Skocz do zawartości

rafal2511

Members
  • Zawartość

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

3 obserwujących

O rafal2511

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 25.11.1990

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    rolnictwo
  1. Kupno używanego ciagnika około 100KM

    Witam Ja bym polecil ci ciagnik deutz fahr agrostar 4.71. Ciagnik ma 95 km jesli dobrze pamietam. Znajdziesz takiego w dobrym wyposazeniu czyli klima ehr i nawet pneumatyka do przyczepy w 50 tys nawet z turem. Skrzynie biegow byly rozne niestety sa to ciagniki bez rewersu biegi sa ulozone w sposob ze sa dwie wajchy jedna od biegow (biegow bedzie 6 lub 5 zalezy od wersji) druga od ze tak powiem reduktor to znaczy jakie biegi chcesz wolne czyli zakres L polowe zakres M soszowe czyli H lub wsteczne R (wsteczny jest ulozony na wprost polowych co podczasz zmniany przypomina dzialanie rewersu mechanicznego. Silnik chlodzony powietrzem wiec bedzie dosc ekonomiczny. Dosc zwrotny i wygodny. Jesli znajdziesz z skrzynia 6 i polowka to polecisz nim 40 km/h.
  2. Fendt 515c & Deutz fahr dx 4,50

      Czemu dobre? jak duże bele to 150km  to nie jest w cale przesada   
  3. Fendt 515c & Deutz fahr dx 4,50

      Czemu dobre? jak duże bele to 150km  to nie jest w cale przesada   
  4. zgadza sie czujnik temperatury znajduje sie w pierwszej głowicy ( z toeo co wiem od pracownika serwisu deutz  numeruje cylindry od kabiny zaczynając) od strony pompy wtryskowej pod osłoną którą odpina się dwoma zatrzaskami 
  5. Jaka duża kostka?

    katalog to bu jeszcze mógłby być ale instrukcja przydałaby się po polsku ale jak nie będzie to trudno jak byś mógł to wstaw ten link
  6. Jaka duża kostka?

    Posiada ktoś katalog lub instrukcję obsługi do pracy krone big pack 120-80 z 1998 roku lub czy wie ktoś gdzie można kupić bo nie posiadam a by się przydał
  7. Jaka duża kostka?

    witam Potrzebóję pomocy. Zajmujemy się skupem słomy i do tej pory prasowaliśmy bele prasą new holland 648. w tym roku chcemy kupić kwadrata krone big pack 120-80 bele i tu moje pytanie czy zetor 16145 da sobie w tej prasie radę głównie chodzi tu o wałek gdyż one pracują na 1000 obr. i czy zetor wytrzyma i czy w ogóle ruszy wałek? Proszę o szybką pomoc bo nie wiemy czy szukać prasy czy nie? Pozdrawiam A i jeszcze jedno pytanie. Ile będzie ważyła taka belka z prasy krone 120-80 dwukomorowej?
  8. Deutz Fahr DX 4.50

    Maskę żeby zdemontować to należy zdjąć komin który rest tylko nakładany nigdzie nie przykręcony zdjęć boczne osłony które są na zatrzaski z przody maski od dołu są dwie zawleczki które się wysuwa to maska się podnosi do góry jak w nowych ciągnikach a żeby ja całkowicie zdjęć to przy kabinie są po dwie śruby z każdej strony czyli łącznie cztery wykręcasz je i zdejmujesz całą maskę czyli od 5 do maks 10 minut roboty są tam jeszcze inne osłony silnika ale to też chwila i silnik jest odsłonięty. Wiskoza to popularnie nazywany wentylator który chłodzi powietrzem silnik jest on napędzany mechanicznie z silnika przez dwa paski klinowe ale sterowany jest hydraulicznie zależy jaka temperaturę ma blok silnika jak pamiętam to ma on chyba cztery biegi jak nie będzie pracował na wszystkich biegach to mino ze może być silnik suchy to i tak będzie się silnik przegrzewał. ogólnie to silnik ma też czujnik (brzęczek) który jak silnik się przegrzeje to brzęczy lecz niestety nie w każdym jest on sprawny na przykład u mnie. Jak johenek powiedział jest dość ekonomiczny. na wiosnę wywoziliśmy słomę ciągał dwie przyczepy ze słoma gdzie zabierał 36 belek średnio po 320 kilo belka to spalanie średnie na godzinę wyszło 6 litrów a zjedna przyczepa (22 bele) jak w żniwa zwożę w sterty to wychodzi 4,5-5 litrów na godzinę a jak podczepiliśmy pod niego rębak to 3,9 litra przy 1800 obr. ten silnik lubi wysokie obroty wiec nie ma co się przejmować spalaniem bo za dużego nie będzie. jest dość żwawy ale niestety brakuje mu półbiegu na podjazdach pod górki. ogólnie polecam jak najbardziej
  9. Deutz Fahr DX 4.50

    zdejmij boczne osłony i sprawdź czy nie ma wycieków na silniku bo jak są to będziesz musiał rozbierać wszystko zdejmować głowice i wymieniać uszczelki z pod rurek popychaczy nie wspomnę o dokładnym myciu bo jak będzie się lało a pójdzie w pole to będzie się grzał i to dość mocno a jak będzie sucho to ciężko go jest przegrzać. jak będzie możliwość to sprawdź go pod obciążeniem gdyż mino że może być suchy to jest jeszcze wiskoza która też jest ważna a niestety tania nie jest. spalanie jak dla mnie bardzo małe przeliczając na zrobioną robotę to mniejsze niż c360 jak dla mnie. Zaletą jest osobny zbiornik hydrauliki zewnętrznej bynajmniej w moim Agroprima 4.51 (silnik i skrzynia to samo tylko rożni się wizualnie) jest nie wymieszasz oleju z skrzynia a to dość ważne w tych ciągnikach. bardzo dobra widoczność z każdej strony. wadą jest jak dla mnie trochę wolno reagujący podnośnik ( nie wiem czy każdy tak ma czy tylko mój ale jak dojeżdżasz do końca to musisz się zatrzymać i podnieś) szukaj z biegami LL czyli bardzo wolnymi rzadko ale się przydają. ogólne ciągnik godny uwagi
  10. Kupno Massey Ferguson 8160

    skoro ci proponują go przetestowanie to wydaje mi się może być w porządku. pojedź do nich pojeździj sprawdź na wszystkich biegach czy nic nie wyję pod obciążeniem jeśli jest nic niepokojącego nie będzie się działo to można się zastanowić. mówisz że z tyłu kabie są słabe wiec to też może być przyczyną niskiej ceny gdyż jak będziesz chciał kupić nowe z dobrej firmy to wydaje mi się że coś koło 10 tyś komplet na tył tylko może kosztować. cena jest dość atrakcyjna jak dla mnie
  11. jak dla mnie to na te 70 ha spokojnie wystarczy ten agrotron choć znajdzie się wielu którzy bęa uważali że obowiązkowo musi być 6 cylindrów. rozumie że to będzie skrzynia manualna. nie będę ukrywał że ciągniki deutza bardzo mi się podobają i sam z chęcią bym takiego chciał mieć u siebie na podwórku lecz 6160.4 ttv. z wyglądu to super wygląda z parametrów też nieżle wiec powinny to być dobry wybór na taki areał
  12. ciekawy wybór powiedz jeszcze w jakim wyposażenie maja być wtedy coś więcej można by powiedzieć a i do jakich prac i na jaki areał?
  13. ok nie ma problemu tylko jest to używany zawór nowego nie dostaniesz. numer telefonu: 503102075
  14. ok dzięki wiem że trochę namotałem u mnie akurat odpowietrznik przy pompkach mam od strony silnika pod maską gdyż pompki są tu umieszczone a zawór u mnie jest trochę inny gdyż dochodzą u mnie dwie rurki doprowadzające płyn hamulcowy do zaworu wabco. kupiłem taki zawór jak jest u ciebie na jedną rurkę doprowadzającą do zaworu założyliśmy go i podłączyliśmy pod jedną rurkę a drugą zaślepiliśmy (nakrętka z starego zaworu z kulką w środku) i odpowietrzyliśmy na wszystkich odpowietrznikach i jest ok ciągnik hamuje bardzo dobrze koła blokują a na wyjściu z tyłu zegar pokazuje po wciśnięciu pedału hamulca na najniższych obrotach 10 atmosfer ( w takim przypadku powinna być wina zaworu) wiec powinno być w porządku. prawdopodobnie dziś będzie szykowany transport słony więc po podczepieniu przyczepy się okaże jak będzie hamował. dzięki za rady
  15. mówisz o uszczelniaczach w pompkach przy pedałach? może od początku zacznę. ciągnik kupiliśmy trzy lata temu. na początku nie podczepialiśmy hamulca do przyczep gdyż ciągnik posiada hamulce hydrauliczne a przyczepa pneumatyczne a w ciągniku hamulce były żyletka. w zeszłym roku na jesieni założyliśmy do przyczepy siłowniki hydrauliczne do hamulca lecz okazało się że hamulce przy przyczepie nie działają. na początku tego roku tur słabo podnosił i nie miał siły podnieś dwóch belek słomy. wymieniliśmy pompę na nową i poprawiło się na dwa tygodnie gdyż znowu były problemy z podnoszeniem. sprawdziliśmy cały układ i wyszło że zacina się zawór bezpieczeństwa. zawór został rozebrany i wyczyszczony i to pomogło gdyż tur bez problemy podnosił trzy belki po 330 kilo + masa krokodyla 400 kilo nawet na najniższych obrotach. po wyczyszczeniu zaworu pojawiły się hamulce przy przyczepie a zegar na wyjściu gniazda od hamulcy wskazywał 80 atmosfer po wciśnięciu pedału hamulca a jak sę podczepiło przyczepę to hamulce były bardzo dobre. w momencie gdy pojechało się że słoma to hamulce przy przyczepie znikły a w ciągniku są bardzo słabe a pedał strasznie wpada. mechanik stwierdził że jest to wina zaworu gdyż się przycina i nie puszcza oleju na przyczepę tylko z tym zaworem jest taki kłopot że nigdzie nie można go znaleźć a nawet z używkami jest kłopot żeby taki sam znaleźć. karol2306 mówisz że to może być wina pompek tych zaraz za pedałami że są słabe hamulce. a w którym miejscu się odpowietrza tu na odpowietrzniku przy tym zaworze czy jeszcze gdzieś bo ja zawsze tu na tym zaworze odpowietrzałem tak jak mi mechanik powiedział. [quote name='karol2306' timestamp='1398455118' post='1357116'] Hamulce w tych modelach są normalne czyli sterowane płynem poprzez naciśnięcie pompki i wytworzeniu ciśnienia w układzie. Jak się dobrze przyjrzysz to do tego zaworu powinieneś mieć przewód od hamulcy. Naciśnięcie pedału powoduje otwarcie zaworu w zaworze sterującym hamulcami w przyczepie. Sprawdź czy nie masz zapowietrzonych hamulcy. Z tego co piszesz ze były a po chwili nie ma to podejrzewam że poszły uszczelniacze w pompkach i nie trzyma ciśnienia co wiąże się ze zbyt małym ciśnieniem i nie otwiera do końca zaworu na przyczepę. Jak by były to uszczelniacze to podbierzesz od Peugota Jak by co to pisz powodzenia [/quote] ' a to znaczy że ty halulce są tak jak w c360 pompka podaje olej do tłoczka który rozpiera szczęki, nie jest to w ten sposób że pompka pcha olej do tego zaworu a później olejem z hydrauliki dopiero rozpiera tłoczek i szczęki a ten zawór tylko steruje hamulcami przy przyczepie?. wiem trochę plątam ale no niestety nie mogę dojść z tym do ładu a hamulce są potrzebne
×