Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bizon rekord rok 89 strasznie grzeje olej hydrauliczny po paru minutach pracy. Podobno trzeba wymienić zawory rozdzielaczy i będzie ok. Tylko co się zapytam w sklepie to oni muszą mieć oznaczenie ze starego a u mnie nie ma żadnych (pościerały się). Czy jest jakaś różnica między tymi zaworami? Jakie kupić? Z góry dzięki za odpowiedź.

Opublikowano

według mnie jakby był stały obieg czyli coś jest włączone no nie wiem na chowanie rury od wysypu czyli jest cały czas naciśnieta gałka tzn od otwierania i zamykania rury u mnie kiedyś tak bylo

Opublikowano

Po odpaleniu silnika sprawdzaj po rurkach ręką gdzie się grzeje.Może dzielnik strumienia masz walnięty czyli to dziadostwo co rozdziela olej na orbitrol i rozdzielacze.

 

 

W rekordzie jest osobna pompa wspomagania.

i instalacja zreszta tez tylko zbiornik ten sam.

Opublikowano

któryś rozdzielacz miesza olej między sekcjami , albo oba rozdzielacze i będzie gotować, ocenić na początku czy nie ciekną, jak ciekną to wymontować jeden i sprawdzić stan gumek na sekcjach, jak twarde się kruszą to r5ozdzielacz do regeneracji. Jak nie wyłapiesz na samym początku , który rozdzielacz rąbie sprawę, załatwisz drugi rozdzielacz, prawdopodobnie nawet i orbitrol.

Opublikowano

oczywiście ze są oddzielnie, jak najbardziej, tylko zasilane tym samym olejem z tego samego baniaka na górze , jak tam jest zagotowany olej to pójdzie na oba układy, a nie na jeden zimny, a na drugi gorący. Przerabiałem to w swoim i wiem jak się kończy na kacie dokańczanie żniw przy gotowaniu sie oleju, a jeszcze jedno, jak już na prawde go grzeje to potrafi i przewód gumowy na powrocie lub zasilani pęknąć bo zrobi się twardy i cały olej nagle masz na ziemi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez uator
      Panowie, przekopałem te działy i podobnego tematu nie znalazłem. Czy ktoś się z tym uporał? Nie mogę za Boga uszczelnić tej miski. Dorobiłem fest uszczelkę pod tą misę, jestem w trakcie rozbierania, zdjąłem tą uszczelkę, i nie widać nigdzie żeby pod nią była nieszczelność, a jednak jakimś cudem olej ucieka mi do skrzyni. Nie mam ochoty kolejny raz robić dochodzenia i za 2 tygodnie znowu rozbierać. Chciał bym aby mój ciapek brał olej ze skrzyni. Niby prosty temat, puścić od pompy rurkę w dół, ale dawać filtr na końcu? Gumową czy stalową? Tam nawet nie ma jej jak zamocować, boję się żeby z czasem nie przespacerowała się w stronę któregoś z trybów. Czy ktoś robił podobną modyfikacje?
    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v