Zaloguj się, aby obserwować  
DominikG

Problemy z moim SA

Polecane posty

DominikG    0

Witam chciałem się zapytać jak ustawić nawiew czy tam coś co jest żeby powietrze wydmuchiwane było zimne i jak ustawić żeby leciało ciepłe.Mój pronar 82SA jest z 2002 roku (ale od nowości go niemam (kupiłem w lutym) i on ma od nowości tą maskę nowego typu i napęd nowego typu). Drugi problem to jest z siedzeniem , ponieważ jest ono przechylone w prawo i niewiem jak to naprostować czy co zrobić . Proszę o szczere i pomocne odpowiedzi . Dziękuję z góry :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    32

jesli chodzi o siedzenie to z lewej i z prawej strony masz takie 2 dzwignie i i nimi regulujesz wysokosc. jesli chodzi o nadmuch to mosisz zakrecic kranik na wwzu doprowadzajacym rozgzany plyn z chlodnocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DominikG    0

Dzięki za odpowiedż yuma20 ale ja mam instruksie obsługi i katalog zakupiony i przeczytaną instrukcje. Ej Ziel jakie dwie ?? jedna na dole od twardości co nie ?? druga po prawej stronie wyżej od wysokości co nie ? trzecia od oparcia nic niezwiązana z pochyleniem siedzienia . I która mam pokręcić (napisz czy wykręcać czy wkręcać ) (PS jest namaksa rozciągnięta ta ala guma chroniąca te sprężyny .


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuma20    0

prawdopodobnie w starych mtz było coś takiego że podczas pracy (orania) z jednym kołem niżej mogłeś sobie przechylić jedną stronę fotela by był poziomo

 

a teraz w pronarach(domowych) nie ma czegoś takiego (mam 82 i 1025) przynajmniej w standardowym? fotelu (pierwszy ??? w instrukcji) ok 2 tygodni temu rozbieraliśmy jeden z foteli do naprawy przesmarowania i nie ma prawa być krzywo

u nas jeden z foteli był przez poprzedniego właściciela na maxa skręcony że jak na min siadałem to nie drgną i w czasie rozbiórki okazało się że w środku jest mocno wyrobiony - jedna z tulei oraz mocowanie sprężyn wyrwana była gałka do regulacji "głębokości"

 

trzeba zajrzeć do środka i już

Edytowano przez yuma20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DominikG    0

Acha . Mam jeszcze problem z zapalniczką . Polega on na tym że w jedynm z tych kabli co idą do zapalniczki nie ma napięcia i niewiem co mam zrobić a niechce tego all rozkręcać i wycinać ... Może macie jaką przydatną metodę na to czy coś w tym stylu ??


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    31

do zapalniczki idą 2 kable w jednym jest + napięcie a w drugim - i nie ma prawa tam byc więc nie wiem o co CI chodzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DominikG    0

do zapalniczki idą 3 kable Kolego 1 od podświetlenia 2 od + i 3 od -

a mi chodzi o to że w jednym z tych kabli + lub - nie ma napięcia

a niechce tego all rozkręcać lub wycinać


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    31

najprawdopodobniej nie kupiłeś rad kilera i teraz mysza coś przegryzła albo po prosty kabel zakurzony zaśniedziały pękł.

Weż sobie do podświetlania i do grzania zapalniczki podciągnij jeden kabel ten w którym jest napięcie i po sprawie.

nie wydaje mi się żeby to ciągnęło aż taki duży prąd żeby bezpieczniki paliło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    31

aha, chyba że tak no to nie ciekawie.

jutro w moim SA zmierzę napięcie i pobadam co i jak czy to jest prawda co Ojciec Twój mówi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    31

Dzisiaj nie dałem rady ( cały dzień talerzowania udało się za 8 godzin walnąć 10 hektarów ) ale jutro święto więc na bank dostaniesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    803

Jaki kabel by to nie był, w każdym miejscu ciągnika napięcie na wszystkich jest takie samo. Różnica jest jedynie w tym że kabel od podświetlenia ma mały przekrój. Nie wspominając o tym że podświetlenie jest zabezpieczone bezpiecznikiem i obejmuje nie tylko zapalniczkę ale całą deskę.

Pomijając kabel podświetlenia masz dwa do sprawdzenia. Probówki i podłącz jeden koniec do plusa w instalacji a drygi do minusa w zapalniczce. To zewnętrzna jej część. jak nie zaświeci to nie ma masy. Jeśli świeci jeden koniec probówki do masy ciągnika a drugi do plusa zapalniczki. Jak nie zaświeci to sprawdź bezpiecznik jeśli jest ok to kable. Przecież to najprostsze urządzenie w ciągniku z możliwych.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michal_xs
      Panowie beczkowoz chodzil na jesieni bez zarzutów, zima musiałem wywieźć troche gnojowki lalem gorącom woda pompa puściła i włączyłem walek i tak.jakby wylatywal z niej lod i tak pukal , ale przestał i wywiozlo sie dobrze. Dzis wywiozlem jedna beczke i juz gdy ja wypuszczalem to mialem lekko.slabawe ciśnienie a juz drugą beczke ledwo zaciągla . Odkrecilem dekiej i okazalo sie ze lopatki sie nie zastaly i sa w dobrym stanie co robić? Dodam ze beczka jest w miare nowa, 5 lat. Pompa próżniowa. Zalaczam zdjęcia.


    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, 
      mam problem z hydrauliką w moim MF-255 działa w nim tylko jedno gniazdo zewnętrzne hydrauliki.  Przewody do rozdzielacza pod siedzeniem są sztywne (rurka). Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
    • Przez Bogusław55
      Witam, mam problem z masse fergusonem 380 , po zagrzaniu oleju zanika wspomaganie i zapala się kontrolka od skrzyni biegów (czerwona) , szarpie podnośnik tak jakby brakowało oleju w podnośniku. Proszę o pomoc bo nie wiem co to za przyczyna a każdy mechanik rozkłada ręce.
       
    • Przez poznaniak123
      Mam ciągnik ursus1212 przekażnik wom czasami się włącza a czasami nie wajchą przy kierownicy nie wiem co tam się popsuło .
    • Przez mateuszs1993
      Witam,
       
      Mam problem z mechanizmem różnicowym wygląda to tak jakby cały czas była włączona blokada nie można skręcać na miejscu.
      Pedał blokady ogólnie nie jest w tym samym położeniu można nim ruszać do tyłu do przodu i ogólnie jest wyżej niż był dotychczas.
      Po wciśnięciu pedału i ruszeniu pedał tak jakby wskakuję niżej tak jak to było dotychczas podczas włączania blokady ale nawet gdy cofnę i pedał wyskoczy nadal coś jest nie tak podczas skręcania.
       
      Jakieś sugestie ?
      Miał ktoś podobną zagadkę?
       
      Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj