Polecane posty

katopo    43

Witam,

ostatnio miałem problemy z silnikiem w swoim 4514 bo skakały obroty na małym gazie oraz parskał / kichał w filtr powietrza.

Sprawdziłem wtryski i wyszło że jedna końcówka była do wymiany. Wymieniłem ją i dałem do regulacji wszystkie wtryski.

Niby po tym zabiegu już nie skacze na obrotach ale dalej lubi parskać w filtr powietrza. Nie jest powiedziane że pierwszy objaw całkowicie ustał bo dużo nie jeździłem ciągnikiem po wymianie końcówki wtrysku. Chciałbym za to poznać wasze opinie co może być przyczyną tego parskania w filtr powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15388

Zawory trzeba sprawdzić, może ssący nie zamyka i dmucha w kolektor ssący i idzie w filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Odłącz kabel ze świecy żarowej i zobacz czy jest jakaś zmiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43
Napisano (edytowany)

Dodam że jeszcze strasznie dymi na siwo. A co do świecy to idę sprawdzić i zaraz napiszę jakie efekty.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Odłączenie kabla nic nie dało a teraz ja ciągnik pochodził na wolnych obrotach to znowu słychać skoki na obrotach.

Nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie zaworów.

Edytowano przez katopo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Sprawdź zawory jak sprawdzisz czy jest ok i wyregulujesz ewentualnie odpadl i patrz jak dalej parska połóż rękę na filtr albo w rure tak aby szczelnie zakryć. Jak zassa ci rękę to ciezko mi powiedzieć co dalej ale jak będzie ssało i odpychało na milion procent mozesz głowice ściagać


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konio1011    100

Witam,

Tak jak w temacie posiadam ursusa 4514 z 2006 roku juz z maska z tworzywa i nie moge nigdzie znaleźć pasującego filtra powietrza..w grene nawet na zamowienie nie maja;/ gdzie moznaby było go zamówić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Wszystkie filtry dostaniesz w firmie Pak-rol w dobrej cenie tel.602698860 http://www.pakrol.pl/index.php?option=com_contact&view=contact&catid=13&id=1:pak-rol


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf12    54

Zobacz w tech-rolu lub agrorami tam napewno maja,jak masz daleko to nawet ci wysla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj