Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Możesz pojechac z mechanikiem ale tak jak mowie najlepiej  jakbys pojechał z kims kto jezdzi takim ciagnikiem. Zapytaj o ten wyswietlacz pod klapka czy nie ma bledów Jakos na przednia os nie wyglada mi na tylko mytą. Jak masz nie daleko mozesz podjechac obejrzec moze akurat warty uwagi

Opublikowano

W kwestii farby na Case to jest jej strasznie grubo. Sam to naocznie stwierdziłem przy remoncie. Mój ma powyżej 20 tys mtg a farba po umyciu jak nówka

Opublikowano

Witaj kolegów w moim mx miałem spalony modol od wom. Kupiłem nowy i nie działają ani diody od womu ani nie świecą kontroli od jazdy ani rewersu. Czy modol potrzebuję jakiegoś wgrania oprogramowania? Czekam na szybką odpowiedź.

Opublikowano

Witam , mam problem z przednim napędem ponieważ się nie załącza przycisk jest na auto lub stałym i nic ani kontrolka się nie zapala nawet przy naciśnięciu hamulca co to może być gdzie szukać? bezpieczniki całe.

Opublikowano

Są dwa czujniki ale będą chyba do hamulców po jednym na każdy pedał innych tam nie ma. Poruszałem tymi wszystkimi kostkami i bezpiecznikami i odezwał się jakiś przekaźnik koło drążka od biegów i napęd zadziałał ale teraz znowu jest cały czas przekaźnik ucichł a kontrolka dalej nie świeci.

Opublikowano

Case MX maja amortyzacje od tego masz przycisk po prawej stronie fotela z rysunkiem koła i ząbkami od dołu. Amortyzacja działa bardzo dobrze jadąc po nierównym terenie ciagnikiem telepie a maszyną nie rzuca. Według instrukcji aby amortyzacja działała narzędzie musi byc podniesione na odpowiednia wysokosc o ile sie nie myle około 38cm tak aby TUZ miał "miejsce" na regulacje

Opublikowano (edytowane)

Podpowie ktoś jaka jest kombinacja żeby w case mx uruchomić wałek w auto , ze 2 razy mi się udało ale nie bardzo pamiętam jak to zrobiłem


Case MX maja amortyzacje od tego masz przycisk po prawej stronie fotela z rysunkiem koła i ząbkami od dołu. Amortyzacja działa bardzo dobrze jadąc po nierównym terenie ciagnikiem telepie a maszyną nie rzuca. Według instrukcji aby amortyzacja działała narzędzie musi byc podniesione na odpowiednia wysokosc o ile sie nie myle około 38cm tak aby TUZ miał "miejsce" na regulacje

 

Nie bardzo rozumiem , to 38 cm maja być ramiona tuza od podłoża? bo posiadam taki przycisk i sam zastanawiałem się do czego on jest , jak pytałem to ktoś opowiadał że to może być jakiś radar poślizgu czy coś w tym stylu

Edytowane przez Strazak76
Opublikowano

Tak chodzi owysokosc ramion podnośnika TUZ. Podnośnik musi mieć mozliwosc ruchu podczas jazdy z amortyzacją dlatego wymagana jest minimalna wysokość na jaka jest podniesiona maszyna

Opublikowano (edytowane)

No to wykrakliście z tą amortyzacją... Na nierównościach spadł mi pług. Przyczyną okazało się urwane ramie (te w środku) obracające wał podnośnika. Oczywiście amortyzacji brak. Szczerze to jestem zdziwiony, że do takiego czegoś doszło, rozumie złamany pług, urwane cięgna, ale nie to... Kto z kolegów miał przyjemność odkręcać tylny plecak?

 

 

A jak macie tą amortyzacje zrobioną? Jest tam jakiś akumulator hydrauliczny? Bo jesli tak to można by dość prosto coś takiego zrobić, elektrozawór, który by w górnym położeniu otwierał dostęp do tego akumulatora, tylko nie wieadomo jak zareagował by podnośnik czy w momencie ugięcia nie starał by się podnosić...

Edytowane przez grego
Opublikowano

Koledzy czy wymieniał ktoś w swoim Case uszczelniacz przedniej półosi od strony zwrotnicy? U mnie zaczął tam wyciekać olej, według katalogu powinien byc tam uszczelnaicz 48x65x11, u mnie był załozony 48x65x16.5, czy ktoś moze to potwierdzic? Po wyciagnieciu zwrotnicy na wałku widać jakby 3 wytarte rowki tak powinno byc czy to oznaka wyrobienia przez simering? Chociaz w sumie nie wyglada to jak wytarcie bo simering był w nieco innym miejscu 

Opublikowano

Ja mam akurat wersje z amortyzowana osia ale chyba nie ma to wiekszego znaczenia. Demontaz jest bardzo prosty, spuszczasz olej z piasty, odkrecasz koło i wybijasz górny i dolny swożeń. Wczesniej musisz jeszcze wybic koncowke drozka. Ja tego nie zrobiłem mimo kilku prób wiec odkreciłem drazek. U mnie sa tam takie trójkąty przykrecone na 3 śruby każdy. Miedzy nimi a zwrotnica są zrobione wgłębienia w ktore pasuje niewielki przecinak. Stukając rownomiernie z kazdej strony swoznie wychodzą. Po ich zdemontowaniu wyciągasz cała zwrotnice. Przy ciagniku zostaje Ci oś a w zwrotnicy masz dobry dostep do uszczelniacza.

Opublikowano (edytowane)

Strasznie dużo ja kupiłem uszczelniacz zamiennik ale wyglada identycznie jak ten ktory był zamontowany a kosztował 80zł

Edytowane przez Lukas85

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v