Zaloguj się, aby obserwować  
kzarczyn

Uszczelnianie układu paliwowego

Polecane posty

kzarczyn    0

Witam

Miałem silnik pomalowany po remoncie i nic nie ciekło.

Musiałem wymienić przewód przelewowy od wtrysków i zaczęły się schody.

Nowy przewód, nowe śruby drążone, nowe podkładki pod śruby i cieknie na trzech wtryskach.

Dokręcone na chama po rozgrzaniu cieknie nadal na dwóch wtryskach.

Rozebrane, przeczyszczone odtłuszczone i dalej cieknie. Zarówno przewód jak i obudowy wtrysków są płaskie, równe i bez zadziorów.

Na wiosnę jak wszystko zawiodło dałem silikon temperaturowy pod podkładki miedziane i kilka miesięcy był spokój.

Teraz znowu puściło i leje się konkretnie, że jeździć się z tym nie da.

Są jakieś patenty na uszczelnienie czy wymieniać przewód i obudowy wtrysków do skutku?

 

Atualnie w akcie desperacji zamiast podkładek mam wycięty plasterek gumowy z przewodu paliwowego i chwilowo się sprawdza, ale znając życie pewnie tez puści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Podkładki są wąskie i szerokie.Spróbuj założyć wąskie .Może przewód przelewowy jest wadliwy.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    97

  1. daj od zetora razem z kołnierzami wtrysków ja mam tak w zetorze 4011

post-61606-0-26526700-1377725046_thumb.jpg

Edytowano przez Dzikizetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Zastosuj podkładki z układów hydraulicznych. Mają taki gumowy kołnierz uszczelniający.

 

Właśnie czegoś takiego szukałem po sklepach ale nikt nigdy nie widział.

Mam takie przy pompce paliwa i sprawują się super, ale przyszły razem z pompką.

Gdzie można kupić takie podkładki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

W sklepie z hydraulika, tam gdzie naprawiają hydraulikę, w sklepie z częściami do cięzarówek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubala    0

skombinuj narzynke 8x1 zdaje się , tam jest drobnozwojowy gwint a przynajmniej był :rolleyes: i dogwintuj te śrubki z dziurkami z jeden zwój lub więcej jak sie uda. Potem nowe grubsze podkładki na wszelki wypadek jakby było za mało, a że dokręciłaś " na chama" to śrubę we wtryskiwacz ale nie znaczy że zacisnałeś uszczelki do granicy mozliwości. Ten opór to nie zaciśnięcie uszczelek tylko niemożnośc dalszego wkręcenia tej śrubki!!! Stąd i nieszczelność. aa dokręcaj z czuciem. łatwiej ukręcić tak podrasowane śruby. Krótko- te nowe śrubki są za mało podgwintowane

Edytowano przez kubala

d.zamojskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Witam

Uporałem się w końcu z wyciekiem. Okazało się, że otwory w kołpakach wtrysków są już rozbite, (normalnie tego nie widać, dopiero jak się z nowym porówna) nowe śruby też nie trzymają wymiaru jeżeli chodzi o średnicę i długość gwintu.

Nowe śruby, nowy przewód przelewowy, jeden nowy kołpak wtrysku, nowe uszczelki z gumką zamiast miedzianych i nie cieknie.

 

A teraz pytanie za sto punktów. Przy odkręcaniu kołpaka odkręcił się razem tą wkrętką, co ustala ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.

Wkręciłem ją z powrotem mniej więcej na taki sam wymiar, odpaliłem i nie słychać różnicy w pracy silnika.

Czy jest patent na ustawienie tego ciśnienia bez wyciągania wtryskiwacza?

Ewentualnie czy jeden zwój w tą czy w tamtą daje duże zmiany w ciśnieniu?

Czy warto się tym przejmować, wyciągać wtryskiwacz u ustalać ciśnienie na próbniku czy nie zawracać sobie tym głowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Tak w ciągniku nie ustawisz idealnie każdego wtryskiwacza.I nie będzie słychać za bardzo czy jest dobrze czy nie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Tak w ciągniku nie ustawisz idealnie każdego wtryskiwacza.I nie będzie słychać za bardzo czy jest dobrze czy nie.

 

Tak też myślałem. Traktor sprawdzony już w polu, a w zimie wyjmę wszystkie wtryskiwacze, i posprawdzam ciśnienia i rozpylanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Filip12345
      Dlaczego mf 255 tak chodzi i przygasa podczas jazdy. Na wolnych obrotach normalnie chodzi. Pompka paliwa nowa, pompa była regenerowana i pompiarz powiedział że nie jest w najlepszym stanie ale jeszcze posłuży, wtryski nowe końcówki. Może wałek rozrządu wyrobiony i pompka za mało paliwa daje, czy uszczelka pod głowicą wydmuchana?
      20240518_094530_1.mp4
    • Przez miecho123
      Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.
    • Przez Marek284
      witam czy da się założyć uturbiony silnik z ursusa 1614 do ursusa 1222 bez napędu silnik w ursusie 1222 padł i szukamy sprawnego silnika
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj