Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

U mnie po wymianie czujnika nie trzeba bylo nic kalibrowac ani usuwac bledow, walek od razu pracowal prawidlowo. Tak wiec najpierw radze sprawdzic ten czujnik i okablowanie a bledami i kalibracja zajac sie na sam koniec.

Edytowane przez Krystian86
  • Like 1
Opublikowano
58 minut temu, peewee1984 napisał:

według instrukcji wartość 2700-3300 ohmów to uszkodzony czujnik, a napięcie we wtyczce powinno być 12v, a u Ciebie jest 4,4...

pto 49.png

pto 50.png

Stary pokazuję 1,115 a nowy 1,173 kOM. Przed chwilą pomierzylem. Napięcie w pinie z żółtym kablem 4.94. Napięcie mierzone na zgaszonym ciągniku ale przekręconym kluczyku 

14 minut temu, Krystian86 napisał:

U mnie po wymianie czujnika nie trzeba bylo nic kalibrowac ani usuwac bledow, walek od razu pracowal prawidlowo. Tak wiec najpierw radze sprawdzic ten czujnik i okablowanie a bledami i kalibracja zajac sie na sam koniec.

Wychodzi na to za za małe jest napięcie z tego co napisał kolega wyżej. 

Teraz pytanie dlaczego. Przetarł się gdzieś przewód czy co może być innego ? Może.ktos.ogarnia dobrze elektronikę i podpowie 

Opublikowano

Tak sie teraz zastanawiam jakby zrobic taki baypass i jeden kabel pociagnac od aku z napięciem 12v a druga zyle podlaczyc pod oryginalny kabel sygnałowy ale to może niech sie wypowiedza bardziej obeznani z temacie

Opublikowano

Od kiedy mam ciągnik coś mi brzęczało przy puszczaniu sprzęgła przyczyna jak się można spodziewać brak okładzin na przednim rewersie... raczej nikt tam nie zaglądał od nowości według mnie, przebieg 11tys. Przy okazji obie tarcze hamulca postojowego miały pościnane frezy. Tu mam trochę zagwozdkę bo jedna tarcza z ori 600zł plus przekładka 600zł, już pomijam rozpierak nawet. Co ciekawe udało się kupić jedną ori tarcze za 150zł , ale reszta z zamiennika raczej. Ktoś może zakładał już? Wymieniam też tarczki u uszczelniacze. Trzeba sporo szukać i wyceniac bo rozpiętość cen jest ogromna. Większość w MC kupuje, ale koszt naprawy tego hamulca nawet w Mc mnie zabił xD. Z rozpierakiem nie wiem czy 3tys by starczyło.  Pompa podajca co prawda ma troch rys, ale ujdzie zmienie tylko obie płyty.

Opublikowano (edytowane)

Jak robiłem całą skrzynie  to postanowiłem wymienić wszystkie 3 tarczki i jedną przekładke od ręcznego bo jedynie miały ślady przegrzania, zużycie bardzo małe i przyjmując że maja zrobione około 9 000 godzin  to prawie nic się nie zużyły. Brałem w zamienniku, rozpierak zostawiłem i wszystko działa.  Cena z czerwca

 
     
  HYD5160 Szybkozłącze hydrauliczne Case gwint 1"  
  260,00 zł  
  4  
  1 040,00 zł  
  123  
  HAM1413 Płytka hamulcowa ręcznego  
  89,00 zł  
  1  
  89,00 zł  
  123  
  HAM1505 Tarcza hamulca ręcznego 142mm  
  144,00 zł  
  3  
  432,00 zł  
Edytowane przez Pigmei
  • Thanks 1
Opublikowano

Mógłby ktoś sprawdzić u siebie w ciągniku czy jest napięcie we wtyczce od czujnika prędkości wom ? U mnie w mc jest a dziś sprawdzalem w case i nie było. Tyle że to był trochę inny czujnik 

Opublikowano

Jak dobrze pamiętam, któryś kolega męczył się z tymi dużymi oringami na plastrze między skrzyniami, że mu spadały? U mnie też był jeden źle osadzony , ale nie mogę odszukac tego w katalogu. One mają byc okrągłe czy kwadratowe ?

Opublikowano
9 godzin temu, Dastan napisał:

Jak dobrze pamiętam, któryś kolega męczył się z tymi dużymi oringami na plastrze między skrzyniami, że mu spadały? U mnie też był jeden źle osadzony , ale nie mogę odszukac tego w katalogu. One mają byc okrągłe czy kwadratowe ?

https://www.mycnhistore.com/eu/pl/caseih/eu/tractors/agricultural/euaa01agr102mxmaxxum/case-ih-maxxum-diesel-tractor/cn/F5DE6496-EFBE-E111-9FCE-005056875BD6?categorySearch=true Tu masz wszystki.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 3.12.2023 o 14:32, krzychu121 napisał:

 

Dnia 3.12.2023 o 13:31, peewee1984 napisał:

według instrukcji wartość 2700-3300 ohmów to uszkodzony czujnik, a napięcie we wtyczce powinno być 12v, a u Ciebie jest 4,4...

pto 49.png

pto 50.png

Według instrukcji wszystko co nie mieści sie w podanych parametrach oznacza uszkodzony czujnik.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)

@ZielA czy przypadkiem wartości 2,7-3,3 koM to nie są wartości uszkodzonego czujnika? 

Jakby komuś się chciało zmierzyć rezystancję tego czujnika i napięcie we wtyczce u siebie w ciągniku to sprawa by się wyjaśniła.

Wydałem prawie 700 zł na nowy czujnik i ma tylko trochę lepsze parametry niż stary. I sam nie wiem czy obydwa są zepsute czy dobre 

Edytowane przez krzychu121
Opublikowano (edytowane)

Parametry z tego screena pochodzą z instrukcji napraw którą też posiadam, wartość 2700-3300 ohm oznacza prawidłowy odczyt. Wystarczy przetłumaczyć co oznacza kolejna rubryka z napisem bad speed sensor, a oznacza że wszystkie inne odczyty niż podany po lewej oznaczają uszkodzony sensor. Jaki masz multimetr i jak go ustawiasz, tanie chińskie multimetry pokazują głupoty.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)

Panowie pilnie potrzebuję rozpiskę bezpieczników mc130 z roku 2013 kabina cztery slupki bo nie mam naklejki na boczku z opisem. Moje Foto z bezpicznikami. Może ktoś podrzucić zdjęcie rozpiski.

IMG-20231209-WA0011.jpg

Edytowane przez Ed2000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v