Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chodzi to jako czy ten mechanizm to lipa? Mam akuart z perkinsem na oku, nigdy nie uznawałem perkinsa w ciągniku ale czy to aż taka padaka? Tez zielony przycisk to od czego na dzwigni?

Edytowane przez JD1052
Opublikowano (edytowane)

Teoretycznie mx mniejsza moc ale w praktyce chyba cummins będzie żywszy niż ten perkins. Jak już to szukaj mx 150 bo ma mocniejszy podnośnik i tylny most.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)

Perkins w MTX musiałby być świeżo po remoncie i przede wszystkim mieć wszystko ok z pompą paliwową, która w tym akurat modelu jest po prostu upośledzona według mnie, bo w mało którym jest faktycznie w 100% sprawna. Więc tak, Cummins będzie żywszy i mocniejszy raczej. Dlatego polecam BetaPower a nie Perkinsa. Zależy co kto potrzebuje, jeśli chcemy mniejszy gabaryt, to szukałbym MTX150, moc w nich jest wystarczająca, a mały most jest. Jeśli ktoś szuka sporo większego ciągnika, cięższego, zależy mu na mocy, to potem mamy MTX165/185 BetaPower na common rail i MTX200 z Cumminsem 5.9 na pompie VP.

Edytowane przez Rowan
Opublikowano

Tez o tym slyszalem ze mtx z perkinsem 1006 mialy problem z momentem obrotowym a co za tym idzie z moca silnika. Pamietam, ze jak szukalem ciągnika jednego dnia odladalem mtx  120 i mc 135 to byla szalona roznica jak mc wkrecal sie ma obroty i tez na niego padlo. Ale niestety pompy Boscha vp 30 nie naleza do najbardziej udanych, za to silniki z ta pompa malo pala.

Opublikowano

Mój MC120 miał nówke pompe w momencie kupna przy prawie 10tyś h. Z resztą na dziś dzień naprawa tej pompy czy samego jej sterownika to nie jest jakaś ani skomplikowana ani droga naprawa. 1006 na Delphi też są ok, ale to jak awaryjna jest ta pompa niestety dyskfalifikuje je według mnie.

3 godziny temu, Krystian86 napisał:

Pamietam, ze jak szukalem ciągnika jednego dnia odladalem mtx  120 i mc 135 to byla szalona roznica jak mc wkrecal sie ma obroty i tez na niego padlo.

MTX120 jest na Iveco.

Opublikowano

Oglądałem dzis mx90, po rozpędzeniu się i wrzuceniu na luz ciągnik wyraźnie zwalnia. Na wzniesieniu niby się toczy w dół ale podczas jazdy go jakby coś hamowało. Ręczny działa prawidłowo , hamulce też jakby odpuszczają. Możliwe że olej zimny? Po 10-15 powinien już się zagrzać chyba. Dymienie z odmy - pierścienie czy coś jeszcze może być?

Opublikowano
3 godziny temu, Rowan napisał:

Mój MC120 miał nówke pompe w momencie kupna przy prawie 10tyś h. Z resztą na dziś dzień naprawa tej pompy czy samego jej sterownika to nie jest jakaś ani skomplikowana ani droga naprawa. 1006 na Delphi też są ok, ale to jak awaryjna jest ta pompa niestety dyskfalifikuje je według mnie.

MTX120 jest na Iveco.

Kurde dawno to juz bylo ale napewno byl na perkinsie

Opublikowano
Dnia 29.11.2022 o 16:57, paktofonikas1987 napisał:

Oglądałem dzis mx90, po rozpędzeniu się i wrzuceniu na luz ciągnik wyraźnie zwalnia. Na wzniesieniu niby się toczy w dół ale podczas jazdy go jakby coś hamowało. Ręczny działa prawidłowo , hamulce też jakby odpuszczają. Możliwe że olej zimny? Po 10-15 powinien już się zagrzać chyba. Dymienie z odmy - pierścienie czy coś jeszcze może być?

A przedni napęd nie był załączony? Może cewka padła i jest na stale włączony.

Opublikowano

Teoretycznie nie był, ale kontrolka mllogla się nie świecić a sprawność cewki to inna sprawa. Czekam na informacje od sprzedawcy jakie tam opony są założone bo ma w innym ogłoszenia opony które by kiedyś na tym ciągniku. Jeżeli opony są nie zgrane i naped nie rozłącza to temat byłby wyjaśniony.

Opublikowano
52 minuty temu, paktofonikas1987 napisał:

Teoretycznie nie był, ale kontrolka mllogla się nie świecić a sprawność cewki to inna sprawa. Czekam na informacje od sprzedawcy jakie tam opony są założone bo ma w innym ogłoszenia opony które by kiedyś na tym ciągniku. Jeżeli opony są nie zgrane i naped nie rozłącza to temat byłby wyjaśniony.

Lampka nie będzie swiecić jak sie cewka spali a napęd będzie ciągnął. Jedynie mozesz wlaczyc napęd przyciskiem i jak sie kontrolka zaświeci to wszystko ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v