Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na zaworze hamulcowym jest śruba z kontrą, którą regulujesz ciśnienie jakie idzie na wyjście. Tylko delikatnie nią kręć, bo nawet pół obrotu mocno zmienia ciśnienie.

Opublikowano

Wydaje mi sie ze wszystko dobrze odpowietrzylem

2 godziny temu, Rowan napisał:

Na zaworze hamulcowym jest śruba z kontrą, którą regulujesz ciśnienie jakie idzie na wyjście. Tylko delikatnie nią kręć, bo nawet pół obrotu mocno zmienia ciśnienie.

W ktorym miejscu jest ta sruba bo u mnie nic takiego nie widze

Mam dokladnie taki zawor

Screenshot_20240131-163444.png

Opublikowano (edytowane)

Znalazłem taki korek od strony baku paliwa. Panowie czy to jest jakuś spust oleju czy on coś trzyma w skrzyni/moscie?

IMG_4061.jpeg Korek jest do montażu grzałki oleju.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Tarcze ok, uszczelnienia wymieniam bo mi olej ze zbiorniczka chodził, co ciekawe uszczelnienia też są jak nowe (nie mogłem tłoka sciągnąć bez odkrecenia odpowietrznika tak trzymały oringi, wymieniałem wcześniej pompki hamulcowe, nie wiem już gdzie szukać problemu. Jedyne co znalazłem przy okazji to wyszczerbiony ząb na jednej satelicie w zwolnicy. Wygląda jakby coś wpadło ale znowu nic nie znalazłem. Co do hamulców to już nie wiem co robić

IMG_4064.jpeg

Opublikowano

Witam. Mam problem w case mx 135. Ciągnik jedzie i raptownie wyskakuje luz „N” i ciągnik nie jedzie. Żeby ruszył trzeba zgasić i potem przez jakiś czas jest ok. I następnie znowu. W nierównomiernych odstępach czasowych. Czujnik pod siedzeniem z prawej strony zmostkowany jak zajrzałem. Gdzie następnie patrzeć? 

Opublikowano (edytowane)

No to sprawdź jakie Ci błędy wyrzuca, a nie będziemy na ślepo strzelać, skoro masz swoją teorie na to. Jak dla mnie cewka.

Jak to jak sprawdzic błąd z „N”? Normalnie, tak jak sie sprawdza błędy w tych ciągnikach…

Edytowane przez Rowan
Opublikowano

Błędy sie odczytuje z kontrolki wałka WOM. W tym temacie jest kilkukrotnie opisana procedura. Kody chyba też nawet były opisane. Odczytaj, skasuj, pojeździj do wystąpienia Nki i znów odczytaj, bedziemy wiedzieć z czym jest problem.

Opublikowano
1 godzinę temu, podlaskirolnik1 napisał:

Wszedłem w tryb zczytywania błędów pokazało mi: 15, 27, 43, 51, 61

czy ktoś posiada tłumaczenie kodów?

Rowman już informował o istnieniu objaśnień kodów, m.in.   ja je w listopadzie wstawiałem i to w tym temacie. 

Opublikowano

Wie ktoś na ile bar taki akumulator powinien być naładowany?nawet w serwisie nie wiedzą tylko pojemność 1 litr i tyle. 

Akumulator od hamulców  case magnum mx180 ogólnie są tam dwa akumulatory jeden pod kabina na którym jest napisane 28 bar a ten koło filtra i nic na nim nie ma nowy w serwisie 7200 zł nettoo

IMG_20240308_215201.jpg

Opublikowano

A było coś napisane? Na tym akumulatorze?ja miałem na 9 bar to nie było żadnej różnicy niż na pustym mówię o skrzyni.

Wysłałem go do sprawdzenia jest on u jest na nim napisane 28 bar i oni twierdzą że tyle powinien mieć .

Ten srebrny jest od hamulców i nic na nim nie jest napisane jest uszkodzony. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v