Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po awarii kosza od trzeciego półbiegu opiłki poszły w filtr, który był chyba wadliwy, albo tak go zapchało, że go rozerwało poprostu i opiłki poszly w pompę. Zrobiły troche bigosu, bo najczęściej wystsrczy podobnież samą płyte magnesówką przeszlifować i cos tam wymieć i pompa jak nowa, u mnie natomiast wszystko trzeba było włącznie z tłoczkami powymieniać.

Opublikowano

Mx zagrzac? Przecież nie idzie go zagrzac. Ja ostatnio ciepły dzień orka po kukurydzy ponad 30 cm przedlpozki na Max 3ha i zdychal bardzo później agragat prędkości na Max bo bardzo mi się spieszylo i wskazówka minimalnie za połowę. Może masz chłodnice brudna? Ja często dokładnie przedmucham

Opublikowano

Chłodnica nowa, interculer wyciągany  i myty, pompa wodna nowa tylko visko zastalo, ale miało 6 lat i to ono było winne al  chyba po czesci. Chociaż nowe tez szału nie robi. Serwis inni mechanicy i ja już nie mamy pomysłu czemu się grzeję.

Podorywki od 2 lat w nocy robię.

Zawsze mi się grzał. Mam go 8 lat. Zobacz u mnie  w galerii mam drugie zagary dołożone. 

Może po remoncie silnika przestanie. 

Opublikowano (edytowane)

Kanały w bloku zatkane. U mnie w mx 110 nie da sie go zagrzać. Temp max ledwie za połowe skali przy upale i ostrym duszeniu.

Edytowane przez Szron88
Opublikowano

Oryginal wytrzymal mi 6 lat, a raczej 5 bo juz w  tamtym roku mocniej mi sie grzal. 

Nawet bez termostatu jezdzilem i nie bylo roznicy.  Jedynie jak zalozylem nowy termostt ale z MF 255, bo niby taki sam, to juz calkiem nie szlo jezdzic. 

Opublikowano

To zrób wiskoze na sztywno izobacz czy będzie się grzał. To już coś nie halo z blokiem jak ktoś pisał wyżej. Jest jeszcze opcja że silnik masz zajechany i jedzie tylko pojemnością nagrzewa się i puchnie.

Opublikowano

Viskoza na sztywno to nie grzeje się, przewierciłem i skręciłem ja na 4 śruby, ale znowu zaraz wyrabia sie i mocno tłucze. Dorobiłem flansze pod wiatrak, zespawam  i jak coś to będzie na sztywno. Ale to ostateczność. 

Myśle nad chlodnicą oleju silnikowego, bo on zawsze ma z 10- 15 stopni więcej. 

Ale to dopiero po remoncie silnika, wtedy zobaczymy jak sie będzie zachowywał. 

Opublikowano

W serwisie wszystko brałem. Wolalem dopłacić 1 tyś niż zastanawiać sie na jakością. Za wszystko zapłacilem 2600 netto z czego te 7 tarcz wzmacnianych tylko oryginał po 100 zł sztuka. Wszystkie oryngi i uszczelniacze nowe. Tarcze w zamiennikach  były a uszczelniacze oryginał. N częsci czekałem 2-3 dni. 

Teraz bedę robił silnik i uszczelkę pod głowicę zamówiłem też w orygainale za 200 netto. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v