Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie prosze o porade. W zwiazku z moimi problemi z hamulcami i brakiem pomyslow jak to rozwiazac, zastanawiam nad zmuana pompek na stary typ z tym zbiorniczkiem wyrownawczym. Prosze doradzcie czy zda to egzamin i jakie bedzie to mialo konsekwencje????

Opublikowano

Naprawde dziwne to. Musisz sprawdzić jeszcze układ wspomagania. Może tam łapie, chociaż dziwne to. Może zawór priorytetowy pieni olej. Jesteś pewien, że nie masz pomieszanego oleju w skrzyni?

Opublikowano

Ciagnik byl kupiony z uszkodzonym 4 polbiegiem i zaraz po zakupie naprawiany. Wszystkie tarczki przekladki uszczelniacze itp nowy filtr oleju manna i nowy olej total mpv. Hydraulika dziala dobrze pomierzylem cisnienia w kilku miejscach i wszystko zgadza sie z serwisowka. Jedyne co zauwazylem to wyciek oleju zaraz za skrzynia w okolicy pompy podającej, widac ze ktos tam lapki wtykal i tak sie zastanawiam czy tam cos nie sknocili. 

Opublikowano (edytowane)

Pompa podająca jest za tym „plastrem” miedzy skrzynią a mostem tylnym. Wyciek?🤔 To raczej nie powinno nic do tego mieć bo pompa jest do tego plastra przymocowana. Chyba, że… Nie założyli odpowiedniej uszczelki między skrzynie a most tylko np oringa którego zgniotło i pompa podająca wyciska olej na bok. Może sam kanał podający jest zatkany…🤔 Bo rurka która idzie do tyłu z pompy georotorowej nie ma nic do tego bo tam smarowanie jest. Czyli jedynie ten pierwszy trop. To jedyne co mi przychodzi na myśl. Ale nie pociesze Cię, bo żeby to sprawdzic to trzeba tyłem odjechać.

Może pompie brakować troszke oleju i zasysa odrobine powietrza, czego na hydraulice nie wyczujesz.

A zwolnice nie były czasem zdejmowane? 

Edytowane przez Rowan
Opublikowano

Wyciek jest przed tym plastrem. Zwolnice byly zdejmowane przez mechanika do remontu hamulcow ale wydaje mi sie ze poprzedni wlasciciel tez tam zaglądał.

Aaa oleju jest zalane jakieś 80 litrow tax ze jest ponad stan

Wiem ze roboty jest duzo przy rozbieraniu i zastanawiam sie czy nie zrobic zamiany na pompki starego typu ale nie wiem jak to będzie hamowac

Opublikowano

Nie polecam przekładania pompek. Słabo to hamuje. 
No to jeśli przed, to jest duże prawdopodobieństwo, że może być problem z uszczelką o ktorej pisałem. Jeśli były zdejmowane zwolnice to może w łącznikach od góry jest problem. 

Opublikowano

Wymieniłem poduszki kabiny bo jedna pękła i mam drgania jak jadę szybciej, może ktoś podesłać fotkę jak bardzo ma ściśnięta poduszkę? Poniżej nowe po montażu.

IMG_20221221_143831.jpg

Opublikowano

Cóż u mnie występuje ten sam problem po wymianie poduszek,  dokręcałem już je ile mi sie udało i nie pomogło, albo jeszcze za mało albo taki wyrób najpewniej chiński.

  • Thanks 1
Opublikowano

Mx 150. W tym roku (Ok 600 mth ) ubyło Ok 5 l płynu chłodniczego. Silnik nie grzeje się, ma moc itd. Wycieku nie widać.  Jakieś pomysły ? Pompa ? Czy mimo wszytko wyciek gdzieś ? Czy coś poważniejszego?

Opublikowano

Olej sam wymieniam i wiem jak wygląda zmieszany z płynem. Takzecten trop bym odrzucił. Co do ciśnienia to nie wiem. Nie sprawdzałem. Jak kiedyś jedziłem autem z walniętą uszczelką pod głowicą to się tam gotowało i grzał się i ogrzewania Nie było. Typowe objawy. A tu wszytko niby Ok. Jakoś się mierzy to ciśnienie czy organoleptycznie? A może sprawdzić na urządzeniu czy płyn się miesza ze spalinami ? 

Opublikowano (edytowane)

Uszczelka, wymiennik ciepła oleju silnikowego, dziura w plastikowej obudowie chłodnicy od góry.

20 godzin temu, Dastan napisał:

Cóż u mnie występuje ten sam problem po wymianie poduszek,  dokręcałem już je ile mi sie udało i nie pomogło, albo jeszcze za mało albo taki wyrób najpewniej chiński.

U mnie jak kade powyżej 20km/h to telepie kabiną masakrycznie.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

U mnie po remoncie kapitalnym silnika  1400 h i płyn wyrzuca trochę, na wsporniku widzę i co chwile dolewam, ale do chłodnicy, nie do zbiorniczka,   co chwile kontrolna świeci.  Nic nie grzeje sie nie ma żadnych innych objawów.  Po nowym roku wymiana uszczelki i nowe śruby.

Są jakieś, środki  płyny do sprawdzania spalin w płynie chłodzącym. 

 Mi jak jadę 25-35 to jakby gdzieś miał luz i trzęsie sie, po przekroczeniu 35 cicho. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v