Skocz do zawartości
nikt933

Deutz Fahr Agrotron-Czy się kierować przy kupnie

Polecane posty

nikt933    2

Mam zamiar kupić Deutz'a Fahr'a Agrotrona, gdzieś około 115-135 km, rocznik około 1997-1998. I tu pytanie do was drodzy koledzy, czym mam się prowadzić przy kupnie używanego ciągnika. Na co mam zwracać największą uwagę. Za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Tak jak przy każdym urzywanym ciągniku. Patrzy się na ogólny stan wizualny. Stan i zużycie opon, czy nie ma wycieków, jak odpala, czy nie dymi za mocno po odpaleniu (na zimno oczywiście będzie więcej dymił niż po rozgrzaniu silnika). Trzeba sprawdzić czy wszystko działa- wsp[omaganie, podnośnik (EHR), elektryka. Ważne jest tez aby potem nie było problemów z rejestracją, bo róznie to bywa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasz17    0

Witam. Panowie jak jest z rewersem elektrohydraulicznym w DF?? Mieliście jakieś kłopoty z nim?? Interesuje mnie głównie w Agrotronach 1996-2003

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134

Zdaje się do 2000 roku trzeba było używać sprzęgła, w 2000 r wprowadzili power shutle działające do 12km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

a jak jest powyzej 12km/h???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

No właśnie nie wiem czemu wszędzie piszą, że do 12 km/h bo to jest totalna bzdura. Ja sam się bardzo zdziwiłem i specjalnie zrobiłem "test". Patrzyłem przy jakiej maksymalnej prędkości k100 zrobi "nazat" to o dziwo robił to nawet przy 20 km/h ! :rolleyes: powyżej tych 20 km/h albo bardzo dużych obrotów silnika ciągnik nie zmieni kierunku jazdy tylko zapiszczy sygnał dźwiękowy a wtedy trzeba dźwignię powershuttle przestawić na N (Neutral) po czym ponownie wybrać kierunek jazdy :)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Nic w tym dobrego jak nawraca sie przy 20km/h, widocznie masz niesprawne zabezpieczenie. Takie eksperymenty grożą znacznym zużyciem mokrego sprzęgła lub nawet spaleniem w skrajnych przypadkach. W moim traktorku jest blokada nawrotu pow. 10km/h i działa jak należy, ale desperaci zawsze mogą "zresetować" układ sprzęgłem, wrzucić wsteczny przy 20km/h i puścić gwałtownie pedał efektownie paląc gume lub ukręcając wałek atakujący przekadni głównej albo z gracją wylatując przez przednią szybe <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Rozumiem o czym mówisz i wiem, że tego typu zabawy są nie zdrowe a nawet zabójcze dla układu jezdnego ciągnika. To był tylko test <_<


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ReKoRd022
      Witam mam problem z ciągnikiem wyświetlają się dwa błędy t64 i t65 , t64 się zapala kiedy ciągnik jedzie do przodu i naciska się Sprzeglo a t65 różnie się zapala czasami na 4 biegu lub 5 na m h i s ale najczęściej na 5 s (nadbieg) wtedy trzeba na rewersem na luz i ponownie włączyć przełożenie. Nie wiecie co może oznaczać ten kod usterki t65 ? Pozdrawiam
    • Przez Juzeffff
      Witam! Mam problem dotyczący układu hydrauliki zewnętrznej w ciągniku Deutz Fahr Agrotron 215, mianowicie po wciśnięciu klawisza odpowiadającego za otwarcie elektrozaworu układ nie uaktywnia się, z kolei gdy ruszymy kierownicą układ staje się aktywny. Natomiast na drugiej parze złączy hydraulicznych na chwilę pokazuje się dioda informująca o kierunku przepływu oleju, a następnie gaśnie. Co może być powodem niedomagania? Ciśnienie układu wynosi od 180 do 200 atmosfer. 
      Pozdrawiam! 
    • Przez Mixser0997
      Witam posiadam ciągnik deutz fahr agrotron 6.00s z 1996r. Pojawił się problem z ehr. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się pomarańczowa dioda, a podnośnik nie reaguje. Jedynie można podnosić i opuszczać guzikami z błotników.
      Ktoś wie co to może być? Jeśli tak proszę o pomoc
    • Przez beorn
      Witam,
      Mam uprzejma prośbę o podanie wskazówek dla wyjściowego ustawienia tego modelu w pszenica/jęczmień, groch oraz rzepak.
      Chodzi konkretnie o klepisko na wlocie
      Prędkość separatora obrotowego (dostępne dwie prędkości)
      Predkość DGR (mini młocarnie), również dostępne dwie prędkości
       
      Nie dysponuję instrukcją i byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Przez sebek6544
      Witam grupowiczow mam problem z zaczynaniem beli w prasie john deere 550 problem polega na tym że często zapycha się podbierak i ciężko ma obrocic proszę o pomoc z czym może być związany ten problem
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.