Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie chce mi się drążyć i komentować tego „wpinania komputera”…

Tak czy inaczej, trzeba dokładnie sprawdzić od czego jest ten przekaźnik i co na nim jest, więc zrób zdjęcie i pokaż dokładnie który to, jak będe miał jakąś chwile, to rzuce okiem na schemat. Trzeba dokładnie zlokalizować element, który powoduje palenie bezpiecznika i usunąć przyczyne występowania tego problemu.

Jaki Ty masz model i skąd wogóle jesteś? 

Opublikowano

pytam bo się na tym nie znam. To ta wtyczka z boku przy zegarach od czego tak właściwie jest ? 
Mam mc cormick mtx 150 2007 rok . Już na czarnym  bloku. 
Nie wiem właśnie który przekaźnik może robić zwarcie czy może jakieś kabelki. Jestem z północy Mazowsza. Najgorsze że nie ma u mnie mechaników którzy się na tych modelach dobrze znają, bo jest bardzo mało tych ciągników. Bardziej z doskoku metodą prób i błędów robią. Ci co kiedyś robili w serwisie już dawno na emeryturze i nie mają sprzętu by coś robić. A dealer kilkanaście lat temu zmienił markę. 
Tak się zastanawiam czemu akurat bezpiecznik od świec pali i gasi cały ciągnik. 

Opublikowano (edytowane)

Panowie pytanko mccormick nie przerzuca z 2 na 3 polbieg a zamiast 4 wbija 1. Podejrzewam ze ktorys elektrozawór szwankuje ale czy sa jeszcze jakies przekazniki od tego jak tak to w ktorym miejscu

Edytowane przez Krystian86
Opublikowano

Mam problem z moim case mx 135. po rozgrzaniu i włączeniu 2 półbiegu rozłącza jazdę i hydraulike, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jedzie, hydraulika działa ale jak ponownie właczy się półbieg to rozłacza . Filtry nowe , olej też , jak podnioałem agregat to olej na miarce był z 0.5 cm poniżej minimum, żadna kontrolka sie nie paliła, czy to mogło być od tego ?  Od czego zacząć diagnostykę  ??

Opublikowano

I kolejny problem. Ciągnik postał kilka dni. Dziś przy odpalaniu ciągnik zaczyna odpalać już po przekręceniu kluczyka na podgrzanie świec. Czyli robię pierwsze przechylenie w prawo i od razu odpala. Zawsze zapalały się kontroli i podgrzewała się świeca. Dopiero gdy jescze mocniej przekręciłem kluczyk to odpalał. Silnik gdy jest odpalony to rozrusznik pracuje cały czas. Gdy się zgasi to słychać jak rozrusznik dopiero zaczyna zwalniać. 
Jest tam po drodze jakiś przekaźnik do rozrusznika ? Dziwne żeby tak nagle pojawiły się problemy z rozrusznikiem. Czy to z bendiksem czy czymś innym 

Opublikowano

Te przekaźniki są między kabiną a silnikiem, tak od świecy jak i rozrusznika. Myśle, że gdzieś tam masz zwarcie i to jest efekt. Nie masz tam u siebie sterownika silnika, więc tylko przez te przekaźniki idzie sygnał na rozrusznik i zasila cewke gaszenia w pompie pewnie. 

Opublikowano

Nie trzeba tam wiele rozbierać, to jest na wierzchu, tylko kwestia tego aby znaleźć tam przyczyne problemu.

Zdjemiesz boczne dolne osłony i podniesiesz maske do góry i dostaniesz sie do tego.

Opublikowano

Ktoś tu hydraulike ogarnia? Układ kierowniczy działa dobrze, lekko i wydajnie, ale EHR podnosi w tempie żółwiowym i z przycięciami jakby oleju brakowało. W tamtym roku miałem podobnie, ale tam winny był orbitrol, który wysterowywał pompe. Teraz ciśnienie standby jest prawidłowe, ciśnienie maksymalne tez dobija do 200, niestety nie mam przpływomierza aby sprawdzić wydajność. Wyciagać pompe czy szykac jeszcze w sterowaniu LS ? Swoją drogą regenerował ktoś te pompy zamiennikami? Na allegro po 3tys są jakieś, pewnie te same co na ALI po 1000zł. Pochodzi coś to?

Opublikowano

Pompa tłoczkowa jak niema wydajności, to po prostu powoli idzie. Jak przerywa, to tak jakby jej brakowało oleju, a to bardziej wskazuje na pompe podawczą georotorową.

Opublikowano

Z błotnika podnosi, ale tu zawsze powoli podnosi. Pompa podająca cisnienie daje, co ciekawe po odpaleniu jak nic nie robię to 3.5bara , ale jak już czymś ruszę to po chwili spadnie do 2 i tak pozostaje. Specyfikacja podaje min 1,5bara. Chyba pozostaje pompe glowna wyciagnac. 

Opublikowano

Tak, ale chyba sprawa się wyjaśniła... ze skrzyni zleciało może 30l oleju, o tyle to dziwne , że według bagnetu jest na stanie... , bo ten był wielokrotnie sprawdzany.  Ciekawe jakim cudem. Co tam można wlac? Fusch czy może coś tańszego? Orlena platinim ktoś zalewa ? Ciegnik już w zasadzie pomocniczy.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v