Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Przemek90

John deere 1075 problem z silnikiem falujace obroty

Polecane posty

Przemek90    0

Witam

 

 

Mam problem z kombajnem John deere 1075. kombajn faluje obrotami chwile pracuje normalnie potem spadają obroty następnie znów wchodzi na obroty i tak cały czas. cała ta sytuacja pojawiła się nagle podczas pracy w polu silnik zaczął falować obrotami. Najlepiej słychać ta nierówną prace na wysokich obrotach ale na wolnych tez da się zauważyć ze coś jest nie tak. Teraz napisze co wymieniłem:

 

pompka paliwowa elektryczna i mechaniczna

wtryskiwacze

pompa wtryskowa była wysyłana dwa razy do serwise, serwis twierdzi ze jest sprawna

wszystkie przewody paliwowe są sprawdzone nie są zatkane

 

Już nie wiem co z tym robić :( koledzy proszę o pomoc, za każdą pomoc będę wdzięczny :)

 

załączam także nagrania pracy kombajnu jakość jest średnia

http://speedy.sh/GZmjH/abcd.amr

 

do pobrania http://speedy.sh/GZmjH/abcd.amr

 

http://speedy.sh/ndeNB/Glos011.amr

 

do pobrania http://speedy.sh/ndeNB/Glos011.amr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

filtry to zapewne już wymienil u mnie cos podobnego bylo to wymieniłem przewody paliwowe a ty tez spr to zrobic koszt groszowy i sprawdz czy nie dostaje lewego powietrze tez posprawdzej te gumy wszystkie. Ja w swoim mam taki problem że zima to zakreci dwa razy nawet w mróz i jest zapalony a jak jest rozgrzany podczas koszenia to odpalenie graniczy z cudem.... krece i krece aż wkońcu zapali dobrze że mam akumulator dosyć dobry... co moze być przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

FINN    988

a jest w tej pompie takie coś jak Regulator obrotów?? jesli tak, to na pewno jego wina...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

a ja mysle ze moze to byc wina filtrow paliwa ewentualnie rozejzal bym sie w kierunku zaworku bo pewnie takowy jest gdzies ktory daje paliwo na przelew

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CONDOR    9

Sprawdź czy paliwo od powrotu nie dostaje się do kolektora dolotowego powietrza przez świece płomieniową. Przewód od powrotu idzie do ''zbiorniczka'', który rozdziela paliwo do świecy płomieniowej lub do powrotu paliwa do zbiornika paliwa. Może ten ''zbiorniczek'' jest uszkodzony. Po odkręceniu w tym ''zbiorniczku'' powinno być paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek90    0

Mam pytanie do czego służy mechanizm który jest zaznaczony na rysunku numerem 15. Dzisiaj zauważyłem że kombajn na full gazie zaczyna falować obrotami gdy dźwignia którą zaznaczyłem czerwoną strzałką zaczyna się ruszać, natomiast kiedy się nie rusza kombajn pracuje równo

post-85265-0-26376600-1378401704.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daanny    9

filtry to zapewne już wymienil u mnie cos podobnego bylo to wymieniłem przewody paliwowe a ty tez spr to zrobic koszt groszowy i sprawdz czy nie dostaje lewego powietrze tez posprawdzej te gumy wszystkie. Ja w swoim mam taki problem że zima to zakreci dwa razy nawet w mróz i jest zapalony a jak jest rozgrzany podczas koszenia to odpalenie graniczy z cudem.... krece i krece aż wkońcu zapali dobrze że mam akumulator dosyć dobry... co moze być przyczyna ?

 

Kolego a jaki masz ten akumulator? chodzi mi głównie o prąd rozruchowy że daje rade, ja mam identyczny problem tylko że mi rozgrzany wogóle nie odpala musze czekać aż wystygnie lub chłodzić pompe myślę że to w niej leży cała przyczyna, ale może większy akumulator dałby radę ale z drugiej strony szkoda mi kasy wydawać na nowy skoro ten na zimnym silniku radzi sobie bardzo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Przemek ta dźwigienka powinna iść na dół kiedy turbina pompuję to wtedy załącza się tak jakby dodatkowa dawka paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Nie tak jakby dodatkowa dawka, a zwiększenie dawki paliwa gdy turbo pompuje.

 

@daanny masz pompę do regeneracji, głowiczka pompy do wymiany. Większy akumulator to nie sposób. Wepchniesz się w koszty, a i tak będziesz długo kręcił więc w końcu wykończysz rozrusznik. Pieniądze lepiej przeznacz na naprawę pompy, bo i tak Cię to czeka, a jak będzie sprawna to wystarczy, że raz przekręci i będzie palił więc większy akumulator nie potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyyy8585    1

witam, miałem podobny problem z tym kręceniem na ciepłym silniku, na zimnym palił na dotyk a jak się rozgrzał to kręcił i kręcił aż prawie bateria padła, ale z wielkim trudem załapał, u mnie jednak nie było to związane nic z mechaniką, winne było paliwo, wlane było trochę gorszej jakości paliwa i od tego się to zaczęło że nie chciał palić ale jak nalałem już takiego dobrego to jak ręką odjął palił na ciepłym i na zimnym tak samo na dotyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gomez01    1

Witam Problemem niezapalania kombajnu na ciepłym silniku jest elektromagnes w pompie paliwowej w zimnej pompie zaworek z elektromagnesem pracują bez zastrzezeń natomiast na cieplym silniku po zgaszeniu zaworek zacina sie na pozycji wyłączonej dlatego po wystygnieciu lub schłodzeniu pompy kombajn ponownie zapala bez zastrzeżeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek90    0

problem rozwiązany przyczyną falujących obrotów była niesprawna pompa a dokładniej zawiódł booster.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

.

Edytowano przez MaciekKaliski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CONDOR    9

krótszy podajnik pochyły nie ma nic z tym wspólnego. Jaki masz naciąg głównego pasa na młocarni (ten krótki, szeroki)? Czy jeszcze na "sprężynę"? Jaką masz regulacje prędkości obrotów bębna? Czy jeszcze na korbkę? Winą może być już słaby (starty, żużyty) pas lub słaby naciąg pasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    0

co ma podajnik pochyły do wydajności???sprawdź naciąg pasa od młocarni bo może się na nim ślizgać i wymień filtry paliwa

 

co ma podajnik do wydajności?? sprawdź naciąg pasa od młocarni bo może się ślizgać pod obciążeniem lub winą mogą być także zapchane filtry paliwa i nie mają przepustowości odpowiedniej i jak dostaje kombajn obciążenie to ma za mało paliwa i go dusi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×