Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
19 minut temu, paktofonikas1987 napisał:

Ale jest opcja że pomimo tego że Napęd powinien być wyłączony to on będzie ciagnal?

Tak. Jeśli cewka dostaje prąd to napęd jest wyłączony, jeśli niema prądu lub cewka sie spali to napęd jest włączony.

Opublikowano
Opony to zamienniki 13,6 r24 oraz 16,9 R38. Na konedata sa w innych kombinacjach. Ma ktoś może instrukcje do tych ciągników z wykazem dopuszczalnych kombinacji ogumienia?
Opony to zamienniki 13,6 r24 oraz 16,9 R38. Na konedata sa w innych kombinacjach. Ma ktoś może instrukcje do tych ciągników z wykazem dopuszczalnych kombinacji ogumienia?
Opublikowano

Jaki +/- koszt remontu całej skrzyni w mc mtx? Dostałem wycenę 30-40 tys. Przy rozebraniu tzw ,,d.py'' i wymianie wszystkich połączeń gumowych, zaworów, koszyków itd. Coś się sypnelo w środku i w filtrze jest pełno opiłków 

Opublikowano

Pojutrze jadę zobaczyć jak to wygląda bo ciągnik już jest w połowie rozebrany. Zostały właśnie koszyki od polbiegow i nie wiem co tam jeszcze w tym korpusie jest. Podobno potrzebny jest do tego jakiś specjalny klucz czy coś żeby się za to zabrać ale zastanawiam się czy to wogole ruszać. Rowan może podpowiesz czy jeśli poszło łożysko od przystawki przedniego napędu i narobiło bałaganu to poszły opiłki też na całą skrzynię? Jak się ją rozbierze to trzeba wszystko wymieniać ( chodzi o te tarczki, przekładki , zaworu, połączenia gumowe) czy można zostawić jak jest w miarę dobrym stanie. Nie znam się na tym a nie chce niepotrzebnie pchać się w koszta. Szkoda właśnie że nie ma na okolicy dobrego fachowca. Do Ciebie Rowan mam coś ponad 500 km chyba 

Opublikowano

No to kawał drogi. Już sama teoria o specjalnym kluczu jest naciągana. Tam się normalnie wszystko odkręca. Nie daj się naciągnąć. Chocby wymienic wszystkie tarczki i wszystko, wszystko, to i tak by nie kosztowalo tyle. No chyba, że chcą za robote szarpnąć 15-20tys. Ale to nadal naciąganie.

Opublikowano

No wlasnie policzyć transport za 2 tyś kilometrow po 6 zł to już sam transport ponad 10 tys. Podpowiesz na co zwrócić uwagę i jakie mniej więcej są koszta np na jeden koszyk od polbiegow? Coś wspominał też o jakiś gumowych uszczelkach które trzeba wymieniać a kosztują po 200 zł sztuka. No i mówił że czas na rozebranie i naprawe skrzyni to około 200 godzin. 

Opublikowano (edytowane)

Coś kręci... pokaże choć faktury na te części? Pokaże stare co wymieniono i czy zamiennik czy McCormick, bierz na wszystko papier, nic na "gębę". Spróbuj zadzwonić na serwis Romanowskiego czy podaliby koszt remontu w przybliżeniu

Edytowane przez jaco512
Opublikowano

Chyba trzeba będzie tak zrobić . Też mi się wydawało że nie jest to jakaś skomplikowana skrzynia dla ogarniętego mechanika. Muszę szukać kogoś innego w takim razie kto to ogarnie. Może ktoś poleci kogoś niedaleko z pogranicza mazowsza, warmi-mazur i podlaskiego?

Opublikowano

Ten ciągnik jak sa czesci to 3 dni roboty. Tam do niczego nie potrzeba specjalnych kluczy a wymiana tarczek przekładek łożysk i uszczelniaczy na koszach od półbegów i rewersu to max 8/9tys. Jedynie jak sa opilki to przepłukać układ i sprawdzić pompe smarowania skrzyni.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v