mac1974

Members
  • Ilość treści

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

4 obserwujących

O mac1974

  • Ranga
    Nowicjusz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Jabłonowo Pomorskie

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. mac1974

    Opryskiwacz Biardzki [połączone]

    Witam koledzy. Ja właśnie zakupiłem 500l 12m. Jest naprawdę solidny. Nie ma co porównywać produkcji wcześniejszych tego producenta, całkowicie nowa rama i dużo ulepszeń. Jeszcze nie pryskałem. Mam nadzieję że będzie ok. Przygotowuje się. Będzie ciężko bo C-330 do dyspozycji. Chciałem 500 bo mam stanowiska 2 ha i planuję 250l/ha wypryskać. Ciągniczek trzeba dociążyć i pompę wymienić. Będzie na granicy możliwości podnośnika - 700kg. (opryskiwacz waży 200 + 500 ciecz).
  2. mac1974

    Chłodnica

    Proszę zwrócić uwagę czy ramka do której zamocowane są boczne osłony nie dotyka z boku chłodnicy. Tam powinna być przerwa co najmniej 1 cm. Na wskutek wibracji ta rama drży i przenosi to na chłodnicę obrywając rurki na dole. Przerabiałem to w swojej 912. Druga sprawa to żenująca jakość chłodnic. Trzeba zwrócić uwagę na grubość blach. Ja kupiłem pierwszą lepszą i była to chińska chłodnica, którą po kilku naprawach wyrzuciłem (Blaszki były tak cienkie że puchły w czasie pracy). Kupując drugą kupiłem porządną markową chłodnicę.
  3. mac1974

    Pulsowanie podnośnika

    Poziom oleju prawidłowy. Jutro odłączę siłownik wspomagający. A o co chodzi z tą szczelnością na zasileniu ?
  4. mac1974

    Pulsowanie podnośnika

    Koledzy pomocy. W mojej 912 podnośnik po rozgrzaniu oleju pulsuje i trzęsie całym ciągnikiem. Pompa wydaje się być dobra, nie ma problemu z podnoszeniem pługa czy agregatu. 2 lata temu wymieniałem cylinder i uszczelnienia siłownika, dodatkowo dołożyłem siłownik wspomagający. Wszystko pracowało bardzo dobrze. Opisane objawy zaczęły się na wiosnę. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Może ktoś spotkał się z takim objawem. To pulsowanie pokrywa się z pracą silnika ciągnika. Zwiększenie obrotów sprawia, że pulsuje z większą częstotliwością. Pozdrawiam
  5. mac1974

    Ursus kopci

    Witam Przerabiałem to 2 lata temu. Biały dym to również oznaka braku kompresji. Wtedy regenerowałem pompę, głowicę, zmieniłem same pierścienie i nic to nie dało. Wymiana pierścieni pogorszyła sprawę. Była owalizacja cylindrów. Dopiero wymiana kompletów (tuleja-tłok- pierścienie) i przy okazji szlif wału rozwiązało problem. Pozdrawiam Czy zawory były docierane w gniazdach ? Również nieszczelne zawory będą przyczyną braku kompresji i w konsekwencji objawami będzie biały dym, zwłaszcza widoczny na wolnych obrotach.
  6. mac1974

    Blokada zwrotnic resorowanych

    Witam serdecznie kolegów. Mam kilka pytań odnośnie zwrotnic resorowanych. Mam w swojej 912 bardzo zużyte te zwrotnice. Wczoraj podnosiłem przodek i są wyczuwalne bardzo duże luzy. Czy jest sens to naprawiać czy lepiej wymienić na nieresorowane. Z katalogowym kompletem obciążników dla 912 przód praktycznie jest całkowicie dobity. W orce zwrotnica ta musi być blokowana. Z mniejszą ilością obciążników dobrze się jedzie po drodze ale w polu potrzeba dociążyć przód. Konstrukcja zwrotnicy jest prosta i wydaje mi się że sprzyja wycieraniu tulei mosiężnej i powierzchni samej zwrotnicy. Co sądzicie o tych zwrotnicach, ich zaletach i wadach. Pozdrawiam.
  7. mac1974

    Jęczmień jary - herbicyd.

    Koledzy u mnie po oprysku Pumą (1l/ha) i Chwastoxem Turbo 2l/ha) jęczmień cały żółty. Liście do połowy są całkowicie żółte. Jestem przerażony. Miałem piękny jęczmień. Teraz wchodzi grzyb na te żółte liście. Dałem Falcon + odżywka. Co można jeszcze zrobić. Pozostaje chyba czekać i mieć nadzieję że nie padnie całkowicie. Takie dawki są proponowane przez producenta PUMY. Ale najwyraźniej są za duże.
  8. mac1974

    Orbitrol w C-385

    Witam Kolego można prosić o dokładne fotki zamocowania siłownika ?
  9. mac1974

    wyciek oleju z silnika

    Koledzy wszystko ok. Wycieku nie ma. Dziękuje za wszystkie podpowiedzi i sugestie.
  10. mac1974

    wyciek oleju z silnika

    Ale błąd z mojej strony. W/g instrukcji napraw uszczelniacz powinien być osadzony 3 mm od czoła pokrywy. Jeśli wał jest wydarty to należy przesunąć o dalsze 3 mm. Ja osadziłem na 7 mm (nie wiem skąd wziąłem ten wymiar). Dodatkowo przekonany byłem że przychodzi tam uszczelniacz 15. Więc w sumie przesunięcie miałem na 9 mm. Uszczelniacz był bardzo blisko podpory. I jeszcze jedno co zauważyłem. Osadzając uszczelniacz na 3 mm warga przeciwpyłowa jest w powietrzu bo w/g katalogu przychodzi tam uszczelniacz jednowargowy. Mam nadzieję że to jest to.
  11. mac1974

    wyciek oleju z silnika

    Ciągnik dotarty. Ale wyciek jest nadal. Rozciągłem dzisiaj ponownie. Doszedłem do takiej wprawy, że zajęło mi to 30min. Leci uszczelniaczem. Ciśnienie oleju jest 5,5-6,0. Może to jest za dużo i wypływający olej z ostatniej popdpory pcha na uszczelniacz. Tam jest bardzo mało miejsca między uszczelniaczem a podporą. Sam nie wiem to tylko moja teoria. Proszę o pomoc.
  12. mac1974

    wyciek oleju z silnika

    Witam forumowiczów. Odświerzam temat. Jestem juz po naprawie kapitalnej silnika. Wał po szlifie (I), korbowody nowe tulejki + honowanie gniazd pod panewki, nowe komplety naprawcze (Mahle Krotoszyn). Wszystko pięknie zagrało. Dźwięk silnika zupełnie inny. Jeszcze w pole nie poszedł bo docieram. I wszystko było by pięknie gdyby ??? Ciągnik przepracował dopiero 4 godziny. Zaglądam w okienko koła zamachowego i znowu wyciek z uszczelniacza. Co tam jest grane ? Pomocy.
  13. Dołączam się do tematu. Też chcę przejść na orbitrol w 912. Proszę o jakieś fotki z umiejscowienia poszczególnych elementów.
  14. mac1974

    szersze opony z przodu

    Jestem już po pierwszych pracach w polu. Różnica kolosalna. Ciągnik świetnie się prowadzi, dosłownie płynie po polu. Orka pługiem obrotowym 3 skibowym nie sprawia żadnych problemów. Bardzo ładnie trzyma kierunek. Mam miejscami bardzo ciężką ziemię (gliny). Ciągnik jest niesamowicie zwrotny. Przedtem przy zawracaniu koła przednie mocno się zatapiały i manewry były bardzo utrudnione. Jutro wchodzę z agregatem uprawowym. Naprawdę polecam, chociaż nie jest to tani interes.
  15. mac1974

    szersze opony z przodu

    Felgi już mam. Teraz czekam na opony. Mają przyjść jutro. Zaraz po założeniu jazda w pole. Opiszę jak się pracuje.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.