vw1994

JD 6115M czy Vartra N111e czy DF Agrotron K610

Polecane posty

vw1994    0
Napisano (edytowany)

Panowie mam do was pytanie stoje przed zakupem ciągnika i mam trzy oferty do wybory, który wybrac. Traktor ma pracować z ładowaczem czołowym.

 

John Deere 6115M:

- 115 kM moc nominalna 121km maksymalnej

- 4 cylindrowy

- filtr czastek stałych

- amortyzowana oś przednia

- power quad 24/24

- 3 pary wyjsć hydraulicznych

cena 228tys netto

 

Valtra N111e

- 125 kM

- 4 cylindry

- amortyzowana kabina

- 2 pary wyjść hydraulicznych

cena 230tys netto

 

 

DF agrotron K610

- 127km

- 6 cylindrów

- niezależny układ hydrauliczny (dodatkowy zbiornik)

- 3 pary wyjsc

cena 220 tys netto

 

 

 

Traktor ma pracować z pługiem 4 skibowym agregatem uprawowo siewnym no i ładowaczem czołowym.

Edytowano przez vw1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    59

A gdzie dostałeś propozycję 220 netto za DF Agrotron 610 mi pire...li cenę 250 netto gdzie masz takiego dealera?

 

Bierz DF ale Agrotron do tura hm.... może jakiś Agrofarm po co ci sześciotonowy traktor do tura?

 

Gdzie dostałeś taką cenę daj namiar...

 

Jakby co DF Fend ale ta cena :(((( i Valtra jednak DF ogumienie silnik itd ja wybrałem DF

 

Podaj namiary na Dealera to ja swojemu poslę wiązankę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey5425    0

Za DF według mnie przemawia niezależny układ hydrauliczny , mokre sprzęgło , cenna jaką masz zaproponowaną , 3 pary wyjść, a jak masz ciężkie ziemie to bardziej pasował by 6 garowy oraz cieszy ciągnik bendzie lepszy do współpracy z agregatem uprawowo siewnym , minusem w df jest duży gabaryt jak na ciągnik z turem . JD ma już filtr cząsteczek stałych i nie wiem czy to jest takie dobre rozwiązanie , ale nie uważam że jd jest zły .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kendzior15    87

ja wybrałbym DF 6 cylindrów to w polu spora różnica niż 4 a że to tura to nie przeszkadza jak na polu ładujesz np: bele a nawet jeszcze lepeij nie nosi tak ciągnikiem :) niezależny układ hydrauliczny i głowa o czystość oleju spokojna wszystko podpinasz co chcesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale jeżeli chodzi o spalanie w turze to 4 a, 6 cylindrów jest różnica. A kolega ma valtre n101 i jeżeli do pługa, agregatu świetne nawet przy 4cyl. I nie jest za duże do tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw1994    0

Przy turze to on bedzie głównie przy oborniku robił i jakieś tam drobne prace.

ten agrotron jest mocniejszy od JD ale za to gabarytowo mniejszy i lzejszy, wiec troche dziwne.

Ziemie sa raczej u mnie cięzkie i pytanie czy JD bez problemu sobie poradzi z pługiem i kambela

 

 

A jezeli 220 za DF to mało to ten JD przy nim to strasznie tani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niklas    0

Zastanawia mnie tylko gdzie teraz chcesz kupić nową n111 bo na kraj już nie dostaniesz <_< A jeśli chodzi o valtre to do tura lepsza sprzęgło hydrokinetyczne jak w ładowarce a w spalaniu użytkownicy Valtry złego słowa nie powiedzą jak możesz to bierz valtre :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154
Napisano (edytowany)

Też mnie to zastanawia skąd on ją wytrzaśnie może chodzi o N101?

Ale jeśli jakimś cudem ją znalazł to z tej trójki wg mnie będzie najlepszym wyborem: 2 tryby pracy silnika, AutoTraction, skrzynia 40Eco (Agrotron niby też to ma ale nie posiada Półbiegów do tyłu), duży rozstaw osi (K610 jak dobrze pamiętam ma zaledwie o 5,4cm większy)

Sprzęgło HiTrol występuje jako opcja za którą trzeba dopłacić a w N111e w ogóle go nie może być :P

Jakby sporo z ładowaczem miał ganiać to można było by jeszcze MF rozważyć bo one mają ciekawe a za razem wygodne rozwiązanie - możliwość zmiany przełożeń dźwignią rewersu :)

 

ja wybrałbym DF 6 cylindrów to w polu spora różnica niż 4 a że to tura to nie przeszkadza jak na polu ładujesz np: bele a nawet jeszcze lepeij nie nosi tak ciągnikiem :)

A niby w czym ten K610 jest od tych 2 4cylndrowców?

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw1994    0

Chodzi o valtre N111e, jest to valtra z 2012 roku po prostu stoi na placu u delera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z wyborm na forum to nikt zbytnio nie pomoże, teraz już sam musisz zdecydowac co wybrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw1994    0

Decyzja już raczej podjęta najprawdopodobniej padło na DF K 610 , zawsze co 6 cylindrów to 6 i jeszcze ten zbiornik niezalezny daje wielki plus.

A co do Valtry to po jakiego kija Ci półbiegi do tyłu, całkowicie zbędny bajer:P a ciągnik ma być do pracy a nie do szpanu czy jarania sie bajerami:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Pożyjemy pogadamy szczególnie że zakładasz pracę z ładowaczem :P

zawsze co 6 cylindrów to 6

Możesz rozwinąć tą myśl bo nie bardzo rozumiem :blink:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw1994    0

Chodzi o to ze na przykład w orce zawsze te sześć cylindrów będzie sobie lepiej radziło niż te cztery, mniej po d*pie dostawało.

A jeszcze jakie sa koszty serwisowania Valtry a Deutza, kolosalna róznica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

A kto Ci takich rzeczy naopowiadał :P To co piszesz miało rację bytu w starych ciągnikach na wtrysku mechanicznym ale na pewno nie na CR gdzie liczba cylindrów nie ma nic do charakterystyki i mocy silnika ale do spalania to i owszem (4cylindry w każdej lekkiej pracy będzie oszczędniejsze a w ciężkiej może spalić podobnie jak 6)A z reszta co ja będę się rozpisywał poczytaj ten temat: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/10951-czworka-czy-szostka/page__st__240

Poprzeglądaj też testy ciagników...


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
Napisano (edytowany)

Nawet bym nie zaglądał do tamtego tematu. Same kłótnie i nic nie można z niego wynieść. Prawdą jest to ze 6 cyl lepiej sobie radzi niż 4. W 6 niema takiej przerwy w kolejnych wybuchach (łopatologicznie) co daje większą moc niż w 4. I w cale nie są oszczędniejsze 4 cyl bo potrzebuje wysokich obrotów do uzyskania max mocy a 6 cyl 1500 obr ci starczy żeby osiągnął maksymalną moc

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Można wynieść tylko trzeba wiedzieć i rozumieć co się czyta ;)

To jak wytłumaczysz mi że jakim cudem Valtrą N111e pracuje się spokojnie na 1400-1600obr./min? Po***ło im się i wstawili mi 6 zamiast 4 :blink: wątpie :lol: to może obrotomierz źle wskazuje :P


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Za mały sprzęt masz dopasowany do mocy ciągnika. W tamtym temacie żaden specjalista sie nie wypowiedział a tyle różnych teorii tam jest co użytkowników..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

No tak np. 3m agregat podorywkowy pewnie twoim zdaniem powinien 4m ciągnąć :P

Tylko że niektóre podparte sa dowodami w postaci danych z testów itp inne są wyssane z palca i ładnie pokolorowane :lol:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2511    6

MgrLukash daj spokój nie opłaca się poruszać tego tematu gdyż połowa osób na forum to osoby (nie obrażając nikogo) o dużum mniemaniu widedzy czyli wiedzą lepiej niż inni. dla nich doskonały ciągnik to 6 garowy zetor stary który jak dla mnie jest kompletnym niewypałem (sam posiadam i nie lubię nić nim robić). spór co jet lepsze 4 czy 6 cylindrów zawsze był jest i bedzie. aktualnie chyba nie ma producenta ciagników który poniżej 140 km montuje silniki w 6 cylindrach. wszyscy producenci juź montują silniki 4 gary wiec coś musi w tym być skoro ku temu się skłania. każdy ciągnik będzie ekonomiczny gdy bedzie miał dopasowany odpowiednią wielkością osprzęt, jak i kierowca będzie rozsądnie pracował a niie gaz w piz*... osobiście podobaja mi się ciągniki 4 garowa o mocy 140 km i gdybym miał mozliwośc to bym kupil ( mażenie agrotron 6160.4 ttv llub valtra n143 direct)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw1994    0

Ogólnie to jeżdżę za ciągnikiem od jakiś dwóch tygodni i wszędzie gdzie jestem to każdy mówi ze to jest czysty debilizm wyciągać z czterech garów do 170 koni (Valtra).

Zadajmy sobie podstawowe pytanie jaka będzie żywotność takiego silnika, o kulturze pracy juz nie wspominając.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli chodzi o valtrę to tam są inne zasosowania aby zwiększyć tą moc a nie tylko zwiększać na silniku i gdyby to sie nie sprawdzało to by tego nie robili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154
Napisano (edytowany)

@vw1994 Bo chcą Ci wcisnąć swojego 6 garowca :P to normale u konkurencji :D Niedługo pojawi się MF 6616 który z takiego samego silnika jak Valtra bedzie miał max 185KM.

 

 

Zadaj sobie lepiej pytanie co ma liczba cylindrów do żywotności silnika? Bo na moją głowę to liczy się jakość zastosowanego materiału - jak zrobisz go ze słabego to choć by i on maił 100KM z 8cylindrów to i tak długo nie pochodzi.

 

 

@rafal2511 obecnie zostały jeszcze chyba tylko 6 cylindrowe silniki FPT które mają po 117KM +Boost montowane są w koncernach CNH i ARGO

Mi ostatnio po głowie chodzą 3cyl i 100KM :lol:

Czasem myślę że niektórzy żyją jeszcze w latach 80/90 XX w.

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KoNiU4718    10

Jeżeli do tura do JD, zawsze to konstrukcja ramowa, a 115 km powinno dawać radę w 4, kolega ma i sobie śmiga ;) Chodź fakt faktem, co 6 cylindrów to nie 4, na pewno DF będzie oszczędniejszy w orce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niklas    0

Chodzi o to ze na przykład w orce zawsze te sześć cylindrów będzie sobie lepiej radziło niż te cztery, mniej po d*pie dostawało.

A jeszcze jakie sa koszty serwisowania Valtry a Deutza, kolosalna róznica.

 

To chyba dobrą gadke miał dealer DF jak twierdzisz że serwis jest tańszy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Orzech334
      Witam . Posiadam df
      k90 od dwóch lat .W zeszla zime nie było problemu z ogrzewanie a teraz nie grzeje. Wąz dochodzący do zaworu sterującego przy nagrzewnica jest goracy a nagrzewnica jest zimna. Wiec wymieniłem zawor. Do tego nowy termostat i dalej to samo .... 
      Posiadam panel manualny.
      Prosze o pomoc .Kazda sugestja bedzie pomocna 
       
    • Przez Saper95
      Witam.
       Mam problem z deutz fahrem. A więc podczas zmiany biegów(nie zależnie z którego na który) po wciśnięciu sprzęgła zanim zmienię bieg ciągnik bardzo szybko zwalnia.  Czego może to być. przyczyna? Z góry dziękuję. Dodam jeszcze że teraz wyskoczył mi błąd 14 i kluczyk
    • Przez GRPakosz
      NH z silnikiem 6 cilindrowym wolno ssąca. 
    • Przez Orzech334
      Witam . 
      Posiadam Deutz Fahra Agrotron K90 okazało sie że padla uszczelka pod glowica, wiec ciągnik pojechał do naprawy. Dzisiaj bylem zobaczyc jak pracuje bo juz go poskladali i ciągnik zaczął kopcic.Glowica po planowaniu .zawory dotarte , nowe wnetrze turbiny.regenerowane byly wtryskiwacze. Dodam ze przed wymiana ciągnik nawet jak był zimny to nawet dymku nie puścił. A teraz kopci na niebiesko....;/ .co moze byc przyczyna ? Zle wyregulowane zawory ? Ciagnika nie odebrałem i nie mam zamiaru płacić ani złotówki póki ciągnik nie przestanie kopcic.Prosze o opinie i pomoc.
       
    • Przez kocik62
      deutz agrotron 6.30s wyświetla się blad FC i nie ma biegów
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj