Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kzarczyn

Uszczelnianie układu paliwowego

Polecane posty

kzarczyn    0

Witam

Miałem silnik pomalowany po remoncie i nic nie ciekło.

Musiałem wymienić przewód przelewowy od wtrysków i zaczęły się schody.

Nowy przewód, nowe śruby drążone, nowe podkładki pod śruby i cieknie na trzech wtryskach.

Dokręcone na chama po rozgrzaniu cieknie nadal na dwóch wtryskach.

Rozebrane, przeczyszczone odtłuszczone i dalej cieknie. Zarówno przewód jak i obudowy wtrysków są płaskie, równe i bez zadziorów.

Na wiosnę jak wszystko zawiodło dałem silikon temperaturowy pod podkładki miedziane i kilka miesięcy był spokój.

Teraz znowu puściło i leje się konkretnie, że jeździć się z tym nie da.

Są jakieś patenty na uszczelnienie czy wymieniać przewód i obudowy wtrysków do skutku?

 

Atualnie w akcie desperacji zamiast podkładek mam wycięty plasterek gumowy z przewodu paliwowego i chwilowo się sprawdza, ale znając życie pewnie tez puści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    14

Podkładki są wąskie i szerokie.Spróbuj założyć wąskie .Może przewód przelewowy jest wadliwy.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dzikizetor    50

  1. daj od zetora razem z kołnierzami wtrysków ja mam tak w zetorze 4011

post-61606-0-26526700-1377725046_thumb.jpg

Edytowano przez Dzikizetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Zastosuj podkładki z układów hydraulicznych. Mają taki gumowy kołnierz uszczelniający.

 

Właśnie czegoś takiego szukałem po sklepach ale nikt nigdy nie widział.

Mam takie przy pompce paliwa i sprawują się super, ale przyszły razem z pompką.

Gdzie można kupić takie podkładki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

W sklepie z hydraulika, tam gdzie naprawiają hydraulikę, w sklepie z częściami do cięzarówek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubala    0

skombinuj narzynke 8x1 zdaje się , tam jest drobnozwojowy gwint a przynajmniej był :rolleyes: i dogwintuj te śrubki z dziurkami z jeden zwój lub więcej jak sie uda. Potem nowe grubsze podkładki na wszelki wypadek jakby było za mało, a że dokręciłaś " na chama" to śrubę we wtryskiwacz ale nie znaczy że zacisnałeś uszczelki do granicy mozliwości. Ten opór to nie zaciśnięcie uszczelek tylko niemożnośc dalszego wkręcenia tej śrubki!!! Stąd i nieszczelność. aa dokręcaj z czuciem. łatwiej ukręcić tak podrasowane śruby. Krótko- te nowe śrubki są za mało podgwintowane

Edytowano przez kubala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Witam

Uporałem się w końcu z wyciekiem. Okazało się, że otwory w kołpakach wtrysków są już rozbite, (normalnie tego nie widać, dopiero jak się z nowym porówna) nowe śruby też nie trzymają wymiaru jeżeli chodzi o średnicę i długość gwintu.

Nowe śruby, nowy przewód przelewowy, jeden nowy kołpak wtrysku, nowe uszczelki z gumką zamiast miedzianych i nie cieknie.

 

A teraz pytanie za sto punktów. Przy odkręcaniu kołpaka odkręcił się razem tą wkrętką, co ustala ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.

Wkręciłem ją z powrotem mniej więcej na taki sam wymiar, odpaliłem i nie słychać różnicy w pracy silnika.

Czy jest patent na ustawienie tego ciśnienia bez wyciągania wtryskiwacza?

Ewentualnie czy jeden zwój w tą czy w tamtą daje duże zmiany w ciśnieniu?

Czy warto się tym przejmować, wyciągać wtryskiwacz u ustalać ciśnienie na próbniku czy nie zawracać sobie tym głowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Tak w ciągniku nie ustawisz idealnie każdego wtryskiwacza.I nie będzie słychać za bardzo czy jest dobrze czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Tak w ciągniku nie ustawisz idealnie każdego wtryskiwacza.I nie będzie słychać za bardzo czy jest dobrze czy nie.

 

Tak też myślałem. Traktor sprawdzony już w polu, a w zimie wyjmę wszystkie wtryskiwacze, i posprawdzam ciśnienia i rozpylanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Mam problem z odpaleniem szescdziesiatki.Otoz gdy mialem stary rozrusznik wraz z bendixem odpalał normalnie,lecz gdy rozrusznik sie spalil i zalozylismy nowy rozrusznik i nowy bendix pojawil sie problem.Otoz gdy proboje ja odpalic slychac jakby chodzil tylko sam rozrusznik,szczegolnie tak sie dzieje gdy jest zimno(w lato nie bylo takiego problemu,gorzej jest teraz w zime).Dodam ze zeby na wiencu sa wszystkie w porzadku.
      W czym moze byc problem.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi.Pozdrawiam
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez Sqowron
      Hejka jaki luz na zaworach ustawić w c 360 ? Z tego co wiem to ssące 0,18 - 0,22  a wydechowe 0,28 - 0,32 ale w praktyce może być chyba trochę luźniej nie? np ssący 0,25 a wydechowy 0,35 ?? Dobrze mówię? A teraz pytanie jak je ustawiać chyba na przemian tylko który z którym 1-4 2-3 ? Czy jak bo nie mam pewności ? 
×