Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Raczej tarczki na koszach rewersu. U mnie było to samo i na kilku nie było już okładzin.

 

Edit

Chociaż cofam, trochę pojeździłem i na wysokich biegach na polsprzegle też jeszcze zawyje czasem, a kosze mam zrobione, tłumik nowy więc nie koniecznie muszą to być te kosze. 

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Witam . temat już był wałkowany ale mam pytanie . na gorącym silniku viskoza kręci się z takim samym oporem jak na zimnym , jak jest dobrze zagrzany i się zgasi silnik to kręci się i po chwili powoli zatrzymuje , wnioskuję , że jest uszkodzona i moje pytanie czy ktoś ostatnio kupował te tanie podróbki? wiem , że najlepiej było by kupić oryginał ale na tą chwilę chciałbym kupić tańszą i jeżeli to pomoże i przy ciężkich pracach przestanie się grzać to następnym razem zainwestowałbym w oryginał.

Opublikowano
48 minut temu, Strazak76 napisał:

Witam . temat już był wałkowany ale mam pytanie . na gorącym silniku viskoza kręci się z takim samym oporem jak na zimnym , jak jest dobrze zagrzany i się zgasi silnik to kręci się i po chwili powoli zatrzymuje , wnioskuję , że jest uszkodzona i moje pytanie czy ktoś ostatnio kupował te tanie podróbki? wiem , że najlepiej było by kupić oryginał ale na tą chwilę chciałbym kupić tańszą i jeżeli to pomoże i przy ciężkich pracach przestanie się grzać to następnym razem zainwestowałbym w oryginał.

No a przegrzewa sie? Jak nie to po co wymieniać...

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Rowan napisał:

To bez sensu dwa razy inwestować. Lepiej zblokuj ją teraz, a potem jak dozbierasz kasy to kup ori.

Kasa to nie problem tylko po co wydać ze 2 tysiące a okaże się że to nie to chociaż prawie jestem pewny , że to wina visco , bo przy małych obciążeniach jest ok. a jak jest 30 na dworze i dostaje po tyłku to zaczyna łapać  temp. O zablokowaniu myślałem ale idzie za tym inny problem wyważenia tego tworu , żeby nie rozwalić dobrej pompy wody.

Edytowane przez Strazak76
x
Opublikowano
36 minut temu, Strazak76 napisał:

Kasa to nie problem tylko po co wydać ze 2 tysiące a okaże się że to nie to chociaż prawie jestem pewny , że to wina visco , bo przy małych obciążeniach jest ok. a jak jest 30 na dworze i dostaje po tyłku to zaczyna łapać  temp. O zablokowaniu myślałem ale idzie za tym inny problem wyważenia tego tworu , żeby nie rozwalić dobrej pompy wody.

A chłodnice czyściłeś ? Ja mam mx 150 i tam się wysuwa chłodnice od klimy( wydaje mi się że w 135 powinno być tak samo)  i dmuchasz kompresorem , później myjka. Próbowałeś? 

Opublikowano (edytowane)

Chłodnice da się trochę wysunąć by przedmuchać tylko nie zawsze to jest przyczyną grzania, u mnie w 170 jest czysta, miałem 2 wiskozy zamienniki i może rok pociągnęły - nie polecam, teraz mam używkę, sprawną ale i tak temperaturę pod obciążeniem trzyma na końcówce zielonego pola i jak dobrze dostanie obciążenia to zaraz płyn się gotuje i wyskakuje alarm na desce rozdzielczej. Teraz zamierzam kupić i profilaktycznie wymienić termostat tylko nie mam pewności jaki brać, czy 76* za 80 pln czy 82* w podobnej cenie czy zestaw z uszczelkami 83*  za dobre 350  pln

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Nie miałem styczności z mx150/170, w sensie pracy nimi w dużym obciążeniu, ale to troszke dziwne, pracowałem MTX200, to ten sam silnik, tylko pompa VP i 200km, nawet w bardzo dużym obciążeniu i w dużym upale nie zaobserwowałem niebezpiecznych wzrostów temperatury. 

Opublikowano

To ja mam inny problem bo traktor wogole nie łapie temperatury. Termostaty miałem ze 3 różne i nic to nie zmienia. W tamtym roku zaczął łapać temperaturę taką jak powinien to się okazało że chłodnica była brudna :) 

w którym miejscu jest czujnik poziomu płynu chłodniczego ? Szukałem ostatnio i albo jestem ślepy albo ????

Opublikowano

Jeśli jest tak jak w MC, to jest na górze chłodnicy od strony silnika. Sprawdzałeś czujnik? Bo spotkałem sie w nich dwa razy z przypadkiem gdzie wskazania były faktycznie na początku zielonego, do połowy nie dochodziło, a gotował płyn.

Opublikowano

Ja miałem różne wiska serwis i sklep trochę tańsze, z serwisu pierwsze 7 lat wytrzymało  potem same porażki, teraz mam na stałe, Rozebrałem wisko wytoczyłem koło i założyłem wentylator na nie. problem jest taki że przy gaszeniu pasek wyje. Teraz dużo mniej się grzeje, ale jednak  dalej.

Po przewierceniu wiska i założeniu śruby m 8,  po 6  godzinach rozwaliło je. 

 

Opublikowano

3 lata temu kupiłem w  serwisie za 700 oddałem w sklepie za 400, [ podejrzewam że to samo co serwis ] oddałem w serwisie chcieli  z 1800 za oryginał   to rozwaliłem moje i zrobiłem na stałe.  13 lat temu w serwisie dałem 750 zł  wytrzymało 7 lat następne 3 

Opublikowano (edytowane)

Po co od razu wisko przewiercać lub spawać jak można go załączyć wyciągając końcówkę zwoju bimetalowego by olej silikonowy cały czas go trzymał o ile jest .

image.png

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano (edytowane)

Kupiłem 2 termostaty i żaden po wyjęciu z pudełka nie pasuje jak powinien, jeden o 2 mm za szeroki w kołnierzu,

drugi dłuższy o kilka mm od oryginału i dodatkowo ma ząbek pozycjonujący który trzeba usunąć by w obudowę włożyć. Ech te zamienniki .

 

image.png

image.png

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Nie tyle ze sie zapowietrza tylko podczas transportu musze dwa razy wcisnac pedal hamulca zeby zahamował. Teraz tez zastanawiam sie czy tarcze hamulcowe przy szybszej jezdzie nie tworzą pod ciśnienia i tam przez oringi nie ucieka czesc oleju 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v