Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie ja z zapytaniem czy warto kupić c 4011 z 1969r z papierami za 5 tys opony przód do wymiany tył 40% i 30% kabina blaszana układ kierowniczy ma duży luz i jest pęknięty blok traktor oczywiście do odnowy lakierniczej traktor stoi 20 lat w stodole  wymaga również usunięcia dużej ilości wycieków z tego co się to te traktory nie są w dużych cenach 

Pytanie te składam w imieniu mojego kolegi który nie ma jeszcze konta

Opublikowano
8 godzin temu, jan1234567890 napisał:

Panowie ja z zapytaniem czy warto kupić c 4011 z 1969r z papierami za 5 tys opony przód do wymiany tył 40% i 30% kabina blaszana układ kierowniczy ma duży luz i jest pęknięty blok traktor oczywiście do odnowy lakierniczej traktor stoi 20 lat w stodole  wymaga również usunięcia dużej ilości wycieków z tego co się to te traktory nie są w dużych cenach 

Pytanie te składam w imieniu mojego kolegi który nie ma jeszcze konta

Wg mnie warto kupić,potem samemu go wyremontować i wiedzieć co się ma,takie moje zdanie

 

Opublikowano

Wedlług mnie nie warto, 5 tyś na dzień dobry silnik drugi,kolumna kilka set zł,pytanie reszta podzespołów tak liczyć 8,9 tyś na remont.Wszystko wyniesie 14 tyś a części nie sa jakieś dobrej jakości to nie pasują.

Opublikowano

5 tyś to przesada  max dać 3,5  jeśli blok jest do uratowania i ma kolumnę od 60  założona  bo jeżeli układ oryginalny od 40 to zaś  kolejny duży wydatek

ja kupując takie chrupki  patrzę tylko na to czy jest kolumna 60  i jak dlugo stał  to czy da rade go odpalić   bo opony przeważnie albo lyse albo bieżnik  tak spekany ze tak czy tak trzeba wymienić

jak sie da odpalić  to max cena 3,5tyś  za więcej się nie opłaca

 

Opublikowano

Zakleszczył się na biegu wstecznym i nie da nic  przesuwanie śrubokrętem wodzików oraz ciągła jazda, jakie mechanizmy są do wymiany bo przy każdej zmianie biegu zgrzyta. Nie mam już sił.

Opublikowano
4 minuty temu, lolek2000 napisał:

Zakleszczył się na biegu wstecznym i nie da nic  przesuwanie śrubokrętem wodzików oraz ciągła jazda, jakie mechanizmy są do wymiany bo przy każdej zmianie biegu zgrzyta. Nie mam już sił.

a spróbuj zdjąć pokrywę palca skrzyni biegów i tam pogrzebać,słyszałem że tam też się coś przestawia jak się zakleszczą biegi a jak to nie pomoże to zdejmij pokrywę skrzyni i ustaw wodziki jak trzeba i zmieć zatrzaski wodzików lub listwę wodzików albo nawet oba  i powinno być gut wg mnie

Opublikowano

@Adi96 z tą winą kierowcy co do zakleszczania się zgodzę,bo jak ktoś operuje skrzynią bez użycia sprzęgła albo nieumiejętnie go używa to niema co się dziwić że się kleszczy wsteczny,chociaż lepiej żeby jedynka się zakleszczyła bo do przodu jedzie a nie że wsteczny bo do tyłu trza patrzeć i się odwracać ciągle xDd taki żarcik :/ 

Opublikowano
17 minut temu, jan1234567890 napisał:

ile kosztuje wymiana sprzęgła c 360 z rozpołowieniem traktora

Zależy od mechanika ile se zażyczy ,a nie lepiej samemu wymienić sprzęgło i poniósł byś tylko koszty zakupu sprzęgła a nie dodatkowo kosztów robocizny mechanika 

Opublikowano

Witam panowie zakładał już ktoś z was sprzęgło kompletne do c360 z firmy AGTECH???

Jak oceniacie te produkty firmy agtech????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Chciałbym kupić sprzęgło przeciążeniowe do rębaka. Producent podaje, że zalecana moc ciągnika powinna wynosić 35kM i sprzęgło przeciążeniowe powinno mieć wartość 1000Nm. Na forum znalazłem temat w jaki sposób można wyliczyć wartość w Nm wałka wom w ciągniku. I w moim przypadku wychodzi tak:
      W ciągniku maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 160Nm przy 1500obr/min.
      I teraz 1500:540=2,77
      160x2,77=443Nm Tyle wynosi u mnie w ciągniku moment obrotowy wałka WOM.
      Czyli, żeby nie uszkodzić czegoś w ciągniku powinienem zastosować sprzęgło wom o wartości mniejszej niż 443Nm ? Bo jak wstawię sprzęgło 1000Nm to ciągnik po prostu zdechnie, ponieważ nie będzie miał takiej siły, żeby zadziałało sprzęgło ? 
      Mam zamiar kupić sprzęgło przeciążeniowe cierne, myślę, że to by był najlepszy wybór. Czekam na odpowiedź kogoś kto się w tym orientuje.
      A obliczenia wziąłem z tego tematu:
       
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v