Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy u was podnoszenie narzędzi działa wolniej kiedy jednoczesnie kręci się kierownicą? Wymieniałem wkład pompy hydr i regulowałem ciśnienia, a nie pamiętam czy tak ma być czy coś jest nie tak. 

Opublikowano
W dniu 19.09.2025 o 09:39, Ziel napisał(a):

Tu masz oba wałki.

IMG_7278.jpeg

IMG_7277.jpeg

Witam skręciłem mojego case mx100c i wszystko działa jeździ ale jak zmieniam półbiegi to na 123 ok a jak włączę 4 to coś stuka czy miał ktoś coś takiego 

Opublikowano

Panowanie problem z mx150, rozłącza przedni napęd, ale jednak nie do końca, ręką nie idzie przekręcić, ciśnienie 20 bar trzyma, co można jeszcze szukać?

Opublikowano

Ręką raczej nie przekręcisz nawet jak tłok wypchnie sprzężyny, tarcze kleją i robią opór, kluczem żabką jak da się przekręcić to jest dobrze. Chyba, że problem jest jakiś bardziej złożony? Zaobserwowałeś zarzucanie kołami, czy coś podobnego?

Opublikowano

Słychać, jakby jechał na napędzie, jak ściągnie się wał to jest cisza, jak jedzie się drogą. Jak wał założony to wyje na drodze. Pokrywka do jest nad pompą na skrzyni ściągnięta i przez ten otwór widać, że rozłącza tarczki. Teraz w serwisówce podają, że smarowanie 1.4 do 2.1 bar na 900 obr, a tutaj jest 4 bary, czy czasami smarowanie nie jest za duże i wypycha tłok na koszu od tyłu?

Opublikowano

Tam gdzie jest przystawka od filtra oleju, za zbiornikiem co jest port i na pokrywie do góry przy podnośniku, na każdym 4 bary jest 

Opublikowano (edytowane)

To jest smarowanie skrzyni i ono nie ma nic do przedniego napedu. Wiesz wogole gdzie sie mierzy poszczegolne ciśnienia? Z tylu nad podnośnikiem nie ma prawa byc 4 bary manometr napewno dobry?

Edytowane przez Krystian86
Opublikowano

Smarowanie nie może wypchać tłoka. To po pierwsze. Po drugie ciśnienie smarowania nie jest regulowane, tam georotorowa pompa pcha olej i tyle. Mierzyłeś ciśnienie na koszu przedniego napędu? Widzisz przez to okno, że po wyłączeniu napędu tłok wychodzi i zwalnia sprężyny talerzowe, które zaciskają sprzęgło napędu? Nie sprawdzałem tego nigdy w ten sposób, ale chyba tam blacha wokół kosza go zasłania i raczej tego nie widać.

Opublikowano
Cytat

 Po drugie ciśnienie smarowania nie jest regulowane, tam georotorowa pompa pcha olej i tyle.

Z tego co pamiętam to jest tam zawór bezpieczeństwa regulujący  max ciśnienie,  jest w płycie za filtrem puszkowym tylko jego sie nie reguluje.

Opublikowano
23 godziny temu, MjS napisał(a):

Panowanie problem z mx150, rozłącza przedni napęd, ale jednak nie do końca, ręką nie idzie przekręcić, ciśnienie 20 bar trzyma, co można jeszcze szukać?

Jak ciśnienie jest to powinno rozłączyć i niema innej opcji. 

Opublikowano

Ciśnienie na koszu jest 20 bar, trzyma ciśnienie. Sprężyny widać, że pracują, bo nie ma osłony kosza. Smarowanie pcha za płytę dociskową tarczy, która jest na końcu kosza zabezpieczona. Smarowanie jest tak mocne, że przez 5 sek 4 litry oleju wyleciało portem od strony zbiornika

Opublikowano

Wiesz co, rzuciłem okiem do serwisówki, źle odczytałeś dane

Cytat

 Teraz w serwisówce podają, że smarowanie 1.4 do 2.1 bar na 900 obr, a tutaj jest 4 bary, czy czasami smarowanie nie jest za duże i wypycha tłok na koszu od tyłu?

 Te 1,4-2,1 to nie ciśnienie smarowania a ciśnienie  już za filtrem puszkowym czyli jakim jest zasilana pompa  główna

Te 4 bary co masz  to poprawna wartość dla smarowania.

image.png.86436478a4225fd7ceec495402f76ccb.png

 

Szukanie jakiegoś wewnętrznego przecieku między układami nie jest logiczne, jak mimo rozchodzenia sie kosza  z tarczkami nadal "ciągnie" to tam bym zaczął poszukiwania niesprawności a bez rozjechania skrzyni niewiele się dowiesz.

Opublikowano

On był już 2 razy rozjechany, wszystko jest poskładane dobrze, według serwisówki. Druga sprawa tutaj na jałowych obrotach 4 bar, a serwisowka podaje przy 2200 takie ciśnienie 

Opublikowano

 No nie podali przy niższych obrotach, co poradzę a swoje 1,4- 2,1 masz z działu  o zasilaniu pompy głównej a nie smarowania jak już zauważyłeś.

Dlaczego jest źle skoro  jak twierdzisz masz dobrze to nie wiem.

Opublikowano

Teraz jak jest pod port ciśnienia za zbiornikiem pompka podłączona i cewka zaślepiona, to rozłącza kosz normalnie i idzie ręką przekręcić, jak zapalisz ciągnik, to kosz rozłącza, ale nie idzie ręką wałka przekręcić. Jak jedzie się drogą to wyje na rozłączonym napędzie z założonym wałem, a jak odkręcisz wał, to nie wyje 

Opublikowano

Może ktoś zrobic zdjęcie tabliczki znamionowej na pokrywie rozrządu w mx135? Potrzebuje właściwie kąt wyprzedzenia wtrysku , jak się nie mylę to 14st , ale wolę się upewnić. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v