Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Rowan napisz jak wejść w tryb sprawdzania błedów. Siedzenie zmostkowane było już jak kupiłem ciagnik. Ehr i wszystko inne działa. Jak było wszystko ok to jak był na recznym jak dawało sie jazde w tył lub przód to piszczał a teraz nie. Posprawdzam napiecia, cewki od rewesu i przejscie od manetki do elektrozaworów. Moze gdzieś jakiś kabel sie przetarł lub gdzieś masa uciekła.

Opublikowano

Może czujnik od 4 biegu na wstecznym przy rączce,  to już jakiś trop jak biegi wchodzą bez sprzęgła. 

Bezpiecznik od WOM dobry. Jak on będzie spalony to rewers też nie działa. 

Opublikowano (edytowane)

No ciężko Ci będzie sprawdzić przejście od manetki do elektrozaworów, bo sygnały z manetki idą do sterownika.

1. Kluczyk na OFF

2. Wstań z siedzenia(usuń mostek na czujniku)

3.dźwignia WOM na ON

4. Kluczyk na ON ale nie zapalaj

5. Poczekaj 5 sek. lampka powinna zaświecić się na 1 sek.

6. obserwuj błyski lampki np. błysk-błysk --przerwa--błysk-błysk-błysk oznacza kod błędu 23

7. aby wyświetlić następny kod dźwignia WOM na OFF i z powrotem na ON i tak do czasu aż lampka będzie świecić ciągłym światłem.

 

Edytowane przez Rowan
Opublikowano (edytowane)

Może czujnik od fotela padł u mnie tak się dzieję jak podniosę się z fotela w trakcie jazdy to traktor staje i N mruga 

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano

Spotkał się ktoś z takim problemem że przy pracy z ładowaczem przedni napęd nie działa w 100%? Przykładowo nabieram w łyżkę piachu i bez przedniego napędu tył ciągnika zaczyna się grzebać gdy jest coraz więcej towary w łyżce. Włączam przedni napęd i czuć że ciągnik ,,idzie '' lepiej bo nabieram łyżkę do pełna. Ale pod sam koniec nabierania znowu zaczyna grzebać tylko sam tył mimo włączonego przedniego napędu. A np gdy ciągnę jakieś przyczepy lub wyciągałem ciężarówkę to normalnie ciągnik grzebie się równomiernie na 4 koła. Tyle że przy takich sytuacjach nie używam ładowacza. Myślę że problem powstaje podczas używania ładowacza tylko od czego najpierw zacząć 

Opublikowano

Tylko dlaczego przedni napęd przestaje działać przy dociążeniu przodu. Tak jak pisałem. Wyciągałem ciężarówkę i normalnie kopał na wszystkie koła. A przy nabieraniu piachu w łyżkę i dociążeniu przodu do ziemi nie ,,kopie" ale czuć że coś ciągnie do przodu bo jak się wyłączy przedni napęd to czuć charakterystyczne stuknięcie i wtedy od razu zaczyna tył mielić. 

Opublikowano (edytowane)

Ślizga się i tyle co tu rozmyślać, nawet przy wpełni sprawnym sprzęgle przy tak mocnym obciążeniu może się ślizgnąć, choć u mnie kiedyś w 5150 pekły te spreżyny talerzowe i tak się zachowywał 

Edytowane przez JD1052
Opublikowano

No to w takim razie trzeba się dostać do kosza przedniego napędu i sprawdzić sprężyny. Na upartego to rewizją od superreduktora i endoskopem się to powinno zobaczyć. Chyba, że osłona kosza będzie zasłaniać… Sam nie wiem.

Opublikowano (edytowane)

Taa 😄

Tamte odpowiadają za automatyczną blokadę :P

Kosz sprzęgłowy od załączania przedniego napędu jest w skrzyni, 

Skrzynia biegów Case MX 120 Wilkowo - Sprzedajemy.pl

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano
4 godziny temu, Ziel napisał:

Zużyte tarczki blokady w przednim moście.

Wiesz na jakiej zasadzie działa ten mechanizm? Widziałeś je kiedyś zużyte? Zaznacze tylko, że one pracują przy kołach na wprost.

2 godziny temu, Pigmei napisał:

Taa 😄

Tamte odpowiadają za automatyczną blokadę :P

Kosz sprzęgłowy od załączania przedniego napędu jest w skrzyni, 

Skrzynia biegów Case MX 120 Wilkowo - Sprzedajemy.pl

O widzisz😀

Czyli endoskopem się powinno zobaczyć czy sprężyny całe. A przynajmniej jedna ta zewnętrzna.

Opublikowano
Ziel napisał:

Polecam fusch utto mp lub oryginał akcela hy tran. Mc pro jest średni do systemów hydraulicznych połączonych z przekładniami powrershift. Utto mp jest rzadszy w niższych i wyższych temperaturach

Spuściłem olej, na sitku opiłki niestety. Wyczyściłem filtr, założyłem nowy filtr puszkowy i po 2 godzinach znowu kontrolka się zapala. Jakieś pomysły gdzie dalej szukać? Olej nie jest idealnie czysty, w sensie że kolor nie jest taki jak nowy ale 300h już zrobil.

Opublikowano (edytowane)

Rowan ogarnełem troche temat z tym rewersem. Przy próbie sprawdzenia błedów zobaczyłem ze wom nie działa. Jeszcze raz sprawdziłem bezpieczniki i jeden okazał sie spalony. Wymieniłem go i wszystko zaczeło działać i wom i jazda jednak po chwili znowu bezpiecznik strzelił. Wydaje mi sie ze to od womu. Na zdjeciu pali ten który jest wyjety. Dopóki wszystko działało sprawdziłem błędy i lampka miga non stop.

20231103_143740.jpg

Edytowane przez Szron88

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v