Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pod rączką, ściągasz tapicerkę i widzisz. 

Po założeniu nowego akumulatora na powershift różnicy w przerzucaniu półbiegów nie zauważyłem. 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

Jak miałes poczuć różnice jeśli masz nabite 28bar, a grneralnie to 30-40% cisnienia roboczego musi byc po stronie gazu. Przykład hydroakumulatory ośki, w których jest tylko 35bar. 
Tak na marginesie, to serwisujemy hydroakumulatory, jakby ktoś był zainteresowany. Z doświadczenia wiem, że mało który ciągnik z osią Carraro ma pracującą ośke.

Opublikowano (edytowane)

W przedniej osi jest mało bo musi działać  także przy braku obciążenia w postaci balastu bądź maszyny na przodzie ciągnika   . W  innych maszynach w  hydoakumulatorach   zazwyczaj stosowało się 60-70 % ciśnienia zwyczajowo panującego w układzie hydraulicznym, podobnie ustawiane jest ciśnienie w  pompach  opryskiwacza , dokładniej w powietrznikach  aby nie było pulsowania więc te 30-40 % będzie za mało zwłaszcza że jest tam w ciśnienie  powiedzmy  stałe

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Pytałem się  w serwisie to powiedzieli około 40 max 50, ale zawsze pisze na akumulatorze ile powinno być, na moim pisało 28 i tyle  nabiłem. 

W takim razie ile powinno być żeby dobrze działał. 

Albo ile powinno być w Fendzie 920 na Manie na osi bo jeden mam nowy ale ośka chyba nie działa. 

Opublikowano (edytowane)

Do akumlatora Od powershift nabij około 10bar i do tego proponuję tlumnik drgań luk, efekt gwarantowany przy zmianie połówek.

Pytanie jeszcze z innej beczki ma ktoś u siebie zamontowany gaz w traktorze i jak ocenia taką instancje czy warto.

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano

Panowie mam pytanko co mize byc przyczyna stopniowego zapowietrzania sie hamulca??? Tzn przy wciskaniu pedalu wpada on coraz glebiej az w koncu ciagnik przestaje hamowac. Zdarza sie to raz na 2 -3 dni intensywnej pracy. Hamulce zrobione kompleksowo tzn tarcze dociski uszczelniacze itd, pompa wraz z hydroakumulatorem rowniez wynieniona. Możliwe, ze ktorys waz ma pekniecie i łapie powietrze????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v