Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

3 lata temu za cały komplet tarcz i uszczelniaczy  na 4  półbiegi  w serwisie  Case zapłaciłem 2 tyś brutto, To nie jest drogo, w podobnej cenie do Ursusa się kupi do żółwia.

Opublikowano

Witam po przerwie technicznej :)

Miałem trochę innych spraw, ale w piątek rozłączyłem skrzynię z tylnym mostem. Winowajca był na wierzchu, okazało się nim łożysko oporowe (igiełkowe) na wałku napędzającym pompę gerotorową od strony dyfra. W dodatku bieżnia łożyska wyheblowała  trochę materiału w obudowie pompy, stąd tyle opiłków w oleju. Zastanawiam się teraz dlaczego to łożysko się rozpadło, praktycznie jest tam na sztukę.

Opublikowano

No właśnie rozpocząłem po świętach demolkę. Porozbierałem wszystkie wałki i kosze oprócz plecaka jak na razie. Łożysko stożkowe na górnym wałku powershifta jest zajechane, ale jeszcze w całości. Kilka łożysk jest też lekko zużytych, widocznie opiłki zrobiły swoje. Na jednym koszu płytki są chyba do wymiany bo spory luz mają między tłokiem a pierścieniem. Może ktoś sam wymieniał uszczelniacze (takie jakby teflonowe) na wałkach i tłokach koszy to prosiłbym o jakieś porady. Podobno po założeniu trzeba je sprężyć odpowiednią tuleją do wymiaru. W ogóle to prosiłbym o wszelkie porady co do tej skrzyni, jeżeli ma ktoś pojęcie. Pierwszy raz robię coś poza Zetorem (nie licząc jednego udanego remontu skrzyni AF40 z opla).

Opublikowano

Ja robię podobnie, najpierw we wrzątek potem zakładam i ściskam zwykła opaską metalową :)

 

ja ściskałem opaską metalową najzwyklejszą. przed  zakładaniem warto potrzymać we wrzątku kilkaminut .

 

Opublikowano

Podepne się pod temat czy ktos wie co może  byc powodem tego że na 4 zakresie nie dziala mi przycisk od sprzęgła? Sprawdzałem sam przycisk i jest ok. Czy do tego takze jest jakaś cewka elektrozaworu? Moze ktos miał podobny przypadek?

Opublikowano

Ale dzialalo ci to wczesniej? To w sumie nie jest sprzeglo tylko przy zmianie polbiegu uruchamiany jest rewers. Przycisk daje sygnał do modułu i reszta jest od rewersu

Opublikowano

Własnie nie działało a przynajmniej mam wrażenie ze nie działa bo jak go przycisne na 4 zakresie to nic sie nie dzieje. Sprawdzałem tak jak jest opisane w serwisówce czy przycisk działa i rzeczywiście działa bo miernikiem pokazuje zwarcie jak go nacisnę. Zostało jeszcze sprawdzic czy jest napiecie na pinie po przekreceniu kluczyka i czy jest ciagłosć przewodów do złacza w PTO

Opublikowano

Tak tak to wiem ale po jego nacisnieciu nic sie nie dzieje. Na dniach postaram sie posprawdzac reszte rzeczy. Na chwile obecną ddemontowałem dach i wyczysciłem skraplacz klimy bo był masakrycznie zabity pyłem. Wymontowałem takze dmuchawy bo nie działały. okazało sie ze w obu wytarciu uległy komutatory w silnikach elekrtycznych (co ciekawe szczotki były całe i tylko minimalnie podtarte). Zamówiłem nowe komutatory zobaczymy co bedzie po wymianie

Opublikowano

Własnie nie działało a przynajmniej mam wrażenie ze nie działa bo jak go przycisne na 4 zakresie to nic sie nie dzieje. Sprawdzałem tak jak jest opisane w serwisówce czy przycisk działa i rzeczywiście działa bo miernikiem pokazuje zwarcie jak go nacisnę. Zostało jeszcze sprawdzic czy jest napiecie na pinie po przekreceniu kluczyka i czy jest ciagłosć przewodów do złacza w PTO

kolego szarpie ci,czy zmienia płynie półbiegi

Opublikowano

półbiegi zmienia płynnie. Na zimnym czuc troche szarpniecie ale jak sie nagrzeje juz nie. Ogólnie jest ok. Moze jestem troche upierdliwy ale u mnie ma wszystko działać i już :)

Opublikowano

Co od wentylatorów miałem to samo w tamtym roku. Pasują  z minimalną przeróbką z  Forda Eskorta, Scorpio,  Skody Felicji i BMW.

Oryginał wentylator  2,8 tyś, z Grene 1,4 tys.

Tego przycisku i tak lepiej nie używać, ja go wcale nie używam, pewnie ktoś odłączył.

 

Miałem problem z załączenie przedniego napędu, coś z sterownikiem.

W sezonie  sam założyłem przycisk i podłączyłem do cewki.

Po sezonie wezwałem serwis. Chciałem do oryginału wrócić.

Znalazł przetarty kabel który dotkną do masy i spaliło rezystor.  Naprawa minimum 1 tyś  Euro, komputer wysyłany do Francji do remontu, ciagnik unieruchomiony z miesiąc, sam rezystor  elektryk znalazł w Chinach używany, już nie pamiętam ceny.

Odpuściłem sobie powrót do oryginału, podłączył mi przycisk na tylko załączenie napędu a  za serwis zapłaciłem 850 zł netto.

Więc za działanie oryginalne trza by było zabulić z 6-7 tyś za to żeby było że napęd rozłacza się przy prędkości powyżej 15 km/h i przy podniesionym tuzie.

Opublikowano

Jak widać sa pewne granice :) Z wentylatorem spróbuje wymienic same komutatory - kupiłem 2 szt za 50zł wiec nie jest źle. Na wyswietlaczu EHR pokazuje mi sie blad 5-1 wiec czujnik swoznia, sprawdze tak jak w serwisówce czy rzeczywiscie jest uszkodzony, wykasuje bledy i bedzie wiadomo co i jak.

 

Opublikowano

Remoncik już zakończony. Trochę czasu zeszło na kompletowaniu części, bo serwis trochę przegina z cenami, a poza tym czekałem dłużej żeby mieć 15% rabatu. Koniec końców części dotarły i zaczęliśmy składanie. Podorabiałem sobie te narzędzia do zakładania i sprężania uszczelniaczy, moczyłem je we wrzątku i wszystko szło gładko.Trochę grzebania było z ustawianiem luzu łożysk, ale bez pośpiechu też się zrobiło. Korpusy i śruby poskręcane na klej, zgodnie z instrukcją napraw, tylko zamiast Loctite kupiłem Loxeal, dużo taniej wychodzi. Na dzień dzisiejszy traktor chodzi, wszystko działa, żadne kontrolki się nie zapalają :) oby tak dalej. Jakby ktoś coś chciał więcej wiedzieć służę pomocą.

Opublikowano

Witam posiadam case mx 170 i nie chodzi mi Dmuchawa, na 1 Biegu czasami się włączy. Pytanie, czy zdejmowanie dachu jest ciężkie jeżeli bym to robił sam?.

Prawdopodobnie poszedł obciążnik 1 Biegu, ale czemu się czasami załączy?.

Opublikowano

byc moze poprostu cos nie łaczy. Ja zdejmowałem dach podwieszając go. Wjechałem do stodoły, położyłem na belkach dwa kołki centralnie nad dachem ciagnika i po odkręceniu srub ktore go mocują zarzuciłem na kołki dwa pasy transportowe. Klamrami złapałem za brzeg dachu z obu dtron i powoli je sciaggajac dach sie unosił. Odpinasz wtedy kilka kostek elektrycznych i ciagnikiem mozesz spokojnie wyjechac. Chyba to najprostszy i najlżejszy sposób.  Mimo że dach jest plastikowy to waży na prawde sporo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v