Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
2 godziny temu, logan3512 napisał:

Mi jak zaczęli wysyłać używkę oryginał to miesiąc to trwało i nikt nie wysłał tylko robotę w polu opuźnili aż musiał tokarz utoczyć gwint i narazie jest dobrze ale u mnie najcięższy jest pług o wadze 800kg. Druga sprawa to co może być że już drugi raz po odpaleniu silnika przez minutę świeci się czerwona kontrolka od ilości płynu hłodniczego . W zbiorniczku jest połowę a w hłodnicy też w połowie między cała a kratkami 

z tą kontrolką mam tak samo jak ty i dzieje mi się tak zawsze dopiero jak temp. jest w okolicach 0C lub mniej ale po chwilowym rozgrzaniu ciągnika z 5min gaśnie i tak 2 rok mi się robi i nic z tym nie robię

Opublikowano
6 godzin temu, logan3512 napisał:

Mi jak zaczęli wysyłać używkę oryginał to miesiąc to trwało i nikt nie wysłał tylko robotę w polu opuźnili aż musiał tokarz utoczyć gwint i narazie jest dobrze ale u mnie najcięższy jest pług o wadze 800kg. Druga sprawa to co może być że już drugi raz po odpaleniu silnika przez minutę świeci się czerwona kontrolka od ilości płynu hłodniczego . W zbiorniczku jest połowę a w hłodnicy też w połowie między cała a kratkami 

Czasem nie z Paparzyna ? Trzy razy tam cos zamawiałem i tez ani razu nie wysłał.

Opublikowano (edytowane)

Nie w paparzynie wydaje mi się że niemieli ,inny gość miał bo mu się spalił z wielkopolski tak zwodził że dałem spokój tokarz zrobił w ciągu dnia. No faktycznie z tą kontrolka to teraz się pojawiła jak się zrobiło zimno kiedyś nigdy nie świeciła

Edytowane przez logan3512
Opublikowano (edytowane)

W czym może być problem ze nie mogę wejść w tryb diagnostyczny wom. Czujnik od siedzenia jest podpięty. Nigdzie  nie znalazłem żeby coś było zakombinowane. Czujnik niby jest podpięty a mogę bez problemu z siedzenia wstać i włączyć wom lub rewers. Przynajmniej do niedawna tak było bo teraz wom włącza się na 5-6 sekund i się wyłącza nie pokazując przy tym obrotów na wyświetlaczu. Czujnik wysiadł w siedzeniu czy gdzie jeszcze może być usterka że wszystko działa normalnie i nie trzeba obciążać siedzenia . Mogę nawet ten czujnik odłączyć od siedzenia i wszystko działa . Edit. Jak odepne wtyczkę od siedzenia to już nie ruszę. Wyskakuję N i mruga. Czyli czujnik jest podłączony i działa 

Od czego ta druga wtyczka ?

Ten czujnik ma by tak włożony czy poprzedni właściciel to tak zrobił?

IMG_20231127_140836_7.jpg

IMG_20231127_140836_7.jpg

Dobra udalo się ogarnąć. Wyskakują błędy 15 i 62. Usunięcie ich nic nie dało. Kalibracji nie chce przejsc. Jest tak samo jak wcześniej. Czyli wałek się włączy na 5-6 sekund i się wyłącza i mruga jednostajnie 

Pasek niby wydaje się ok. Przełącznik chyba też ok skoro się włącza. Pozostaje ten elektrozawór. Gdzie on się znajduję? Ciśnienie sprzęgła wom to chyba raczej nie ?

Screenshot_20231123-132251~2.png

Edytowane przez krzychu121
Opublikowano

No dobra. Sam dodałeś… 15 to może być włącznik, czyli do sprawdzenia. Mówisz, że kalibracja nic nie daje… A czy w momencie jak się kręci, to normalnie Ci pokazuje obroty wałka i obroty silnika?

Elektrozawór to Ty zostaw w spokoju skoro sie włącza i wyłącza.

Opublikowano

Kalibracja się normalnie rozpoczyna. W sensie jak odpalę ciągnik to lampka miga szybko 3 razy . Ustawiam obroty na 1000 ma silniku. Włączam wom, na wyświetlaczu nic się nie pokazuję. A lampka przy włączniku zaczyna świecić cały czas po czym po tych kilku sekundach wom się wyłącza i zaczyna lampka jednostajnie mrugać. Tak to wygląda. 

Nie pamiętam dokładnie ale wydaje mi się że wcześniej jak włączałem wom to na zegarach zamiast obrotów silnika pokazywały się obroty wom. A teraz nic takiego się nie dzieje. Tylko nie jestem pewny czy w mc tez tak było bo w innych ciagnikach tak mam. 

Ta cewka z elektrozaworem i wtyczka od womu jest cała w oleju bo ojciec jak ostatnio pracował to mu się końcówka odkręciła od przewodu i poleciało na tą cewkę. Spróbuję to jakoś wysuszyć. 

Jak sprawdzić ten przełącznik?

Opublikowano

Daj spokoj temu elektrozaworowi. Przełącz na wyświetlanie obrotow wałka i wlacz go i zobacz czy pokazuje obroty.

Jak sie tak upierasz to tak jak kolega wyżej daj tam bezpośrednio napięcie na cewke i wałek bedzie działał.

Opublikowano

Proponuje przeczytać kilka max kilknaście stron do tyłu tego tematu. Sam kilkukrotnie to opisywałem, a inni koledzy też to tłumaczyli. Temat ma 120 stron i generalnie jest w nim w 90% wyczerpana wiedza na temat tego prostego ciągnika, a co kilka stron powielają się pytania o to samo. 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Dzięki wielkie. 

Kalibracji nie chce przejsc bo nie pokazuje prędkości wom. Po ponownym zczytaniu błędów pokazuje tylko błąd 63. Czyli sprawdzić obwód czujnika wom. Rowan miałeś od początku rację że coś z tym czujnikiem nie tak.

To jest ten czujnik zaraz za elektrozaworem?

Edytowane przez krzychu121
Opublikowano

Zamawiać w ciemno nowy czy idzie go jakoś sprawdzić czy jest dobry ? Szukam miernika i zaraz sprawdzę czy prąd do niego dochodzi. 

Umiejscowienie tego czujnika jest za***iste. Miejsca tyle żeby kluczem podjesc że ręce można poomykac. 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v