Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podośnik bardzo szarpie podczas podoszenia przypuszczam że jest mało oleju jak sprawdzić poziom oleju hydrauliczego w c 385 i gdzie jest korek wlewu oleju

 

proszę o pomoc

Opublikowano

Nie całkiem pomiędzy :D

Dokładnie to w okolicy pedału blokady, bodajże śruba na klucz 17. Miarka niby jest, ale te ciągniki (przynajmniej w 904 i 912) ten bagnet od stanu oleju się wyciera i nie widać gdzie jest stan :) Dla tych co mają wytarty to ten drut (mierząc go samego bez gwintu) ma max jest wtedy gdy miara wskazuje 34 cm :)

Opublikowano

Witam,

 

Tak jak w temacie:

1) Posiadam ursusa 1214

2) Podnośnik podczas podnoszenia pługu (gdy olej jest zimny) podnosi skokami. Gdy olej jest rozgrzany jest ok.

3) Przedni napęd niekiedy nie chce działać.

 

Pomyślałem, że może to być za małą ilość oleju. Sprawdzałem na miarce i trudno powiedzieć. Miarka jest spawana i niewiadomo czy ktoś dobrze zespawał.

 

Stąd pytania:

 

1) Co może być przyczyną wyżej opisanych problemów.

2) Jaki powinien być stan oleju.

Najlepiej jakby ktoś podał ile centymetrów do dna skrzyni powinno być zalanych olejem. Bo ja sowjej miarce nie ufam (była spawana).

 

Czekam na Wasze opinie w tym temacie.

Opublikowano

U mnie pomogła wymiana wszystkich filtrów hydrauliki (pp 8.2 i WH 20-45). Dolałem oleju i wszystko działa.Objawy miałem te same tzn. szarpanie podnośnika na zimnym oleju i zaniki ciśnienie na mikro-pompie.Dodatkowo zamontowałem sprzęgło kłowe przedniego napędu i wymieniłem o-ringi,uszczelniacze i itp. w sprzęgle przedniego napędu.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za zainteresowanie.

Filtry wymienione - nie pomogło.

Jak zmierzyć ciśnienie mikropompki?

 

Możecie zmierzyć ile tego oleju powinno być ?

Edytowane przez dominator82
Opublikowano

Witam,

 

Może ktoś dla mnie zmierzyć ile centymetrów oleju ma w skrzyni.

 

Tak jak pisałem wyżej mam miarkę standardową, ale była spawana i nie wiem czy dobrze pokazuje.

 

U mnie w 1214 jak włożę drut do dna skrzyni to mam 22cm zalane olejem.

 

czekam na informacje Dawid

Opublikowano

Kolego 22 cm to chyba sporo tego oleju. Wyjmij całkiem filtr ssący ciekawe czy coś to zmieni. Jak hydraulika drży to wyraźnie brak oleju może zasysa powietrze jednak trudno powiedzieć którędy i dlaczego tylko jak zimny może przez mikropompę wzmacniacza.

Opublikowano

Oleju w skrzyni 15cm to min, mam podobne objawy jak ty, wyjąłem wkład filtra ssącego i objawy znikły. Kiedyś tego nie było i sam się zastanawiam czy to pompa się kończy , czy może w środku być coś przypchane, dodam że podnośnik ma siłe i tur również.

Opublikowano

Miałem takie zdarzenie, da się wymienić uszczelniacz na wejściu pompy (co prawda jest to krótka poprawa bo uszczelniacz się zużywa z winy luzów wałka ale mi na kilka dni wystarczyło). Gdzieś na forum pisałem jak po wymontowaniu pompy sprawdzić czy uszczelniacz jest nieszczelny.

  • Like 1
Opublikowano

Witam,

 

Dalej mam ten samproblem.

1) Sprawdzałem ciśnienie na mikropompie, było niskie - 0,2

2) Odłączyłem i zaślepiłem przewód na żółwia. I tak był zaspawany. Po tej akcji na wolnych obrotach mam 5 na rozgrzanym oleju. Na wyższych obrotach mam ciśnienie 8 do 9 atmosfer.

 

Mimo wszystko dalej przód nie ciągnie.

 

Co to jest ten wkład filtra ssącego, jak to wygląda, gdzie jest w ciągniku.?

 

pozdrawiam Dawid

Opublikowano (edytowane)

Filtry od hydrauliki znajdują się po prawej stronie ciągnika(patrząc od przodu ciągnika)pod kabiną przy schodkach.

Dane filtra-wkład filtra WH20-45 nr katalogowy: 88407019,drugi puszkowy PP 8.4

Zdjęcie tego wkładu http://jgzl4hpokx7h....k/16/160839.jpg

Prawdopodobnie zostały uszkodzone tarczki (z braku ciśnienia się starły), trzeba je wymienić do tego wymiana uszczelnień.

Ja tarczki zastąpiłem sprzęgłem kłowym.

Edytowane przez ursusc914
Opublikowano

@ursusc914 chyba jesteś mańkutem bo filtry są po lewej stronie pod kabiną w pobliżu pompy i dzwigienki wyłączającej, jeden puszkowy taki sam jak w c360 c330 od oleju silnika a drugi to korpus aluminiowy z wyjmowanym deklem i tam w środku jest wkład przez który pompa ciągnie olej.

Opublikowano

Koledzy pomocy. W mojej 912 podnośnik po rozgrzaniu oleju pulsuje i trzęsie całym ciągnikiem. Pompa wydaje się być dobra, nie ma problemu z podnoszeniem pługa czy agregatu. 2 lata temu wymieniałem cylinder i uszczelnienia siłownika, dodatkowo dołożyłem siłownik wspomagający. Wszystko pracowało bardzo dobrze. Opisane objawy zaczęły się na wiosnę. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Może ktoś spotkał się z takim objawem. To pulsowanie pokrywa się z pracą silnika ciągnika. Zwiększenie obrotów sprawia, że pulsuje z większą częstotliwością.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Pompa zasysa olej z skrzyni, jest tam łącznik z dwoma o-ringami + kolanko które jest przykręcone do pompy i też jest tam o-ring może tam zaciągać powietrze lub wałkiem napędzającym pompę (pompa do wymiany lub wymienić uszczelnienie dla sprawdzenia).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v