Skocz do zawartości

Porównanie opon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też mam przód kabata, też chciałam cultory bo w 5211 ich mam ale sprzedawca mówił że najwięcej sprzedaje kabata i jest kabat z gwarancją na 5 lat od daty produkcji.Jak dla mnie kabat i cultor to jedna liga opon.

Opublikowano
Dnia 16.06.2020 o 18:23, Piotruniu25 napisał:

Też mam przód kabata, też chciałam cultory bo w 5211 ich mam ale sprzedawca mówił że najwięcej sprzedaje kabata i jest kabat z gwarancją na 5 lat od daty produkcji.Jak dla mnie kabat i cultor to jedna liga opon.

Kabat nie ma gwarancji na 5 lat.

Opublikowano (edytowane)

Na przód Kabaty są ok, umnie 3 czy 4 lata i zero pęknięć, unikać jak ognia Tureckiego Petlas, po 3 latach tak boki spękały, że wreszcie jedna wyszczeliła.

Na tył do T-25 zgodnie z Waszą sugestią i sprzedawcy kupiłem 12.4-28 Cultor 8PR, mówił ze są lepsze i nie mają na nie reklamacji, ładniejszy bieżnik, większa wysokość bieżnika w stosunku do Kabata i w ogóle ładniejsza oponka. Jak będzie pk 3 czy 5 latach to się dopiero okaże. Ruskie oryginelne wytrzymały 25 lat. Polskie Kabaty sie sprzedaja ze względu na trochę niższą cenę.

Ktoś wcześniej pisał, ze Kabaty na tył jak postoją to potem "chopkają", u mnie w nowych Cultorach jak narazie to nie występuje.

Edytowane przez Sipma79
Opublikowano

Ja po wczorajszym dniu chyba całkowicie zrezygnuję ze sprzedaży Kabatów. Na c360 już klient dostał następną nową oponę, ciągle się odkształca( ta 3 również). Opony 10.0/75-15.3 bezdętkowe - każda wyprodukowana w 2020 ma nieszczelność na rancie, z oponami z 19 nie było tego problemu... Tylko tracę klientów i swój czas. Masakra! Sprzedawałem zawsze BKT i nigdy, NIGDY nie było problemów. Fakt starają się tam w kabacie , dogadują, wymieniają, nie można złego słowa powiedzieć, ale nawarstwiło mi się tych problemów, i nie ogarniam. Mam dość :(

Opublikowano

Kupiłem kilka dni temu kabata do c-330 12.4-28 i mogę powiedzieć że się na niej zawiodłem, inaczej wyglądała w sklepie a inaczej po założeniu na felgę, zrobiłem parę pomiarów i okazało się że stary stomil ma dłuższe jodły o 4cm, i jest sporo szerszy w balonie , po zdjęciu stomila i przymiarce ten kabat nie ma z nią porównania, teraz jeśli bym miał wymieniać opony zakupił bym 13.6-28 lub innego producenta, zobaczymy jak się sprawdzi na dłużej. Pozdrawiam

Opublikowano

Kupiłem Vredesteiny. Założyłem je na ciągnik renault, który głównie ciąga plug 4 skibowy i 3m agregat talerzowy ale też dość sporo robi w transporcie. Za kilka miesięcy dam znać jak się sprawują.

Opublikowano

Macie tak z oponami że jak ciągnik albo kombajn postoi parę dni, to później skacze po drodze? Może zalezy od marki? W jednym ciagniku sa Micheliny to nie skacze w ogóle, a w drugim BKT to skacze, a w kombajnie jedna Baruum a druga Petlas to tak skacze, że heder podskakuje.

Opublikowano (edytowane)

Wszystko zależy czy opona jest radialna czy diagonalna. Na diagonalnej to częsty przypadek że względu na inną budowę opony. U nas kombajny stawia się po żniwach na klockach w powietrzu i problem nie występuje. Warto sprawdzić też ciśnienie w oponach. Dla radialnych jest dopuszczlane niższe ciśnienie niż dla  diagonalnych.

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano
3 godziny temu, sylwek23111 napisał:

Macie tak z oponami że jak ciągnik albo kombajn postoi parę dni, to później skacze po drodze? Może zalezy od marki? W jednym ciagniku sa Micheliny to nie skacze w ogóle, a w drugim BKT to skacze, a w kombajnie jedna Baruum a druga Petlas to tak skacze, że heder podskakuje.

Dokładnie, mam OZKA w MF i jak postoi z ciężarem to nie idzie jechać. Po paru km dopiero ustępuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Czy wiecie jak porównać opony zwykłe do niskoprofilowych na podstawie numeru np czemu będzie odpowiadał rozmiar 13.6R24
      w niskoprofilowych, albo 14,9R24
    • Przez Czarek525
      Witajcie. Planuję zakup nowych opon o rozmiarze 16,9R34 (420/85R34). Zastanawiam się nad takimi modelami : Alliance Agristar II, SEHA AGRO 10, Ascenso TDR 850 i ewentualnie BKT AGRIMAX RT855.
      Posiada ktoś takie opony ? Jak trzymają rozmiar ? Jak z samooczyszczaniem się z gliny i ziemi ?
      Jakie polecacie opony z niższej ewentualnie średniej półki cenowej ?
    • Przez Radek11111
      Witam, potrzebuje pomocy. Prowadzę firmę budowlaną, która zajmuje się również robotami ziemnymi. Do transportu urobku zakupiłem ciągnik new holland t7550 oraz przyczepę wywrotkę meiller kipper 18t ( potrzebuję wywrot na trzy strony z racji pracy na drogach). W przyczepie opony ciężarowe 385/60 r22,5 piasta 280mm. Wystarczy że jest trochę mokro albo miękko i ciągnik z przyczepą zakopuje się. Z jednej strony usłyszałem że przyczepa samochodowa za mało naciska na ciągnik ( z tym nie jestem w stanie nic zrobić ), z drugiej usłyszałem że problemem są opony ciężarowe. Moje pytanie jest takie czy da radę założyć oponę rolniczą do felgi ciężarowej i czy przy mojej feldze 11,75 szerokości da coś założenie opony rolniczej szerokości 400 czy może przy tej dmc przyczepy ta opona i tak jest za wąska ? Zastanawiam się jeszcze nad kupnem felg 22,5x14 i wtedy opona 500/60 ? Czy może ktoś miał taki problem i podpowie jak sobie z tym poradzić ? Z góry dziękuje za podpowiedzi. 
    • Przez Dawix321
      Cześć, czy ktoś w was może ma u siebie w ciągniku któryś z wymieninych opon: 
      - Kabak 
      - Ozka 
      - MRL 
      Zaoferowano mi takie do Zetora potrzebuje je w rozmiarze 16.9 R34 i zastanawiam się, na które się zdecydować. Może sami macie u siebie takie założone, lub ktoś z waszej rodziny czy znajomych i moglibyście krótko opisać czy warto na któreś z nich się zdecydować.  Dodam, że wszystkie są 14-sto płucienne. Pozdrawiam! 
    • Przez kuna9977
      Czy ktoś ma doświadczenie z tanimi oponami np. Oska, ascenso. Jaką tanią firmę byście polecili do KOMBAJNU za oske 2500 netto, petlas 2600  a np. używana trelleborg 1500-2000 tyś sztuka bieżnik mniej niż 50% jak uważacie lepiej kupić używaną markową czy tanią nową. Używek jeszcze nie byłem jechany oglądać więc też nie wiadomo jak wyglądają czy nie są popękane kupując nowe dołożę 1000-2000 za dwie. Petlas mam w rozrzutniku 3 rok i nic się nie dzieje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v