają użytkownikowi, a raczej serwisantowi ogromne pole do popisu. Koncern CHN w trakcie okresu gwarancji chipuje swoje maszyny bez jej anulowania. Co do filtra cząstek stałych widziałem ofertę w internecie, że taki zabieg dla ciągnika 6R kosztuje 3700 zł.

 

Panowie pamiętajcie, nie ilość KM, ale przede wszystkim Nm :)

 

Swoją drogą, czy wyszły Wam drodzy użytkownicy 6M i 6R jakieś usterki wieku dziecięcego ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi29    0

A nie pomyślałeś , że cena na tą Mkę jest celowo zawyżona?

Za 290-295 netto można kupić 6170M z przekładnią taką , jaką oferują Ci w Rce , opony tył 650 przód 600 , przedni tuz , balast 900kg .

 

interesował mnie ciagnik do 150 KM Dla mojego gospodarstwa to i tak duzy zapas...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

pawelJD tak masz racje trzeba wgrac program i cena jest bardzo podobna do tej co napisales u mnie w rce prawa tylnia lampa do wymiany bo miala wade fabryczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez Rikko96
      Witam , mam zamiar zakupić nowy ciągnik który będzie głównym Ciągnikiem w gospodarstwie no areale około 50ha , potrzebuję ciągnik o zakresie mocy około 150-180km i zastanawiam się nad trzema markami a nawet czterema , a mianowicie chodzi mi o  John Deere 6175m / Deutz Fahr 6160 / New Holand T7 180  ale również Zastanawiam się nad marką Kubota M7-171 . I teraz Wielka prośba do was kto ma albo wie coś na tematy tych ciągników , te pozytywne i negatywne , wszystko , chciałbym się o nich dowiedzieć jak najwięcej od urzydkowników a nie od osób które sprzedają , jak wygląda w nich spalanie , no i ile mniej więcej kosztują przyjmijmy że podstawowe wersje . dziękuję wszystkim za pomoc . Pozdrawiam
    • Przez michal_xs
      Witam. Sprawa ma sie tak planuje kupić jd 5100r. Chciałem M(cena) ale ludzie maja rozne opinie i biore R. Chce do niego założyć tez ladowacz i dillerzy mowia i zachwalaja od jd ale ta cena z adaptacja bez wyposazenia wolaja 34tys gdzie polski z agrimetu cx 16 18tys. Teraz pytanie do was jesli Polski to jaki? Wedlug mnie hydramet-agrimet ma dobre opinie? 
×