News
nikt933

Deutz Fahr Agrotron-Czy się kierować przy kupnie

Polecane posty

nikt933    2

Mam zamiar kupić Deutz'a Fahr'a Agrotrona, gdzieś około 115-135 km, rocznik około 1997-1998. I tu pytanie do was drodzy koledzy, czym mam się prowadzić przy kupnie używanego ciągnika. Na co mam zwracać największą uwagę. Za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Tak jak przy każdym urzywanym ciągniku. Patrzy się na ogólny stan wizualny. Stan i zużycie opon, czy nie ma wycieków, jak odpala, czy nie dymi za mocno po odpaleniu (na zimno oczywiście będzie więcej dymił niż po rozgrzaniu silnika). Trzeba sprawdzić czy wszystko działa- wsp[omaganie, podnośnik (EHR), elektryka. Ważne jest tez aby potem nie było problemów z rejestracją, bo róznie to bywa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasz17    0

Witam. Panowie jak jest z rewersem elektrohydraulicznym w DF?? Mieliście jakieś kłopoty z nim?? Interesuje mnie głównie w Agrotronach 1996-2003

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Zdaje się do 2000 roku trzeba było używać sprzęgła, w 2000 r wprowadzili power shutle działające do 12km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a jak jest powyzej 12km/h???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

No właśnie nie wiem czemu wszędzie piszą, że do 12 km/h bo to jest totalna bzdura. Ja sam się bardzo zdziwiłem i specjalnie zrobiłem "test". Patrzyłem przy jakiej maksymalnej prędkości k100 zrobi "nazat" to o dziwo robił to nawet przy 20 km/h ! :rolleyes: powyżej tych 20 km/h albo bardzo dużych obrotów silnika ciągnik nie zmieni kierunku jazdy tylko zapiszczy sygnał dźwiękowy a wtedy trzeba dźwignię powershuttle przestawić na N (Neutral) po czym ponownie wybrać kierunek jazdy :)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Nic w tym dobrego jak nawraca sie przy 20km/h, widocznie masz niesprawne zabezpieczenie. Takie eksperymenty grożą znacznym zużyciem mokrego sprzęgła lub nawet spaleniem w skrajnych przypadkach. W moim traktorku jest blokada nawrotu pow. 10km/h i działa jak należy, ale desperaci zawsze mogą "zresetować" układ sprzęgłem, wrzucić wsteczny przy 20km/h i puścić gwałtownie pedał efektownie paląc gume lub ukręcając wałek atakujący przekadni głównej albo z gracją wylatując przez przednią szybe <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Rozumiem o czym mówisz i wiem, że tego typu zabawy są nie zdrowe a nawet zabójcze dla układu jezdnego ciągnika. To był tylko test <_<


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLKA1988
      witam wszystkich. Myśle o kupnie kombajnu i mam na oku deutz fahr 36.10 .  heder 4,20 .   chciałbym sie dowiedziec cos o tym sprzęcie  ..awaryjność,wydajność,dostepność części ,czy są jakies elementy na ktore najbardziej trzeba zwrócić uwage przy zakupie. Szukałem coś w sieci ale nic o tym modelu nikt nie pisze. czy tych kombajnów jest tak nie wiele w PL ?
    • Przez mcmarek17
      Witam, mam pytanie odnośnie niepokojącego hałasu wydobywającego się przy wciśniętym sprzęgle. Dodatkowo czuć charakterystyczny smród sprzęgła z tyłu ciągnika. Poproszę o sugestię, co to może być i czy warto już w tym momencie wołać mechanika. Z góry dziękuje za odp.
    • Przez MKrajes
      Planuję zakup głównego ciagnika w gospodarstwie. Moc znamionowa 170 km.Ciągnik głównie pracować będzie w transporcie z beczkowozami 19500l i 15700l oraz z zestawem kosiarek 3,20 przód i 3,20 tył.Dodatkowo orka i uprawa.Mam swoje 4 typy 
      Fendt 818 Vario 
      John Deere 7430 Premium
      Massey Ferguson 6490 Dyna 6
      Deutz Fahr M650
      Mam duże wątpliwości dotyczące skrzyni Vario jedni chwalą inni ganią. Może ktoś użytkuje i rzetelnie napisze jak się sprawdza w praktyce. Bardzo ciekawią mnie opinie na temat Mf i Deutza bo przebiegi używanych są dużo niższe niż  Fendta czy JD które ciężko znaleźć z przebiegiem poniżej 8tys mtg. Może ktoś z użytkowników pomoże mi rozwiać wątpliwości 
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez Marecki2922
      Witam , mam prośbę do użytkowników tego modelu lub podobnego , otóż mam w moim ciągniku dwie sekcje hydrauliki jedna jest dwustronnego działania a druga jednostronnego i chciałbym przerobić na dwustronne tylko gdzie wpiąć przewód i czy coś trzeba zaślepić 
      Będę wdzięczny za podpowiedź 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.