Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, Adi96 napisał:

dobrze jest te otwory wszystkie prze gwintować i dać śruby nowe 8.8 lekko sie skreca

Lepiej może przeczyścić gwint w otworach gwintownikiem bo zaraz znajdą się tacy co pomyślą o przegwintowaniu na inny wymiar :P

  • Haha 3
Opublikowano (edytowane)

No bez kitu trochę już jestem na tym forum i czytając różnego rodzaju tematy i napisane w nich mądrości/porady to aż dziw bierze jak jeszcze niektóre z tych maszyny o własnych siłach jeżdzą :P Twoja porada dobra tylko niewłaściwie ubrana w słowa ;)

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

Bez najmniejszych wątpliwości tarcza pierwszego stopnia grubszym wypustem frezu w stronę silnika.Poza tym przed montażem należy sprawdzić czy tarcza pasuje na frezy wałka,miałem przypadek że nie pasowała.Nie składał bym docisku na zjechanym silniku.Wielokrotnie tarcze z dociskiem ustawiłem na oko,silnik zjeżdżam przez drążek,dość szybko da się natrafić na wałki.Robiłem tak w większych ciągnikach C380,Yumz,zetor 5718B|

Opublikowano (edytowane)

poskręcane, jeszcze tylko regulacja sprzęgła ale to już jak będzie podest i sprężyna pedału, składam składam i końca nie widzę :P

 

PS. Panowie, być może  są tacy co opacznie by zrozumieli zapis prze gwintować, ale dla mnie oczywiste że dobre gwinty gwintownikiem się czyści a zerwane rozwierca i gwintuje na wyższy wymiar :P

Edytowane przez TheEnd
Opublikowano
Dnia Fri Feb 23 2018 o 18:53, Adi96 napisał:

dobrze jest te otwory wszystkie prze gwintować i dać śruby nowe 8.8 lekko sie skreca

Pewnie że się lekko skręca bo każde takie dodatkowe przejście gwintownika osłabia gwint.

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, volvo napisał:

Wątpię ,czytałem tu wiele twoich głupot, np. ta z przegwintowaniem. Pisząc takie rzeczy kompromitujesz siebie i ojca. 

Większość zrozumiała tylko ty masz problem po drugie Roki powiedział o co kaman na prostował sprawę, ale ty musisz swoje wtrącić marne 3 grosze.Ja nie pisze że coś jest szajsem nie mając tej rzeczy w posiadaniu zachowując się jak typowy polaczek lub nakazując kto jakie ma rzeczy kupować znafco od 7 boleści.

@Up Pewnie że osłabia,niektóre śruby ciężko szły ręcznie ale raz tylko poprawiłem gwint.Przy robieniu kapitalki silnika nie było żadnych problemów.

 

Edytowane przez Adi96
Opublikowano
2 godziny temu, asharot napisał:

Pewnie że się lekko skręca bo każde takie dodatkowe przejście gwintownika osłabia gwint.

możesz to bardziej objaśnić bo nie rozumiem tych rewelacji

Opublikowano
1 minutę temu, witejus napisał:

możesz to bardziej objaśnić bo nie rozumiem tych rewelacji

Pewnie mu chodzi o to że jak 20 razy pod rząd przegwintujesz ten sam otwór tym samym gwintownikiem to z M8 zrobi się M10 xD

  • Haha 1
Opublikowano
2 godziny temu, asharot napisał:

Pewnie że się lekko skręca bo każde takie dodatkowe przejście gwintownika osłabia gwint.

Nie zalecano by tego w instrukcjach napraw samochodów gdyby gwint na tym cierpiał, bardzo często trzeba czyścić gwinty śrub głowicy, ale kto powiedział że robi się to wykańczakiem, pośredni wystarczy. Chyba że dla co niektórych gwintownik to jedno narzędzie do nacięcia całego gwintu :P

Opublikowano

@Adi96 dorośnij i zacznij sam myśleć a nie tylko co tata powiedział. Posiadam C 360 którą kupiłem za własne pieniądze i wiem co piszę. Nikogo do niczego nie zmuszam, każdy ma swój rozum. Jak ktoś pyta to sugeruję wyjście i moje z tym doświadczenie. A czytając twoje porady to ręce opadają. Potrzebny jest tłumacz twoich wypocin słownych. Jak coś piszesz to weź słownik i sprawdź znaczenie wyrazów, bo masz z tym wielki problem.

Opublikowano

@volvo Ty się żalisz czy chwalisz? Co ma do tematu że kupiłeś za własne pieniądze,dla możesz kupić za prababki pieniądze odbiegasz od tematu.Ja ci kiedyś powiedziałem że nie czytasz tego co do ciebie się piszę.Napisałem że przegwintowaniem i domyśliłem że dla ojca chodzi o poprawienie/oczyszczenie gwintu.Roki powiedział że źle dobrałem słowa i ma racje,następnym razem napiszę "poprawić gwint" nie wiem po co dodatkowo roztrząsasz.

Opublikowano (edytowane)

O takie to sprzęgło do Ursusa C-360 a tyle zamieszania wprowadziło ;) dajcie koledzy już na luz bo nie ma o co się kłócić sprawa została wyjaśniona wiadomo o co chodzi i jak powinno być :) Nie ma co wytykać jeden drugiemu po to jest forum jeden napisze tak inny coś doda/poprawi a trzeci na tym skorzysta

Edytowane przez Roki212
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Tu każdy kupił ciągnik za własne pieniądze, tylko jak piszesz o potwierdzeniu tego chociażby dokumentami i zdjęciem to temat się ucina xD Tak samo jak za "swoje" a za unijne albo bankowe xDxD

Edytowane przez bears
  • Haha 4
Opublikowano

@bears Tylko po co komuś w kieszeń zaglądać lub pisać w temacie "sprzęgło" Zakupiłem c-360 za własne pieniądze co ma piernik do wiatraka ? Mnie nie obchodzi czyj ciągnik czy za jakie pieniądze kupione staram się zawsze odnieść do problemu tego tematu.Volvo nie raz pisał np że to twojego ojca itp tylko co jego to obchodzi? Zazdrość czy chęć wywyższenia co to nie on? 

Opublikowano

Nie mam czego zazdrościć. Ja zawsze piszę o swoich doświadczeniach z ciągnikami i maszynami. Mój tata niczego mnie nie nauczył.

".Volvo nie raz pisał np że to twojego ojca itp tylko co jego to obchodzi?"  - O co ci chodzi w tym zdaniu? Nic nie zrozumiałem z tego bełkotu.

 

Opublikowano

@volvo To sobie przypomnij co pisałeś do mnie  temacie "Opony c-360" Nie będę dalej ciągnął dyskusji gdzie twój rozwój czytania ze zrozumieniem zatrzymał się na poziomie podstawówki 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Chciałbym kupić sprzęgło przeciążeniowe do rębaka. Producent podaje, że zalecana moc ciągnika powinna wynosić 35kM i sprzęgło przeciążeniowe powinno mieć wartość 1000Nm. Na forum znalazłem temat w jaki sposób można wyliczyć wartość w Nm wałka wom w ciągniku. I w moim przypadku wychodzi tak:
      W ciągniku maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 160Nm przy 1500obr/min.
      I teraz 1500:540=2,77
      160x2,77=443Nm Tyle wynosi u mnie w ciągniku moment obrotowy wałka WOM.
      Czyli, żeby nie uszkodzić czegoś w ciągniku powinienem zastosować sprzęgło wom o wartości mniejszej niż 443Nm ? Bo jak wstawię sprzęgło 1000Nm to ciągnik po prostu zdechnie, ponieważ nie będzie miał takiej siły, żeby zadziałało sprzęgło ? 
      Mam zamiar kupić sprzęgło przeciążeniowe cierne, myślę, że to by był najlepszy wybór. Czekam na odpowiedź kogoś kto się w tym orientuje.
      A obliczenia wziąłem z tego tematu:
       
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v