Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to jak wszystko poszło do wymiany, zobacz co z tym ciśnieniem, może na zaworze priorytetowym da się to wyregulować. Kolega Grego z tego forum kuma lepiej tą hydraulikę.

Opublikowano

Dziwna sprawa, ciśnienie faktycznie małe 19-21bar winno być i je się jak najbardziej reguluje. Skoro na wszystkich koszach jest takie niskie to pewnie w całym układzie tak jest, albo rozregulowany zawór albo gdzieś jest wyciek i to nie koniecznie musi być na półbiegach. Zaczął bym od próby regulacji i obserwacji czy coś się zmienia w tym względzie.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź. Jeszcze mnie tknelo pożyczyć inny zegar do mierzenia ciśnienia, jeszcze raz sprawdzę. Czy w razie czego grego dasz rade wytłumaczyć co i jak wyregulować?

Opublikowano (edytowane)

Witam:)
grego-cos nie moge wysłać Ci wiadomosci,chyba masz pełna skrzynkę
Lukas85 tez taki zakupiłem,wlasnie dziś dostarczony:)
Rafik Dzis bede mierzył dokaldnie ciśnienia,co gdzie i jak jest:)Po południu zdam relacje:)

Juz po pomiarach. Jednak coś nie tak z zegarem było, na nowym pokazuje 19barów, na każdym polbiegu, z tym ze.po zgaszeniu ciągnika na.drugim odrazu spada ciśnienie, na 1,3,4 ciśnienie spada powoli. Nie mam pomysłu ci może być,uszczelniacze nowe, na walkach, na tłokach.. Także gdzie jest lipa?

Edytowane przez mati00733
Opublikowano

Pochwal się ile taka przyjemność kosztuje ;). To dziwne, że wkrótce po remoncie takie coś się stało..

U mnie pękł kosz od trzeciego pół biegu,używany 2000 zł nowy 7000 zł.kosze pasują od starszego modelu.

Opublikowano

Czesc.Sorki ze dopiero odpisuje ale wiadomo,sezon zielonek sie zaczał:)Ciagnik chula.Wiec to bylo przyczyna juz wczesniej ale jakos nie zuwazylismy,delikatne pekniecie na koszu przez co tracił cisnienie,nie potrzebnie byly teflony wymieniane,ale coz.Teraz na wszystkich koszach cisnienie 19Bar..Generalnie,naprawa za 50zl:) bo tyle wział spawacz za pospawanie:)

Opublikowano

Witam kolegów. wiosną kupiłem mx 135 i mam problem z wałkiem chodzi o to że uruchamiał się ale strasznie szarpał i odrazy na pełnej prędkości śledząc forum zacząłem naprawy. najpierw zmostkowany czujnik pod siedzeniem, potem pominięty moduł sterujący i wom podpięty na krotko. po powrocie do oryginalnego podpięcia diagnostyka dalej nie działała okazało się że ktoś grzebał przy module( jakieś dziwne dolutowane przewody pozmieniane oporniki) elektromechanik ogarnął mi to i diagnostyka zadziałała( masa błędów)ale wom się nie uruchamia ani na 540 ani na 1000. po wykasowaniu nie mogę zrobić kalibracji bo po odpaleniu odrazu pojawia mi się jeszcze jeden błąd 33 (  Hitch Slip Set Switch failed in the Armrest controller- tłumacząc z google Przełącznik poślizgu sprzęgła nie działał poprawnie w regulatorze podłokietnika) a teraz pytanie do Was użytkowników miał ktoś taki przypadek i jak to ogarnąć?? czekam na info 

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem jak to spradzałes ale według mnie kod 33 w przypadku WOM (PTO) oznacza: PTO solenoid open circuit. Check PTO solenoid circuit, czyli problem z cewką elektrozaworu wałka WOM

To co podałeś podejrzewam że to kody odczytane dla podnośnika a nie WOM

Edytowane przez Lukas85
Opublikowano (edytowane)

Jak cewka jest dobra i prąd dochodzi to rozbierz elektrozawór. Zdejm cewkę, wykręć go z kostki i rozbierz na części drobne. Włóż w imadło i dobrymi kleszczami delikatnie go rozkręć. Tam od strony cewki jest śrubka na imbus w której jest otworek średnicy włosa, za tym sitko i dalej wydrążony otwór do końca trzpienia. U mnie ten otworek był zatkany (dwa razy już to czyściłem).

Edytowane przez Rafik
Opublikowano

podmieniłem cewki z tą która znajduję się za rozdzielaczem z tyłu ale to nie pomogło spróbuje z tym przeczyszczeniem elektrozaworu chociaż nie wiem czy to pomorze bo z podpięciem na krótko wałek się uruchamiał.

 

Opublikowano (edytowane)

Kolego pierwsza rzecz jaka rzuca sie w oczy - uciety tłumik, czyli zapewne przepalony. To nie bedzie przy 4500mth  a moze przy 14500. Na liczniku ma 5467mth wiec ktos przypadkiem tez sie pomylił. Lakier s przodu na osi aż w oczy kole taki nowy :) . Zaczep chyab powinien byc automat a nie z bolcem, chociaz tu nie mam pewności 100%.  Szkoda ze nie ma zdjecia wyswietlacza pod klapką czy nie zadnych bledów. Ogólnie mowic mi sie nie podoba

 

Jezeli chodzi o to na co zwracac uwage przy zakupie było o tym mnóstwo na forum ale i tak myśle ze najlepiej jakbyc na obejrzenie pojechał z kims kto uzytkuje taki ciagnik. Nawet po jezdzie próbnej bedzie miał porównanie jak chodzi skrzynia silnik itp

Edytowane przez Lukas85
Opublikowano (edytowane)

Moj Case ma 7500 i ani śladu przepaleń. Przy zakupie ogladałem przynajmniej kilkanascie sztuk i tylko jeden z okolic bydgoszczy miał nadpalony tłumik i nieco ponad 14tys mth na zegarze. Ten z linku ma 5 tys wiec ciekawe dlaczego tłumik jest sciety...

Edytowane przez Lukas85
Opublikowano

dzwoniłem do gościa i mówił że go myl A później natłuścił i dlatego tak się świeci. mówi że wszystko w oryginale A on tylko felgi malował. właśnie ten tłumik mi się nie podoba. A co do przebiegu to pomyłka. mówi że mogę z mechanikiem przyjechac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v