Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mógłby ktoś mi wytłumaczyć po chłopsku ze zdjęcia odkąd dokąd ma być luz 10 mm dla 2 stopnia sprzęgła?

Niedawno zaczeło mi szarpać i przy lekkim puszczaniu sprzęgła ciągnik idzie a podnośnik stoi

czyli trzeba wyregulować? coś się zruszyło?

post-56120-0-67263700-1407087478_thumb.jpg

Edytowane przez slepy78
Opublikowano (edytowane)

Z tego zdjęcia się nie da opisać. Jak popatrzysz wzdłuż łapki (tej bez kapturka) to na jej końcu (przeciwnym do tej śruby, którą tu widać) odległość do łożyska oporowego ma mieć 10mm.

- tu mniej-więcej widać ococho... Edytowane przez Jontek
Opublikowano (edytowane)

https://www.google.p...0.html;748;1111

Tu masz fajnie narysowane. Robisz sobie z patyka, listewki czy płaskownika szczelinomierz jeden 10 mm dla drugiego stopnia, 4 mm dla pierwszego, sprawdzasz czy cięgno to od dźwigni do pedału nie jest całkiem skręcone. Jeśli jest rozkręcasz tak by w przyszłości mieć trochę regulacji. Regulujesz po kolei łapy i tyle.

Możesz ustawić pierwszy stopień na styk do łożyska, drugi na 6 mm a potem na cięgle oddalić te 4 mm pierwszy stopień. Proste jak diabli.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Problem polega na tym iz jadac wciskam spzreglo do konca a ciagnik jedzie caly cza si nie zatrzymuje sie nie wiem o co chodzi i jedynie daje rade wbic 1 i wsteczny na polowych .prosil bym o szybka pomoc

Opublikowano

Najpierw podciągnij łopatki sprzęgła. W internecie są informacje jak to zrobić. Poszukaj nawet na forum. Jak to nie pomorze będziemy się martwić dalej.

Opublikowano

odswiezam temat jak kolega wyzej pisal o regulacji byla robiona i nic nie dalo nadal bieg wsteczny i 1 poolowy wchadza bez wcisnietego sprzegla wiecprosze o pomoc bo juz nie wiem co z tym moze byc !!!!

Opublikowano (edytowane)

mam pytanie czy jest mozliwosc ze biegi bez wcisniecia spzregla moga wejsc ? bo mam taki problem ze nawet nie musze naciskac na pedal a biegi same wchodza co moze byc przyczyna tego ?? bo mam zamiar jutro go rozpolawiac i sprawdzic czy dobrze tarcze sa ale to chyba nie wina tarcz ? czekam na odpowiedz

Edytowane przez Santus
Opublikowano (edytowane)

@ seweryn20 wlasnie na zapalonym wchodzi jedynka polowa i wsteczny bez zadnych zgrzytow i czasami reszta biegow jak sie uda trafic na dobre ulozenie zebow i nie wiem co robic regulowalem dzis prawie pol dnia i nic to nie dawalo

Edytowane przez Santus
Opublikowano

@ seweryn20 nic a nic jak byl na luzie moze jak zakladali nowy silnik i moze cos zle zlozyli i jak by ktos pytal czy wczesniej tak bylo to nwm bo wczesniej 60 -tka nie stala u mnie i teraz jak jest umnie to tak jest i jestem ciekaw czy ktos sie z takim czyms sie spotkal

Opublikowano

dobra sprzeglo sprawne powodem byla tarcza ktora przykleila sie do kola ale + jest taki ze obeszlo sie bez rozpolawiania tylko odpalic na biegu zeby poszarpalo i zeby ona puscila wiec albo tarcze do wymiany albo wzery na kole

Opublikowano

Ja nadal nie wiem jak to mogło się dziać, że da się bez zgrzytu włożyć bieg a ciągnik jeździ. Bo przy uszkodzonej tarczy lub wieloklinie to jeszcze, ale przyklejona tarcza to mi się całkiem nie klei.

Niech ktoś to sensownie opisze. :)

Opublikowano

Witam,

czy w C360-3P też obydwie tarcze mają być założone dłuższym kołnierzem do silnika? Wydaje mi się, że w takim wypadku tarcza 1-stopnia nie oprze się (kołnierz zatrzyma się na łożysku).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Chciałbym kupić sprzęgło przeciążeniowe do rębaka. Producent podaje, że zalecana moc ciągnika powinna wynosić 35kM i sprzęgło przeciążeniowe powinno mieć wartość 1000Nm. Na forum znalazłem temat w jaki sposób można wyliczyć wartość w Nm wałka wom w ciągniku. I w moim przypadku wychodzi tak:
      W ciągniku maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 160Nm przy 1500obr/min.
      I teraz 1500:540=2,77
      160x2,77=443Nm Tyle wynosi u mnie w ciągniku moment obrotowy wałka WOM.
      Czyli, żeby nie uszkodzić czegoś w ciągniku powinienem zastosować sprzęgło wom o wartości mniejszej niż 443Nm ? Bo jak wstawię sprzęgło 1000Nm to ciągnik po prostu zdechnie, ponieważ nie będzie miał takiej siły, żeby zadziałało sprzęgło ? 
      Mam zamiar kupić sprzęgło przeciążeniowe cierne, myślę, że to by był najlepszy wybór. Czekam na odpowiedź kogoś kto się w tym orientuje.
      A obliczenia wziąłem z tego tematu:
       
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v