Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a propo zerwanego paska prawie miałem takie zdarzenie na drodze na liczniki nie patrzyłem i woda się zagotowała zresztą i tak musiałem jakoś zjechać co z silnikiem czas pokaże. Jednak nieco się zdenerwowałem bo był to nowy pasek (no jeden rok miał) specjalnie wymieniony z napinaczem bo stary był już dosyć spękany i tu takie coś... Juz nie pamiętam jakiej firmy to był pasek kosztował 115zł, jakiej firmy szukac teraz paska aby w miarę bezpiecznie jeździć. Gdy kupowałem cięgnik to w częściach dostałem też nowy pasek DAYCO 8PK1500, tylko on często piszczy więc trochę strach, teraz go założyłem ale i tak trzeba coś kupić na zapas.

Opublikowano (edytowane)

Kiedyś miałem problem z hamowaniem na 4 koła i znalazłem przyczynę, miałem spalony jeden z czujników stopu więc go wymieniłem podłączyłem i za kazdym razem spalił mi sie bezpiecznik więc go odłaczyłem . Nie wiem o co tam chodzi kable są zdrowe czujnik oryginalny i nadal nie mam 

 

 

 

Poniżej załączam film pokazujący prace pompy, mimo że wyje ( potrafi zawyć dwa razy głośniej niż na filmie) nie ma problemów z podnoszeniem i zmianą półbiegów dodam że nieraz sie uspokoi i nie wyje, czy wie ktoś czeg oto oznaka? Może jakaś zębatka/łożysko sie rozsypuje? Wycie pojawiło sie  około 2 lata temu Z góry dzięki za pomoc.

 

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)

Chyba stał w wodzie, fele malowane a reszta do wysokosci kolan zardzewiałe, Pękniete prawe ramie wieszaka (dźwigał sporo bo tego chyba nie da sie złamać)

nieoryginalne siedzenie, jak na tyle godzin to szybko sie zużyło. Co do skrzyni to czy powershift czy zwykła to obie są trwałe i wybrałbym powershift.

 

Edit: Mam problem z siłownikiem wspomagającym podnośnika (tym z prawej strony) leciał z niego olej i wymieniłem uszczelniacze, po 2 dniach znowu zaczął lecieć więc oddałem go do serwisu zajmującego sie regeneracją siłowników. Po paru dniach odebralem siłownik założyłem i trach po 20h pracy ze sprzętem ważącym 1.5t znowu zaczęło z niego lecieć. Co może być tego przyczyną? Zbyt duże ciśnienie w układzie?

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Też mam problem   w 150 z siłownikami. Już 3 razy zmieniałem uszczelnienia i cieknie. 2 razy oryginał po 440 zł 1 komplet.

Teraz kupię zwykłe za 30 zł i ewentualnie  wywierce na górze siłownika otwór, wspawam nypel i wężem do skrzyni podłącze, tak jak mają prawie wszystkie.

Opublikowano

Właśnie zastanawia mnie taka śrubka co jest u góry siłownika do czego ona jest. Nie znam sie za bardzo ale może jest tak że oba siłowniki działają niezależnie i nie równo sie podnoszą co skutkuje przeciążeniami na tym zewnętrznym. Może ktoś sie na ten temat wypoweidziec?

Opublikowano

z tymi siłownikami w MX 150 i mocniejszych to norma, gadałem kiedyś z użytkownikiem takiego to chyba z 5 razy już je zmieniał i wiele nie pomaga. Ten spływ do skrzyni to chyba najlepsze rozwiązanie. Co do siłownika wspomagającego to co prawda takiego nie posiadam ale nie sądzę aby działał niezależnie najpewniaj gdzieś jest wstawiony tylko trójnik, a że cieknie to raczej wina samego siłownika. Tak na marginesie tu przemyśl czy ci ten siłownik wspomagający naprawdę jest potrzebny i czy nie lepiej było by go odłączyć przy okazji przyspieszysz w ten sposób podnoszenie. No chyba że dźwigasz wyjątkowo ciężkie maszyny.

Opublikowano

Zestaw uprawowo-siewny zasypany waży 2,5tony i jest dość długi więc nie chce przeciążać tego siłownika w środku bo jak pójdą uszczelniacze to trzeba będzie plecak rozbierać. Wiesz może ile udźwigu jest na jednym siłowniku i czy oba są tej samej wielkości? 

Opublikowano

plecaka chyba nawet nie ma potrzeby ściągać wystarczy pokrywę z dołu odkręcić ale mniejsza o to. Na jednym coś w granicach 5 ton ten wspomagający jest z pewnością mniejszy.

Opublikowano

standardowo nie ale jest możliwość założenia z jednej strony, potrzebna jest taka dziwna przystawka do zamontowania siłownika, ramię podnośnika z mocowaniem no i sam siłownik trochę nakombinowali z tym ale się da zarówno w MX jak i w 51xx

Opublikowano

 

Poniżej załączam film pokazujący prace pompy, mimo że wyje ( potrafi zawyć dwa razy głośniej niż na filmie) nie ma problemów z podnoszeniem i zmianą półbiegów dodam że nieraz sie uspokoi i nie wyje, czy wie ktoś czeg oto oznaka? Może jakaś zębatka/łożysko sie rozsypuje? Wycie pojawiło sie  około 2 lata temu Z góry dzięki za pomoc.

 

 

 

U mnie też tak było ale po wymianie oleju sie troche uciszyło, nie wiem czy to nie była wina spieniającego się oleju chyba się wymieszał z olejem od jakiejś maszyny.

 

Opublikowano

Witam mam pytanie odnośnie tego czy da się coś przerobić, ustawić aby Case mx jechał ok 50km/h ?

Nie jestem znawcą ale z tego co się orientuje to nie ma takiej możliwości w tym modelu chyba ze jakaś ingerencja w skrzynie w koła zębate ale i tak wątpie zeby sie to udało a tym bardziej było to opłacalne. Drugą sprawą jest to ze nie bardzo sobie wyobrażam jazdę ciągnikiem bez zadnej amortyzacji kabiny ani przedniego mostu po Polskich drogach chyba ze masz MX z resorowana oska co zmienia trochę postac 

Opublikowano

Z tego co słyszałem to da się podnieś prędkość bo to jest kwestia jakiejś blokady którą zakładają ciągnikom wysyłanym do  konkretnych krajów. Ja mam 45 km a są wersje że poleci tylko 30 i odcina paliwo.

Opublikowano

Nie odcina paliwa tylko inne koła zębate są w skrzyni. Z wolnej skrzynie 30km/h można podniesć do 40km/h(wymieniając koła zębate) ale już więcej jak 40 nie pojedzie chyba że założysz większe koła. Mój jedzie 45 max.

Opublikowano

Panowie ratunku mx90c mialem problem ze swiatlami uszkodzony przekaznik pozatym wszystko bylo ok . Ciezko mialem go zlokalizowac bo byl schowany za instalacja . W tym cely zdemontowalem licznik rozebralem cala konsole przy kierownicy. Odpinalem tez kostke od instalacji na masce . A teraz mam taki myk ze swiatla naprawione a licznik zepsuty to znaczy wyswietla w caly swiat czyli czasem kilka krsek a czasem nic i podczas jazdy zapalaja sie kontrolki i wlancza sie alarm . Dodam ze jezdzilem bez licznika poniewaz podczas remontu moje bydlo tez chcialo jesc

Opublikowano

z innej beczki

rozgladam sie za wiekszym traktorem i doczytalem sie ze seria [5120-5150] ma problemy z pompa hydrauliki i jest to duzy koszt zeby wymienic

jak jest to rozwiazane w serii mx 100-135 

czy jest ta sama skrzynia biegow co w poprzednim a jezeli tak to pompa jest ta sama czy inna

Opublikowano

tam jest pare rodzajów skrzyń ale najcześciej jest ta 16/12 z elektrohydraulicznie załaczanymi półbiegami na dźwigni a pompa jest inna w mx  nie ta droga jak w poprzedniej serii 5120-5150

Opublikowano

Witam , nie dawno kupiłem case mx 100 i mam z nim mały  przy ruszaniu podnośnik samoczynnie idzie do góry , może ktoś mi podpowie co się dzieje z nim

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v